سایر تحقیق و پژوهش

سلامت روان زنان

ravan-zanan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سلامت روان زنان”

سلامت روان زنان

اسلاید 1: سلامت روان زنانارائه:

اسلاید 2: مقدمهزنان به عنوان اساسی ترین عناصر جامعه، نقشی بس تعیین کننده در انگیزشها، خیزشها و شکل گیری بنیادین شخصیت و رفتار جامعه خود دارند.کودکان امروز سازندگان جامعه فردا در زمینه های تربیتی فراهم آمده توسط زن رشد می کنند، می آموزند و نقشهای اجتماعی و فردی خود را برمی گزینند.زنان به واسطه نقش محوری که در خانواده دارند، در حفظ سلامت جسمی و روانی اعضا بسیار تاثیرگذارند. بدون تردید هر اقدامی برای حفظ و ارتقای سلامت روان زنان، در سلامت تمام مردم جامعه موثر خواهد بود.

اسلاید 3: چکیده مطالببهداشت روانی عبارتست ازسازش موفقیت آمیز با خود و محیط وتا بالاترین حد استعدادخویش شکوفاشدن. سلامت روان کودکان رابطه نزدیکی با سلامت مادران آنها دارد. به طور کلی تجربه استرس بیشتر باعث می شود زنان بیش از مردان انواع اختلالات روانی را تجربه کنند به عنوان مثال زنان دو برابر بیشتر از مردان به افسردگی مبتلا می شوند. علائم اختلالات روانی در زنان بیشتر به صورت جسمی و در مردان به احتمال زیاد به صورت مشکلات اجتماعی مانند مشکلات شغلی بروز میکند. در تأمین و ارتقاء سلامت روان زنان جامعه ، والدین فرزندان و مردان دخیل هستند و در این میان نقش مردان در ارتقاء سلامت روان زنان از اهميت خاص و چشمگيري برخوردار مي‌باشد.

اسلاید 4: سلامت روان یعنی چه؟ تامین و حفظ سلامت روانی، فردی و اجتماعی به طوری که فرد بتواند فعالیت‌های روزمره خود را به خوبی انجام دهد، با افراد خانواده و محیط خود ارتباط مناسب برقرار نماید، و رفتار نامناسب از نظر فرهنگ و جامعه خود نداشته باشد.

اسلاید 5: بهداشت رواني در دختران و زنان جوان:بهداشت رواني عبارت است از سازش با خود و محيط، سازگاري داشتن به صورت موفقيت آميز و نداشتن بيماري رواني، فرد سالم و داراي سلامت فكر است و قدرت و توانايي كافي براي تحرك، لذت، ‌پيشرفت و تكامل در حد فردي و گروهي دارد. به عبارت ديگر، بهداشت رواني مجموعة فعل و انفعالها، اقدامات و فعاليت ها و كارهايي است كه ما را به سمت تأمين سلامت فردي و اجتماعي از نظر رواني هدايت مي كند و از آنجا كه ابعاد رواني جدا از ابعاد جسمي و اجتماعي نيست، طبعاً اهداف و فعاليت هاي بهداشت رواني اغلب متوجه فعاليت هاي بهداشت عمومي و بهداشت جسمي است.

اسلاید 6: زنان در ايفاي نقش هاي چندگانة خود، سهم تعيين كننده اي در بهزيستي و رفاه كودكان دارند. ارتقاي موقعيت زنان و دسترسي آنان به امكانات برابر تحصيلي، آموزشي، كسب درآمد و ساير خدمات اجتماعي و نقش زن در توسعه بايد با توجه به دختر بچه ها آغاز شود. لازم است فرصت هاي برابر براي دختر بچه ها فراهم شود تا از بهداشت، تغذيه، آموزش و ساير خدمات بهداشت اوليه بهره گيرند و به اين ترتيب بتوانند تا بالاترين حد استعداد خويش شكوفا شوند .

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید