صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحیم سند تحول بنیادین بررسی ارزش محمد درستکار دانشجوی کارشناسی بایدها 9 علوم تربيتى tm caf ۶

صفحه 2:
-> عر صه‌تعلیم و تربیت از مهم ترین‌زیر ساخت های تعالی همه جانبه -»درپر توسرمایی انسانی جامعهی بشری برای تحقق‌حکومت‌جهانی آماده میشود. -آرمان‌های‌متعالی‌انقلاب اسلامی‌ایران که در كرو ترییت انسان های عالم است

صفحه 3:

صفحه 4:
در اندیشه تربیت کدام نسل هستیم ؟ نسلی فرهنگ ساز : فسلی تربیت کننده بقره ‎۱۲٩‏ فسلی تعلیم دهنده بقره ۱۲۹ نسلی راهبر بقره ‏ ۱۲۴ ۳ ‏ادامه دهنده راه مریم‎ had ۳۶ ‏فسلی مصون از شیطان آل عمران‎ فسلی نمازگزار ابراهيم ‏ ۴۰

صفحه 5:
آر مان‌های‌متعالی‌انقلاب اسلامی‌ایران *احیای‌تمدنعظیم‌اسلامی *حضور سازنده» فعسال وپیشسرو در میان‌ملت‌ها *کس ب آماد گی‌برای‌بر قراری‌عدالت ومعنویت‌در جها

صفحه 6:
#نحوه طی مسیر *منابع و امکانات لازم *تقسیم کار درسطح ملی و الزامات در این aa.

صفحه 7:
منابع الهام گر فته شده #اسنادبالادستی #اهداف راهبر دی‌نظام جمهوری اسلامی‌ایران #سند چشم‌انداز ۳۰ساله واهداف‌تعلیموتربیت * دید گاه‌های حضرت امام خمینی(ره) *نظراتمقام معظسم رهبسری

صفحه 8:
ند وین وتصویب‌در شورای‌عال ی آمسوز ش وپسرورش تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی

صفحه 9:
نظام تعلیم وتربیت‌ر سمی‌عمومی در افق ۱۴۰۴ > زمینهسازجامعه‌جهانی‌عدل‌مهدوی(عج) > برخوردار ازتوانمندی‌های‌تربیتی‌ممتاز درطراز جمهوری اسلامی‌ایران در منطقه الهام بخش ودارای تعامل سازنده و مور با نظام‌های‌تعلیم وتربیتی در > توانمند در زمینه‌سازی برای شکوفایی فطرت و استعدادها شکل گیری‌هویت یکپار چه‌اسلامی, انقلابی ایرانی دانش آموزان A

صفحه 10:
* کانونعرضةٌخدمات وفرصت‌های تعلیم‌وتربیتی مدرسه در افق ‎pee‏ انداز ۱۴۰۴ * نقط‌اتکای دولت وملت‌دررشدهتعالی‌وپیشرفت کشور * کانون‌تربیت‌محله * برخوردار از فدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در حوزه 5-5 هاى عملياتى در جارجوب سياستهاى محلى منطقهاى وملی * نقش آفرین در انتخاب آگاهانهه عقلانی» مسئولانه و اختباری ف رآیند زندگی فردی» خانوادگیو اجتماعی دانش آموزان بر اساس‌نظام‌معیار اسلامی

صفحه 11:
هدف های کلان تربیت انسانی موحد. موّمن و معتقد به معاد آشنا و متعهد به مسئولیت‌ها و وظایف دربرابر ‎Jad‏ خود. دیگران وطبیعت ارتقاك نقش نظام تعلیم و تربیت رسمی عموم درراستاک‌تحقق جامعه جهانی عدل مهدوفاعج گسترش وتأمین‌همه‌جانبه‌عدالتآموزشی‌وتر برتی

صفحه 12:
" پرورش تربیت یافتگانی که : " دین اسلام را حق دانسته و درجهت دست‌یابی به مرتب از حیات طیبه‌و استقرارحکومت عدل‌جهانی‌مهدوی ا زآن‌تبعیت‌می‌نمایند. احترام به قانون و ارزش ها با استفاده از اندیشه‌ورز درك مفاهيم اقتصادى در جار جو ب نظام معيار اسلامى داراى حداقل يك مهارت مفيد براى تأمين معاش حلال باد oo oo

صفحه 13:
عمیق تربیت و آداب اسلامی و تقویت اعتقاد به ارزش ها انقلاب اسلامی لا ترویج وتعمیق‌فرهنگ حیاءعفاف و حجاب لا کمک به‌افزا یش‌سطح توانایی‌هاومهارت‌های خانواده در تربیت فرزند ل تأمينعدالتدربرخوردارى با توجهبهتفاوتهاوويزكىها د ختران وبسران و مناطق مختلف كشور

صفحه 14:
* سند تحول بنیادین آموزش و پرورش * مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش * مه او wuww.ppil *

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان