منابع انسانی و مشاغل

سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) بررسی یک درمانگاه چارت سازمانی ارزش ها چشم انداز ها نیاز های عملیاتی بخش های حقیقی و حقوقی

mis-darmangah-markazi-khavaran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 23 اسلاید بررسی یک سازمان و پروژه کوتاه مفید درس سیستم های اطلاعات مدیریت MIS چارت سازمانی چشم انداز ها و ارزش ها بخش های حقیقی و حقوقی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1425 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) بررسی یک درمانگاه چارت سازمانی ارزش ها چشم انداز ها نیاز های عملیاتی بخش های حقیقی و حقوقی”

سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) بررسی یک درمانگاه چارت سازمانی ارزش ها چشم انداز ها نیاز های عملیاتی بخش های حقیقی و حقوقی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمپروژه درس: سیستم های اطلاعات مدیریتنام سازمان :درمانگاه مرکزی خاورانتهیه کننده:مصطفی مستعلی

اسلاید 2: معرفی سازمان :درمانگاه مرکزی خاوران در سال 1382 توسط دکتر حمید مستعلی دکتر امین اللهیاری و رجب جنگجو تاسیس شداین درمانگاه شامل تجهیزات کامل پزشکی –آزمایشگاه ها و تصویر برداریو دارای یونیت های دندان پزشکی همچنین دارای متخصصین مختلف نظیر متخصص پوست-متخصص زنان و زایمان – جراح داخلی-متخصص اعصاب و روان و... می باشدهمچنین دارای دارو خانه ی شبانه روزی می باشد

اسلاید 3: درمانگاه مرکزی خاورانریاست درمانگاه معاون یا جایگزینداروخانهکارگزینیرادیولوژیتجهیزات پزشکیمدیر داخلیپذیرش بیمارانرادیوگرافیسونوگرافیماموگرافیخدمتکارحضور وغیابپرونده افرادسوابقپذیرش نسختحویل داروکنترل پزشکصندوقمتخصصینجراحیزنانارتوپدیچشمپوستاعصاب وورواندندان پزشکپزشک عمومیماماییدستیارمنشیپرستارمنشیمنشیملزومات پزشکیملزومات غیرپزشکیامور مالیآزمایشگاهمتخصصینپرسنلپزشک عمومیدندان پزشکپذیرشنمونه گیریخدمتکارخدمتکارکارشناس آزمایشگاه

اسلاید 4: شرح ماموریت هاشرح وظایف شغلی پرستار درمانگاه:انجام صحیح پانسمانانجام نوار مغز ب روش صحیحانجام تست ریه ب روش صحیحکمک در انجام آندوسکپی توسط پزشککمک در اجام خدمات پوست پزشکچک فشار خون بیماران

اسلاید 5: شرح وظایف پرسنل پذیرش درمانگاه:1. تماس با پزشکان هر روز ساعت (6-5 )بعدازظهر (جهت اطلاع از حضور پزشکان برای روز بعد)2. اطلاع به بیماران در مورد حضور متخصصین3. نظارت بر نوبت گیری بیماران4. نوبت دهی به بیماران5. اجرای بخشنامه های جدید از سوی حسابداری6. اجرای طرح تکریم ارباب رجوع7. جواب دادن به سؤالات بیماران با احترام8. اجرای دستورات مافوق

اسلاید 6: شرح وظایف شغلی منشی درمانگاه:1. تحویل قبض ویزیت بیماران2. ثبت نام بیماران به تفکیک پزشک در دفتر آمار بیماران3. قرار دادن بیماران بر اساس شماره قبض ویزیت قبل از ویزیت بیماران4. تحویل دادن وسایل لازم به پزشکان برای ویزیت بیماران5. چک وسایل موجود در محل کار6. جایگزین کردن وسایل مفقودی7. تایپ برنامه ماهانه پرسنل8. وارد کردن آمار بیماران در سامانه9. وارد کردن حواله داروخانه به صورت ماهانه.مرتب کردن انبار درمانگاه و چیدن وسایل در انبار.10 11.اجرای دستورت مافوق

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید