صفحه 1:

صفحه 2:
۱ (CRM)

صفحه 3:

صفحه 4:
1 ویرایش: ۱۳۹/۹ تاريخ آخرين تغييرات: این مستند به بررسی مختصر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ‎ee ORO)‏ بردازد. ‎ne‏ ‏۵۵00 ۵0:۵ شناسه سند: ۰ اسناد مرتبط: ‎ry‏ تعداد صفحات: تهیه کننده: مدیریت آموزش و مستندسازی تأیید کننده:

صفحه 5:
کاربرد برنامه ریزی تامین مواد امه( موسر عم ‎MRP)‏ مخفف TPG 0۳0۵ 080۵ هم E66 ERE bt ec سیستم پردازش تراکنش روط مس سیستم اطلاعات مدیریت موه ما ‎Oxegen‏ سیستم اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم گیری ‎Suppo sysiew‏ ] سیستم اطلاعاتی تعاملی | سیستم پشتیبانی تعاملی ‎(Cxeouive support syste‏ برنامه ریزی منابع سازمان انواع سیستمهای اطلاعاتی سیستم پشتیبانی گروهی ۵06 (Grow support مسر سیستم تجاری (سازمانى» ‎co‏

صفحه 6:
Pee) pA Pewee AT | مخفف کاربرد مخفف زير مجموعه انواع سیستمهای اطلاعاتی مدیزیت ارتباطبا مشتری ‎CRO‏ ماما سم سیستم های میزان فروش ‏ | سیستم های بازاریابی و سوم 60 فروش جابجاي متابع الكت 7 8 ‎oii‏ 0 ‎cen‏ ابجایی منابع الکترونیکی(سرمایه) ومم )دج ‎pot‏ ‎Burs tracer‏ موا شم های متخصمر ‎Lae ee‏ 9 سوه بو 0 موس ساي موشمسه شبکه ها: ‎oe ow‏ 16 ‎Oeurd wetvorbs‏ ‎Aetelicet Gr‏ 9 ‎wee j Se 42 5 COR‏ سیستم های ارتباطی ‎Coo‏ طراحی يه كوك کامپیوتر مد )و( ‎oe‏ ۱ )جع | سیستم های طراحی و ساخت ساخت یکپارچه کامپیوتری محصول

صفحه 7:

صفحه 8:
: ‏برگرفته از عبارت‎ CRM Customer Relationship Management با تام مدیریت ارتباط با مشتري شناخته مي شود

صفحه 9:
تعريف در واقع فرایندی است جهت گردآوری و بکیارچه سازى اطلاعات به منظور بهره برداری موّثر و هدفدار از آنها.

صفحه 10:
تعريف مدیربت ارتباط با مشتری فرآیند هدف‌گذاری. جذب کردن. معامله کردن. ارایه خدمات. نگمداری و ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان است.

صفحه 11:
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری بر داده‌های مشتری استوار شده و با به کارگیری تکنولوژزی تسهیل شده است.

صفحه 12:

صفحه 13:
هدف از )6 ایده اصلی ‎00٩0‏ کمک به بنگاه ها برای استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی در به دست آوردن دیدی بهتر نسبت به رفتارهای تجاری و ارزشی است که هر مشتری برای سازمان

صفحه 14:
هدف از )6 مبنای مدیریت ارتباط‌با مشتری ارزشی است کهبه مشتری ارائه می‌شود و لين ارزش. چیزی است که مشتری درک مثبتی از آّن دارد. اين ارزش می‌تواند مزابایی را به شکل های زیر برای مشتری فراهم سازد. تضمین کیفیت. ایجاد تصور مثبت در قبال محصول. افزایش قابلیت اطمینان. ضملنت مرتبط با علامت مشخصه محصول که از طریق برنامه‌های بازاریابی حاصل می‌شود. سس هی

صفحه 15:

صفحه 16:
‎1p‏ رت ‏افزایش درآمد از طریق کمک به کارمندان فروش شناخت فرصت های افزایش خرید مشتریان در عقد سریعتر ‏جدید تجاری قراردادهای فروش | ‏كاهش فرصت های از ایجاد وفا داری مشتریان بهبود خدمات به مشتریان ۲ دست رفته ‏مبود جلوه سازمان ‎ ‎

صفحه 17:
مزاياى 01ل > در صورت پیاده سازی صحیح يك سيستم (0080: سازمان قادر خواهد بود : ۰ خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری را ارائه محصولات جنبی موثرتر خواهد بود کارمندان فروش را در عقد سریعتر قراردادهای فروش يارى دهد فرایندهای فروش و بازاریبی را تسهیل کند * مشتریان جدیدی برای خود پیدا کند * گردش مالی مشتریان خود را افزایش دهد

صفحه 18:

صفحه 19:
CRM col 0 39 93 Coun Jol ge نبود ارتباط بین افراد درزنجیره ارتباط با مشتر يکه ممکن است به ایجاد تصويري ناقص از مشتري منج رشود. ۲ SN

صفحه 20:
CRM col 0 39 93 Coun Jol ge به عنوان مثال در صورتی که منافع پرسنل فروش به شکل کاسل با سیستم همراستا نباشد. ممکن است اطلاعات جمعیت مشخصی که موفقیت سیستم را سبب می شود. به سیستم وارد نکنند. ۰ شرکت برتر آمریکابه دلیل مقاومت پرسنل فروش در برابر تلاش های پیشین برای‌به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتریان, تا چهار مرتبه مجبور به تلاش برای مجدد پیاده سازی سیستم (26196)خود شده اند. سس هی

صفحه 21:
خدمات شرکت ثامن ارتباط عصر

صفحه 22:
شركت ثامن ارتباط عصر

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان