salamt-ravan1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سلامت روان”

سلامت روان

اسلاید 1: به نام خدا تهیه کننده : پایه : موضوع :

اسلاید 2: نقش اجتماع در تأمين بهداشت روانىاگر چه خانه و مدرسه مسئوليت بيشترى در قبال تأمين بهداشت روانى دانش‌آموزان دارد، با اين حال مسئولين اجتماع نيز با انجام اقداماتى نظير تشکيل انجمن‌هاى مختلف دانش‌آموزى و در اختيار گذاردن امکاناتى از قبيل زمين‌هاى بازي، کتابخانه، اردو‌هاى تفريحي، و ... مى‌تواند در اين زمينه مثمرثمر واقع گردد زيرا به تجربه ثابت شده است، کودکانى که در دوران اوليه رشد، روابط خانوادگى سالمى داشته و در محيط مدرسه و اجتماع نيز وسايل و امکانات کافى براى ارضاء احتياجات جسمى و روانى در اختيار دارند، امکان ناسازگارى و منحرف‌شدن آنها در مقايسه با کودکانى که از چنين امکاناتى برخوردار نيستند بسيار کمتر است.

اسلاید 3: نقش معلم در تأمين بهداشت روانىمعلم اولين فرد بزرگسالى است که غير از والدين، وارد زندگى دانش‌آموز مى‌گردد و در طول دوران تحصيل، اهميت خود را در رشد شخصيت فردى و اجتماعى آنان حفظ مى‌نمايد. معلم مى‌تواند با رفتار مناسب و صحيح در دانش‌آموزان احساس اعتماد و امنيت به‌وجود آورد. اگر معلم، دانش‌آموزان را به ديده يک شخصيت قابل احترام بنگرد و به‌طريقى عمل کند که دانش‌آموزان او را انسانى شريف و قابل ‌اعتماد تلقى نمايند حتى مى‌تواند خانواده‌ها را نيز تحت‌الشعاع قرار دهد.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید