صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحیم
سند تحول بنیادین
بررسی ارزش
محمد درستکار
دانشجوی کارشناسی
بایدها 9 علوم تربيتى
tm caf ۶
صفحه 2:
-> عر صهتعلیم و تربیت از مهم ترینزیر ساخت های
تعالی همه جانبه
-»درپر توسرمایی انسانی جامعهی بشری
برای تحققحکومتجهانی آماده میشود.
-آرمانهایمتعالیانقلاب اسلامیایران که در كرو
ترییت انسان های عالم است
صفحه 3:
صفحه 4:
در اندیشه تربیت کدام نسل هستیم ؟
نسلی فرهنگ ساز :
فسلی تربیت کننده بقره ۱۲٩
فسلی تعلیم دهنده بقره ۱۲۹
نسلی راهبر بقره ۱۲۴
۳ ادامه دهنده راه مریم had
۳۶ فسلی مصون از شیطان آل عمران
فسلی نمازگزار ابراهيم ۴۰
صفحه 5:
آر مانهایمتعالیانقلاب اسلامیایران
*احیایتمدنعظیماسلامی
*حضور سازنده» فعسال وپیشسرو در میانملتها
*کس ب آماد گیبرایبر قراریعدالت ومعنویتدر جها
صفحه 6:
#نحوه طی مسیر
*منابع و امکانات لازم
*تقسیم کار درسطح ملی و الزامات در این
aa.
صفحه 7:
منابع الهام گر فته شده
#اسنادبالادستی
#اهداف راهبر دینظام جمهوری اسلامیایران
#سند چشمانداز ۳۰ساله واهدافتعلیموتربیت
* دید گاههای حضرت امام خمینی(ره)
*نظراتمقام معظسم رهبسری
صفحه 8:
ند وین وتصویبدر
شورایعال ی آمسوز
ش وپسرورش
تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی
صفحه 9:
نظام تعلیم وتربیتر سمیعمومی در افق ۱۴۰۴
> زمینهسازجامعهجهانیعدلمهدوی(عج)
> برخوردار ازتوانمندیهایتربیتیممتاز درطراز جمهوری اسلامیایران در
منطقه
الهام بخش ودارای تعامل سازنده و مور با نظامهایتعلیم وتربیتی در
> توانمند در زمینهسازی برای شکوفایی فطرت و استعدادها
شکل گیریهویت یکپار چهاسلامی, انقلابی ایرانی دانش آموزان
A
صفحه 10:
* کانونعرضةٌخدمات وفرصتهای تعلیموتربیتی
مدرسه در افق pee انداز ۱۴۰۴
* نقطاتکای دولت وملتدررشدهتعالیوپیشرفت کشور
* کانونتربیتمحله
* برخوردار از فدرت تصمیمگیری و برنامهریزی در حوزه
5-5
هاى عملياتى در جارجوب سياستهاى محلى منطقهاى
وملی
* نقش آفرین در انتخاب آگاهانهه عقلانی» مسئولانه و
اختباری ف رآیند زندگی فردی» خانوادگیو اجتماعی
دانش آموزان بر اساسنظاممعیار اسلامی
صفحه 11:
هدف های کلان
تربیت انسانی موحد. موّمن و معتقد به معاد
آشنا و متعهد به مسئولیتها و وظایف دربرابر
Jad خود. دیگران وطبیعت
ارتقاك نقش نظام تعلیم و تربیت رسمی عموم
درراستاکتحقق جامعه جهانی عدل مهدوفاعج
گسترش وتأمینهمهجانبهعدالتآموزشیوتر برتی
صفحه 12:
" پرورش تربیت یافتگانی که :
" دین اسلام را حق دانسته و درجهت دستیابی به مرتب
از حیات طیبهو استقرارحکومت عدلجهانیمهدوی
ا زآنتبعیتمینمایند.
احترام به قانون و ارزش ها با استفاده از اندیشهورز
درك مفاهيم اقتصادى در جار جو ب نظام معيار اسلامى
داراى حداقل يك مهارت مفيد براى تأمين معاش حلال باد
oo oo
صفحه 13:
عمیق تربیت و آداب اسلامی و تقویت اعتقاد به ارزش ها
انقلاب اسلامی
لا ترویج وتعمیقفرهنگ حیاءعفاف و حجاب
لا کمک بهافزا یشسطح تواناییهاومهارتهای خانواده در
تربیت فرزند
ل تأمينعدالتدربرخوردارى با توجهبهتفاوتهاوويزكىها
د ختران وبسران و مناطق مختلف كشور
صفحه 14:
* سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
* مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
* مه او
wuww.ppil *