کسب و کار مهارت‌های شخصی

سیستم مدیریت دانش

sistem_modiriat_danesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم مدیریت دانش”

سیستم مدیریت دانش

اسلاید 1: سیستم مدیریت دانشغلام یحیی حسینی دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه کاشانGhulam.yahya24@gmail.com

اسلاید 2: مقدمه:سازمان هاي نوين در شرايط رقابتي پيچيده اي قرار گرفته اند كه ناشي از تغييرات محيطي، سازماني، فناوري و دانش مي باشد. در شرايط غيرقابل پيش بيني و بسيار رقابتي، به مديريت دانش به عنوان راهبردي كليدي براي موفقيت و بقاي سازماني توجه مي شود.امروزه مدیریت دانش به یک موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون علمی و تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باور اند که انسان ها باقدرت دانش میتوانند برتری های بلند مدت خود را در عرصه های رقابتی حفظ کند. نقش مدیریت دانش در تولید و توسعه دانش ارایه ی راهکار برای جست و جو هوشمند بهره برداری بهینه از اطلاعات قابل دسترس و منابع موجود و بالا بردن سطح اطلاعاتی بنگاه ها در راستای پیشرفت و توسعه در مهارت ها از مهم ترین اهداف نکات مطرح در راهکار های استقرار سیتم های مدیریت دانش در سازمان ها می باشد.

اسلاید 3: تاریخچه مدیریت دانش

اسلاید 4: آشنایی کلی با مدیریت دانشبراي درك و تعريف مديريت دانش ابتدا نياز است كه مفهوم دانش و دسته بندي آن روشن شود. مفهوم دانشدانش، نه داده است و نه اطلاعات. هر چند كه به هر دو مربوط بوده ولي تفاوت آنها لزوماً ماهوي نيست و صرفاً از نظر مراتب با هم متفاوتند. برخي تعاريف ارائه شده در مورد دانش بشرح زير مي باشددانش، آميزه اي سيال از تجربيات، ارزش ها، اطلاعات موجود و نگرش هاي كارشناسي نظام يافته است كه چارچوبي براي ارزشيابي و بهره گيري از تجربيات و اطلاعات جديد را به دست مي دهد.دانش، درك، آگاهي يا شناختي است كه در خلال مطالعه، تحقيق، مشاهده يا تجربه و در طول زمان بدست مي آيد.دانش، مجموعه اي از نگرش ها، تجربيات و مراحلي است كه به صورت درست و صحيح در كنار هم قرار گرفته اند. از اين رو، راهنماي مناسبي براي افكار، رفتارها و ارتباطات مي باشد.

اسلاید 5: دسته بندی دانش

اسلاید 6: سلسله مراتب دانش

اسلاید 7: مدیریت دانشمدیریت دانش شامل تصرف دانش، خرد، تجربیات با ارزش افزوده کارکنان سازمان، آسان کردن بازیابی دوباره و نگهداری آن به عنوان دارایی سازمان است. مدیریت دانش کوششی برای تبدیل دانش کارکنان (سرمایه انسانی) به دارایی مشترک سازمانی (سرمایه فکری ساختاری) است.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید