صفحه 1:
بازرگانی وانشگاه کاشان Ghulam.

صفحه 2:
مقدمه: سازمان هاي نوین در شرایط رقابتي پیچیده اي قرار گرفته اند که ناشي ز تغییرات محيطي, سازماني, فناوري و دانش مي باشد. در شرايط غیرقایل پیش بيني و بسیار رقابتي, به مدیریت دانش به عنوان راهبردي كليدي براي موفقیت و بقاي سازماني توجه مي شود. امروزه مدیریت دانش به یک موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون 9 تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر ۳1۱۳۳ ۲ كه انسان ها باقدرت دنت میتوانند برتری های باند ,۰ ۱۳ را در عرصه های رقابتی حفظ کند. نقش مدیریت دانش در تولید و توسعه دانش ارايه ى راهكار براى جست و جو هوشمند بهره بردارى كنل ار اطلاعات قاسل ترس رسای وتو بالا .رازن سظلة اطلاعاتی بنگاه ها در راستای پیشرفت و توسعه در مهارت ها از مهم ترین اهداف نعات مطیع در راهکار ی استقرار سیتم ی مدیریت دانش در سازمان ها می باشد.

صفحه 3:
yaar Yaar yaaa yaaa yaar yaar yaar yaar yaar yaar yaao yaaa ۳۳۹ yaar

صفحه 4:
براي درك و تعریف مدیریت دانش ابتدا نیاز است که مفهوم دانش و دسته بندي آن روشن شود. v مفهوم دانش ۳ ۱ وه دادن ان ۰ب اطعا هر کی هر دو پر وط بو ولي عایت ۳ ۱۳ ماهوي نیست و صرفاً از نظر مراتب با هم متفاوتند. برخي تعاریف آرائه شده در مورد دانش بشرح زير مي باشد داش آمیزه اي سیال از تجرییات. ارزش ‎lb‏ اطلاعات موجود و تگرش هاي کارشتاسی ام 2 اسست كه جارجوبي براى ارزشيابي و بهره گيزي از تجرییات و اطلاعات جدید ۱ ۰ ۳ ای دهد. .نشل درل. آگاهي با شناختي است که در خلال مطالعه, تحقیق, مشاهده یا تجربه و در طرلا وتان دشت مي آید. دانش, مچموعه اي از نگرش هاء تجربیات و مراحلي است كه به صورت درست و صحيح در كنار هم قرار گرفته اند. از این رو. راهتماي مناسبي براي افکار, رفتارها و آرتباطات مي باشد.

صفحه 5:
re ‏عم‎ Es GIG CGA

صفحه 6:
"7

صفحه 7:
مدیریت دانش ‎٠‏ مديريت دانش ناكل صرق دانش» خرد» تجربیات با ارزش افزوده کارکنای سار ارت ايسان كردن بازيابى ارات و نگهداری ‎vl‏ مه عنوان دا ‎pai‏ است. مدیریت دانش ‎ae‏ برای ‎ee jee‏ ‎Vv‏ سر ‎a‏ به ‎path‏ مشترک 3 سازماتى ‏(سرمایه فکری ساختاری) ‏است. ‎

صفحه 8:
هه ریت انس اشتراعی_اسه| عاریست_س ارؤشيابى اتربخشى بازخور حفظ و نگهداری 57 مانده ارز كد

صفحه 9:
سیستم مدیریت دانش ۱5 * سیستم هاي مدیریت آدانش شامل به کارگيري فناوري اطلاعات جهت کمك ‎a‏ ایجاد. جمع آوري. مرتب کردن. ذخیره سازي و به اشتراك گذاشتن دانش و اطلاعات در داخل يك سازمان مي باشد. * سیستم مدیریت دانش,ر يك سیستم فني اجتماعي است که هدفش ‎cope‏ و به اشتراك گذاشتن دانش جهت پشتيباتي از دسا ۳ اهداف سازمان مي باشد. * مدیریت دانش در واقع شکل تکامل یافته سیستم هاي اطلاعاتي/ فناوري ت است. که به جاي اطلاعات. بیشتر با دانش سر و کار دار سیستم هاي اطلاعاتی/ فناوري اطلاعات به وان بكي از رز ساخت هاي مهم مدیریت دانش به حساب مي آید.

صفحه 10:
مزایا و اهمیت ‎oar‏ ‏2 3 * ارتقاء تصمیم گیری از طریق تشخیص , ۶و انربخشی و کارآیی سازمان. ‎ee‏ ‎٠»‏ افزایش پاسخ گویی به مشتریان * تسریع روند نورآوری و خلاقیت در محصلات, خدمات و عملیات ای از طری به کرش درآوردن آزاد انده ها و هارا * كسب هوش رقابتى * تقویت درآمد ها از ق افزاین ت 1 ات و < ات ‎ee‏ ا و خدما

صفحه 11:
کار برد مدیریت دانش * پروژه مدیریت دانش بر پایه فن آوري اطلا * استفاده مجدد از دانش * جستجوي اسناد * موانع اشتراك دانش ‎٠‏ يكپارچگي دانش ‏* اشتراك دانش مابین افراد ‏* يكپارچگي دانش, عملکرد و نظام هاي یادگ ‎٠‏ اثرات مدیریت دانش روي تجارت ‎sig ASI]‏ * روایت گويي و رواي تهاي سازماني ‏* انتقال دانش در شبکه هاي بین سازماني ‎ ‎ ‎waw-shutterstock com - 713846002

صفحه 12:
روش پیاده سازی مدیریت دانش

صفحه 13:
فناوری های مدیریت دانش فناوری مدیریت فناوری Se Component technology AT.

صفحه 14:
‎os‏ جزئی ”نرم افزار هاى مديريت دانش 07 ار هات مرتيطة با مدير تانلن ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
فناوری جزئی ۰ ذخيره‌سازي (50۲۵96): مانند پايگاه‌هاي داده ‎(Databases)‏ انبارهاي داده (۷۷/۵۲60۱566 ۵۲۵ظ), فایل سرورها ‎(File Servers)‏ و.. * اتصال ‎(Connectivity)‏ مانند شبکه, شبکه‌هاي بي‌سیم (55ه۷۷۱۲6۱), امنّت شبکه, تصدیق هویت ‎(Authentication)‏ اتصال نفر به نفر ‎...g (Peer-to-Peer)‏ ‎sla aol», ritile (Authoring) cab -‏ 0۴66 , نرم‌افزارهاي گرافيكي و صوتي- تصويري, و *تعامل و ارتباطات (6 00۱۱300۲۵100 110 : يست الكترونيكي (1(أ03-©): گروه‌هاي بحث الكترونيكي, ‎٠ (Chat) a2‏ ويكي‌ها ۳۵

صفحه 16:
ادامه.. ‎(Distribution) esrj9i °‏ مانند ‎ae‏ اکسترانت. وب. پورتال‌ها, روش‌هاي 0 ممانند ‎-.g Atom 9 RSS‏ ‏۰ جستجو و مرورگري (8۲۵۷/5۱۴9 & 0 موتورهاي جستجوء نمايه‌نويسي (50أ“1006): وازهنامههاء تزاروسها 1163111 تاکزونومي‌ها ‎«g (Ontologies) ba wwlii sim (Taxonomies)‏ ‏۰ تحلیل (۵۸۳۵۱۷۲۱2): گزارش‌هاي آماري, تحلیل‌هاي چند بعدي, 01۳ و... ‏۰ گردش کار و مدیریت فرآیندها (۳۲۵6۵55 6 ‎Workflow‏ ‏سس مدلسازي فرایندها, موتورهاي فرايندي(۴۲۳۵6655 ‎..g (Engines‏ ‏۰ آموزش الكترونيكي (6-168۲01۴9): محتواي صوتي-تصويري آموزشي, سمينارهاي الكترونيکي, شبيه‌سازي, اشیاء بادگيري ‎(Learning Objects)‏ و...

صفحه 17:
ادامه... *انجمن‌ها و جوامع الكترونيكي (0۳۱۲۳۷۲۲۰۷)): مدیریت انجمن‌ها, ۰ ور يلاك هاي © كروهي, شبکه‌هاي اجتماعي ‎(Social Networks)‏ 9 تحلیل انها (5۱۱۸), و ۰ سازماندهي افکار و خلاقیّت ‎-(Creativity)‏ مدلسازي ‎Idea) oul adi (Cognitive Mapping) Jol‏ ‎...g (Generation‏ *داده‌كاوي ‎(Data Mining)‏ تكنيكهاي آماريء تحليلهاي چند بعدي, شبکه‌هاي عصبي, و... 56۳0۵۳۲۱6( ‏تحلیل معنايي‎ :) ۲6*۲ Mining) ‏*۰متن‌كاوي‎ ‎(Bayesian Inference) .s jy cliiwl (Analysis (Natural Language Processing) cssub ylhj Gujlon ۳

صفحه 18:
ادامه... *نمایش ‎:(ViSUalization)‏ مرورگري دو بعدي و سه بعدي, ‎..g (Geographic Mapping) whaler ail&‏ * سازماندهي ‎azwai (Organization)‏ ی ۱ ‎Development)‏ ۷ تاكزونومي, تزآروس, واژه مه و. *استدلال (66۵50۲۱۱9): سيستم‌هاي خبره قانون-محور ‎.(Rule-based Expert Systems)‏ استدلال مورد- ‎Reasoning) x.‏ 0356-03560): يادكيري ماشينها (۱6۵۲۳۱۳9 ۳۵۱۱۱۱6), منطق فازي (عاوما ۳۱۷22۷) و...

صفحه 19:
نرم افزار های مدیریت دانش (Document Management) wlaiiuo cup r0° (Content Management) ‏مديريت محتوا‎ ٠ (Group Support) ‏پشتيباني گروه‎ * (Community Support) golg> 9 ‏يشتيباني انجمنها‎ * )0665101 5000۳( ‏پشتيباني تصميمگيري‎ * (Business Intelligence) IS 9 UwS ‏و هوشمندي‎ *

صفحه 20:
۰مدیریت پروژه (۵۱806۳6۳۲ ‎(Project‏ * مدیریت فرايندهاي کسب و كار (512655نا8 ‎(Process Management‏ (Systems Engineering) ‏مهندسي سيستمها‎ * Product Data) Jgso ro ‏مديريت دادههاي‎ ٠ (Management

صفحه 21:
سیستم های نرم افزاری سازمانی مرتبط با مدیریت دانش ۰مدیریت روابط با مشتري (/61510©) *مدیریت زنجيرة تأمین ‎(SCM)‏ ‏*برنامه‌ريزي منابع سازماني (۶6۲۳)

صفحه 22:
تان!

39,000 تومان