صفحه 1:

صفحه 2:
A Cy سباي اوشمد حمل و لفل [(15] ۳

صفحه 3:

صفحه 4:
با ‎SS‏ ‏کار پر دهای ‎ATS‏ روان سازی ترافیک - شامل ابزارهای مدیریت ترافیکک برای تأمین حداکثر کارایی معابر و ابزارهای کنترل دسترسی و اعمال قانون کمک يه يهيود شرايط زیست محیطی - تشخیص و پیش بینی آلودگی هوا؛ اعمال استراتژی های کاهش عوامل مخرب کیفیت هوا ارتقاء ایمنی - شامل ابزارهای ارتقاء ایمنی وسایل نقلیه علائم پویای اعلان هشدار سیستم های مدیریت رویهٌ مسیر سیستم های مدیریت شرایط اضطراری جذاب تر ساختن حمل و نقل عمومی - سیستم های مدیریت ناو گان؛ سیستم های اعطای حق تقدم حرکت به ناوگان حمل و نقل عمومی؛ سیستمهای پرداخت الکترنیکی کرایه

صفحه 5:
معماری سیستم جامع ‎ATC‏ یر ار تایه ‎J‏ we

صفحه 6:
8 دی ثم 3 جسم انداز سهر نهر ان تهران؛ شهرى با اصالت و هويت ايرانى اسلامى (شهرى كه براى رشد و تعالى انسان و حيات طيبه» سامان مى يابد) تهران؛ شهری دانش ‎el‏ هوشمند و جهانی های عمومی متنوع و گستر تهران؛ شهری امن و مقاوم در برابر انواع آسیبها و مقاوم در برابر مخاطرات و سوانج تهران؛ شهری سرسبز و زیباه شاداب و سرزنده ‏ تهران؛ شهری پایدار و منسجم با ساختاری مناسب برای سکونت؛ فعالیت و فراغت تهران؛ شهری روان با رفاه عمومی و زیرساختهای مناسب. همراه با تعدیل نابرابریها و تأمین عادلانه کلیه حقوق شهروندی تهران؛ کلانشهری با عملکردهای ملی و جهانی و با اقتصادی مدرن و مرکزیت امور فرهنگی پژوهشی و سیاسی در سطح کشور و حداقل یکی از سه شهر مهم و برتر منطقه آسیای جنوب غربی

صفحه 7:
چشم انداز حمل و نقل و ترافیک شهر تهران

صفحه 8:
a ‏چارچوب برنامه های گلان توس زیرساختهای ۲۳۵ شهر‎ ‏تهران‎ | * توسعة سیستم های هوشمند مدیریت و نظارت بر ترافيكك * توسعة سيستم هاى هوشمند يايش و اطلاع رسانى وضع هوا ** توسعة مديريت هوشمند ايمنى ترافيكك * توسعة سيستم هاى هوشمند مديريت حمل و نقل عمومى

صفحه 9:
‎playa dea‏ هاي هرشملد مدبريث و نطارث بر ثرافيك

صفحه 10:
يريت لحة مديريت لحظه اى نرافيك اق رافيك 9 ‎a‏ دورب رین های نظارت 7 تصویری

صفحه 11:
با ‎SS‏ ‏استقرار مدیریت» نگهداری و به روز رسانی موگز کنترل ترافیک مرکز کنترل ترافیک تهران‌به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مرکز کنترل ترافیک خاورمیان از سال ۷۱ تأسیس و در سال ۷۶ به محل فعلی منتقل شد مرکز کنترل ترافیک تهران.به عنوان مرکز فرماندهی شهر تهران, ارگان هماهنگ كنندة 78 نهاد و سازمان درگیر در حوزه ترافیک و خدمات شهری است. * ایجاد ییک ساختار مدیریتی نظام مند با قابلیت توسعة مراکز کنترل محلی و یکپارچه سازی آنها با ساختار مرکز کنترل ترافیک تهران یکپارچه شدن مرکز کنترل ترافیک تهران در ساختار شرکت کنترل ترافیک و تکمیل زنجيرة طراحی. پیاده سازی, نصب و راه اندازی بهره برداری و نگهداری از سیستم های و تجهیزات هوشمند مدیریت و کنترل ترافیک

صفحه 12:
a ‏با‎ استقرار مراکز کنترل ترافیک محلی ‎zB‏ ; را 5: if ۰ ۱ ¥ ۳ 7

صفحه 13:
3 * ]۲۲۲۲۲۲ ! استقرار مراکز کنترل ترافیک محلی ایجاد مراکز کنترل ترافیک محلی در دروازه های عمدة ورودی و خروجی شهر تهران در اضلاع شرقی» غربی» جنوب غربی و جنوب شرقی و نیز در شمال شهر تهران جهت مدیریت لحظه ای ترافیک در شرایط نامساعد جوی در قاالب یک طرح ۲ ساله اعمال تدابير مديريتى به صورت یکپارچه و غیر متم رکز و تخصصی بر اساس مقتضیات محلی و منطقه ای (م رکز کنترل ترافیکک تهران, مراکز کنترل ترافیک منطقه ای و مراکز مدیریت و کنترل حطوط اتوبوسرانی تندروه و تونلهای شهری) کوچک سازی و تبدیل ساختار مرکز کنترل ترانیک تهران به یکک م رکز راهبری و تعریف راهبردهای مدیریت ترافیک شهر تهران ایجاد سالن مدیریت و کنترل هوشمند بز ركراهى در محل مركز كنترل ترافيكك تهران و طراحی و استقرار م رکز کنترل؛ ثبت و صدور جرائم سیستم کنترل مکانیزة محدودة طرح ترافیک و سیستم خود کار بزرگراهها تخلف سرعت در

صفحه 14:
* نصب وراه اندازی و بهره پرداری از ۴۳۰ دستگاه دور: ااااا ‎a‏ ‏سیستم های هوشمنه مدیریت و نظارت بر ترافیک نظارت تصویری تجهیز ۲۶۰ تقاطع شهر تهران بهمیستم کتترل هوشمند و مت رکز ‎(GOWPE)‏ ‏تجهیز ۳بز رگراه به ۲۳ دستگاه دوریین هوشمند ثبت تخلف سرعت و استقرار مركز مكانيزة ثبت و صدور جرائم در مركز كنترل ترافيكك تهران مطالعه. طراحى و اجرای پروژ: کنترل مکانیزة محدودة طرح ترافيكك شهر تهران طراحى و پیاده سازی سامانه های هوشمند تأسیساتی و ترافیکی و اتاق کنترل محلی تونلهای شهری مطالعه و بررسی برنامه ریزی جهت اجرای پایلوت سیستم هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز

صفحه 15:
ای ۲ ‎leila y} dad‏ ارنباطي

صفحه 16:
با ‎SS‏ ‏توسعة زیرساخت مخابراتی شهر تهران ایجاد شبکة فیبر نوری اختصاصی شهر تهران به طول ۴۰۰ کیلومتر * برقراری ارتباط ساختمانهای شهرداریهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و ساختمانهای ستادی و سازمانها و شرکتهای تابعة شهرداری تهران با شبکة فیبر نوری سراسری استفاده از فن اوری های مکمل مانند -:0) و 0868) برای تکمیل پوشش ارتباطی شهر تهران استفاده از روشهای نوین اجرای عملیات عمرانی توسعة شبکة فیبر نوری با سرعت بالا و کمترین میزان تخریب زیرساختهای جاده ای

صفحه 17:
توسعة سپستم هاي هوشمند مديريث ايمني ثرافيك

صفحه 18:
اطلاع رسانی حین سفر * نصب وراه اندازی ۳۵ دستگاه تابلوی متفیر خبری و نمایشگر چند منظوره * طراحی و اجرای پایلوت سیستم اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی از طریق تلفن همراه * نصب وراه اندازی تابلوهاى تطبیق پذیر اعلام سرعت مجاز (/69()) در بزرگراههای مجهز به میت حودکار فت 2 اطلاع رسانی بلادرنگ وضعیت ترافیک از طریق رادیو پیام و استودیو صدای شهر اطلاع رسانى بيش از سفر * اطلاع رسانى وضعيت لحظه اى ترافيكك از طريق برنامة سيماى ترافيكك e اطلاع رسانی وضعیت لحظه ای ترافیکک از طریق وب سایت اطلاع رسانی شهرداری تهران

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
SS ‏ارتقاء ایمنی‎ ایمن سازی تقاطعات 5% ز ناو گان و تقاطعات هوشمند به سیستم تخصیص اولویت حرکت به خودروهای امدادی (06) * تجهیز تقاطعات به پوش باتن های صوتی ‎bi‏ عبور ایمن خردسالان و ناینایان از تقاطعها و کانالهای عابر پیاده * تجهیز کانالهای عابر پیاده به چراغهای چشمکزن هشدار دهند؛ سولار مه‌یزیت شرایط اططراری از طزیق مر کز کنترل ترافیک تهزان: ** ارزیابی صحنة حوادث از طریق دوربین های نظارت تصویری * هماهنگی مرکز بیسیم با نهادهای مسئول انجام عملیات واکتش به حادثه * 3 مدیریت تقاطعات هوشمند و ایجاد کریدورهای دسترسی سريع نيروهاى امدادى به صحنة حادثه

صفحه 22:
ای ۲ ثم هأي هرشملد Fayed ‏و‎ ih ‏أطلاع رسلي‎ 7

صفحه 23:
a ‏گمگ به پوبود شرایط زیست محیطی‎ پایش و سنجش آلود گی هوا و صدا *_نصب وراه اندازی ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران *_نصب وراه اندازی ایستگاه های سنجش آلودگی صدا * نصب‌و راه اندازی ایستگاه های سنجش آلودگی مراکز صنعتی اطلاع رسانی وضعیت آلودگی هوا و صدا * نمایش وضعیت آلودگی هوا بر روی تابلوهای نمایش پارامترهای آلودگی هوا * نمایش نقشة وضعیت الودگی هوای شهر تهران بر روی اینترنت اطلاع رسانی وضعیت آلودگی هوا از طریق رسانه های صوتی و تصویری و اعلام پیامهای هشدار ٠

صفحه 24:
daa gh Cy pe ‏عمرمي‎ By Jen gl play

صفحه 25:
005 در خدماتهعملو نغلعمیمی 5 =

صفحه 26:
a مهمأ وشن ملپریت نآرگان و اطلاع رساني مسافران تجربة خطوط اتوبوسراني تنلرو

صفحه 27:
SS ساختار سیستم های هوشمند مدیریت خطوط اتوبوسرانی تندرو تجهیز خطوط او آو ۳ اتوبوسرانی تندرو به سیستم های هوشمند مدیریت و کنترل ناوگان ۴ سیستم های هوشمند وی سیر ‎O‏ سیستم نظارت تصویری با پوشش کامل مسیر ویژه ‏7" سیستم مدیریت هوشمند تقاطعات با قابلیت تخصیص اولویت حرکت به اتوبوس * سیستم های هوشمند داخل ناوگان ‏ل سیستم اطلاع رسانی صوتی داخل اتوبوس سیستم ردیابی و مدیریت ناوگان * سیستم های هوشمند داخل استگاه ‏لآ سیستم نظارت تصویری داخل ایستگاه ‏7 سیستم بلیت الکتروتیک ‏لأ سيستم مديريت سر فاصله (ببوسسفهبلا») " مركز مديريت و كنترل خطوط اتوبوسرانى تندرو ‎6 ‎ ‎

صفحه 28:
* نظارت تصویری طول مسير شناسایی وقایع ترافیکی كنترل و مديريت خط و ناوكان متحركك توسط دوربين و بيسيم (7 هماهنكى اتوبوسرانى با مركز بيسيم م ركز كنترل ترافيكك تهران (جهت واكنش تندرو و ايجاد هماهنكى هاى لازم ميان سازمانها و اركانهاى مرتبط مانند اورژانس ,آتش نشانی و...) لل اعلام خراییهای تجهیزات ترافیکی مسیر برای رسید گی و تعمیر سریع & نظارت تصویری داخل ایستگاه ( تشخیص ازدحام مسافران در ایستگاه جهت اعزام سریعتر ناوگان ارتقاء امنیت مسافران

صفحه 29:

صفحه 30:
a ‏سامانة اعلام صوتی داخل ایستگاه‎ ‏کار کردها:‎ ‏اعلام پیام هشدار به مسافران پیش از بسته شدن دربها و‎ a آمادگی اتوبوس برای حرکت در زمان حضور اتوبوس در ایستگاه 2 اعلام فرمان توقف - آماذ کی - حر کت به راننده از طریق چراغ راهنمایی نصب شده در کنار ایستگاه ‎gat‏ سظنور وب علم سشور زوین در ایسگاه ل اعلام موقعیت به مركز كنترل خط 101 از طریق شبکذ در صورت عدم حضور اتوبوس در ایستگاه برای چند ‏مقطع زمانی متوالی ‎

صفحه 31:
همسطح ل هوشمند سازى تقاطعات همسطح و تجهيز آنها به ‎BL beter Gta pene‏ تخصیص اولویت حرکت به ناو گان حمل و نقل عمومی

صفحه 32:
a — ‏ردیابی موفعیت جغرافیایی ناوگان‎ راهکار لا ى ‎Q‏ تجهیز م رکز به سیستم های نرم افزاری مدیریت ناوگان و مدیریت لحظه ای اتوبوس ها اتوبوسها به ‎Cady SLL‏ یاب جهانی (4)3۳ به منظور کاربرد در مدیریت ناوگان و سامانة اطلاع رسانی صوتی داخل اتوبوس سیستم اطلاع رسانی صوتی داخل اتوبوس ل اطلاع رسانی موقعیت هر ایستگاه به مسافران قبل از رسیدن به ایستگاه مربوطه برای تسریع در پیاده شدن مسافران ل اطلاع رسانی در خصوص ایستگاههای ویژه که تسهیلات حمل و نقل عمومی برای تغیبر مسیر مسافران وجود دارد لا و ازی مختصات جغرافیایی و زمانی و سرعت اتوبوس و امکان کنترل لحظه ای ناوگان به صورت 02-11126 (از طريق 78195 6©)

صفحه 33:
| ‏کرک‎ cab iy | ‏لكررنيك لربرسراني رمطرر‎

صفحه 34:
a ‏ا لل ا‎ ‏سيستم جامع بليت الكترونيك ناوكان حمل و نقل عمومى‎ * یکپارچه سازی سیستم پرداخت الکترونیک خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی (عمومی و خصوصی) و مترو با افق پوشش ۱۰ میلیون مسافر روزانه * تجهیز ناوگان اتوبوسرانی عمومی و خصوصی به دستگاه های کارتخوان تجهیز کلیهٌ ایستگاه های موجود و در حال توسعُ خطوط اتوبوسرانی تندرو به دستگاه های کارتخوان * ایجاد ۱۰۰۰ نقطه جهت شارژ کارت های اعتباری بلیت الکترونیک شهروندان ۳ استقرار یک نرم افزار جامع مدیریت اطلاعات و ترا کنشهای عملیاتی و مالی سیستم * اتمام فاز پایلوت پروژه با تحت پوشش قرار گرفتن ۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در ۴ خط * استقرار ۵ محل شارژ کارت اعتباری بلیت الكتر, * برنامه ریزی برای تکمیل تجهیز کل ناوگان تا پایان مهر ماه ۸۸

صفحه 35:
"۳۲۲۲۲۲ ! پيشینة مطالعاتی پروژه ۴ سل برس توسعة بيصم بلك الكرونيك ويد خطوط تدرو در سال هدر جوزءبعاونت حل و نقل و تراییک پیاده سازی سیستم یکپارچة بلیت الکترونیک مترو و اتوبوسرانی تندرو همزمان با بهره برداری از نخستین خط اتوبوسرانی تندرو در سال ۸۶ و دومین خط اتوبوسرانی تندرو در سال ۸۷ ** تهیا طرح جامع سیستم یکپارچذ پرداخت الکترونیک خدمات حمل و نقل عمومی و واكذارى توسعة آن به سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری تهران در سال ۸۷ توسعة مدل اقتصادی توسعة سیستم و انعقاد قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت توسعدٌ در سال ۸۷ آغاز فاز نخست پروژة پایلوت در بهمن ماه ۸۷ و برنامه ریزی برای بهره برداری از فاز يايلوت در تير ماه ۸و تکمیل استقرار سامانه در کل شبکه تا مهرماه ۸۸

صفحه 36:
اقا معماری سیستم بلیت الکترونیک

صفحه 37:
کارتخوان درب وسط کارت. با قابلیت قرائت کارت کسر کرایه و ارسال داده ها به کارتخوان درب جلو امکان صدور بلیت موردی توسط راننده و ارائة رسيد به مسافر از طریق کارتخوان درب جلو دستگاه های کارتخوان نصب شده در ایستگاه های خطوط اتوبوسرانی تندرو

صفحه 38:
دستاوردهای پروژه افزایش جذاییت حمل و نقل عمومی صرفه جویی قابل ملاحظه اقتصادی از طریق برطرف نمودن نیازبه چاپ بیش از ۷/۲ میلیون قطعه بلیت. کاغذی در روز امکان اعمال مدیریت بهینه بر ناو گان و استفاد؛ حداکثری از طرفیت ناو گان با توجه به امکان آماربرداری دقیق و بر آورد تقاضا از طریق سیستم بلیت الکترونیکی صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان تلف شده برای خرید بلیت. در طول روز و تسریع سرویس دهی به شهروندان از طریق یکپارچگی بلیت الکترونیکی اتوببوس و مترو حذف پول خرد از چرخه و کمک به ارتقاء بهداشت و نیز جل وگیری از فرسودگی اسکناس و نیا به جایگزینی

صفحه 39:
a ‏چارچوب مدیریت یکپارچة حمل و نقل عمومی‎ هوشمند سازی حمل و نقل عمومی دستاوردها اطلاع رسانی قبل و حین سفر پرنامه ریزی بهره برداری از ناوگان ‎I‏ حمل و نقل | اعمال سیاستهای تشویقی | 7 ‏راهبردهای مدیریتی ‎ ‎ ‎ ‎ ‏تفکیک کامل فعالیتهای حاکمیتی و تصدی ‎ULE‏ ‏در حوز؛ حمل و نقل عمومی ‎

صفحه 40:

صفحه 41:
با تشکر

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان