صفحه 1:
2
سنجش ميزان علاقه دانش اموزان كلاس
ا ا RE STC
سال بزوهش : /11791
صفحه 2:
صفحه 3:
شیوه گرد آوری .
ابزار گردآوری 4
صفحه 4:
ات
یکی از سرگرمی های افراد در هر رده سنی مشاهده فیلم ها و برنامه های تلویزیون
عی باشد که نقش بسیار مهمی در تغیبر افکار و شکل گیری عقلید و رفتار مخصوصاً
در کودکان و نوجوانان دارشپس محتوای برنلمهها و انتخاب برنلمه ها توسط افراد
بسیار مهم است وحا بلید در انتخاب آّن هلبه عنوان بیننده بسیار دقت کنیم تا از
آسیب دیدن برنامه های بی محتوا و کم ارزش در امان بمانیمء
صفحه 5:
با توجمبه اينکه اکثر افراد اوقات فرلغت خود رلبا تلویزبون چرعی کنند بنابراين
برنامه ها تلویزیون و موضوعات فیلم هایی که ساخته می شوند اهمیت بسیاری دارند
لذا دانستن لین که چه نوع فیلم ها و برلمه هلیی در گروه سنیها بیشتر مورد توجه
است ضروریسی باشد که با توجمبه عللقه مندی دلنش آموزان برنلمه هلیی ساخته
شود که بچهها علاوه بر ابنکه اوقات فرلغت خود رامی گذرانند بسیاری از آموزه
هاى لازم زندكى را هم یاد بگیرند و وقت خود را به بطالت نگذرانند.
صفحه 6:
COLES CS on)
یکی از روش های جمع آوری اطلاعات تهیه پرسشنامه در رابطمبه موضوع انتخابی
است وحلبا توجمبه هدفی که داییم سوالاتی طراحیعی کنیم و بين افرادى از
جامعه اى كه در نظر داريم بخشحى كنيم وبا توجشبه جواب سوالات افرادبه یک
نتيجهكيرى.مى رسيم مالفند تحقيق در رابطهبا میزان سنجش علاقمی دانش آموزان
كلاس هفتم مدرسه حاجى بهرلمىببه انواع فيلم ها و برنلمه هاى تلويزيون كه
موضوع مورد تحقیق حاحی باشد. که جامعه نمینه مورد انتخابها دانش آموزان
کلاس هفتم مدرسهی حاجی بهرامی می باشد.
صفحه 7:
TLS را
روش های مختلفی برای جمع آوری اطلاعات وجود دارد ولی یکی از ساده ترین
روش ها پرسشنامه است که بلیسبا توجهبه هدف سوالاتی تهیه شودکهبا توجه به
جواب سوالاتی که جامعه نمونه پاسخمی دهندما رلبه نتيجه گیری درستی برساند
و به هدف مورد نظر خود برسیم.
صفحه 8:
با توجمبه اهمیت موضوع برنلمه های تلویزیون همان طور که گفته شدهن تصمیم گرفتم
که ببینم که دانش آموزان هم سن و سال خودم بیشتر به چه نوع برنامه هایی و فیلم هایی
عالقه دایند یبا توجمبه لین که لین بر نلمه.ها تلثیر بسیار مستقیمی بر روی افکار دلنش |
آموزان دارد و نقش بسیار مهمی در شکل گیری اهداف و برنلمه های آینده دانش
آموزان داردسبا دانستن لین موضوع که کدام برنلمه ها مورد عالقه هستند می توان از
تیه کنندکان لین برنلمه ها درخواست کرد که برنلعه هلیی متناسببا کروه سنی موره
نظر در جهت ارتقاء افکار سازنده برای لین قشر مهمکه آینده سازان فردا هستند ساخته
شود.
صفحه 9:
> و اس
ها 5 5 5 > 5 د 5
آیا به فیلم فای کمدی علاقه دارید؟
به فیلم های اجتماعی علاقه دارید؟
آیا به فیلم های ترسناک علاقه دارید؟
به فیلم های درام (غمگین) علاقه دارید؟
آیا به فیلم های تخیلی علاقه دارید؟
آیا به برنامه هایی که افراد معروف مضمان آن هستند علاقه دارید؟
آيا به برنامه هایی که افراد نخبه و موفق مفمان آن هستند علاقه دارید؟
صفحه 10:
5
صفحه 11:
با توجمبه سوالاتی که طرح شد و در اختیار ۱۰ نفر از دلنش آموزان کلاس هفتم
مدرسه حاجی بهرامی گذاشته شد مشخص شد که بیشتر افراد به برنامه های سر گرم
کننده و کمدی و مسابقات تلویزبینی عالقه دایند و از دیدن و شنیدن صحبتهای
افراد معروف مثل بازیگران و خوانندگان و ... لذتعی بیند و دوست دایند که به
جای آن ها باشند.
صفحه 12:
در تحقیقی که انجام شد و نتیجه گیری که شد مشخص شدکه دلنش آموزان بیشتر
احتیاج به برنامه های شاد دارند تا لحظات شادتری را تجربه کنند.
بيشنهاد.عنبه عنوان يك دلنش آموزيبا توجمبه نتيجه تحقيق لين است که برنامه
هاى cold كه صرفاً فقط شاد كردن نباشد و در كنار آن مطالبى براى دادن انكيزه
برای داشتن زندگی بهتر و آموزش مهارتهای زندگی گنجانده شود.
دلنش آموزان عالقه ی زیادیبه دانستن زندگی نلمه ی افراد معروف دایند با
دعوت کردن از افراد معروف و موفق که زندگی پرفراز و نشیبی داشتند می توان به
صفحه 13:
دلنش آموزان انگیزه تلاش و پشتکار برای زندگی بهتر را دادکمبا دیدن کمبود ها
و کاستی ها در زندگی خود را نبازند و دست از تلاش بر ندارند.