علوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلمهندسی صنایع و موادپزشکی و سلامت

سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) بررسی یک درمانگاه چارت سازمانی ارزش ها چشم انداز ها نیاز های عملیاتی بخش های حقیقی و حقوقی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 23 اسلاید بررسی یک سازمان و پروژه کوتاه مفید درس سیستم های اطلاعات مدیریت MIS چارت سازمانی چشم انداز ها و ارزش ها بخش های حقیقی و حقوقی

مصطفی مستعلی

صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحیم پروژه درس: سیستم های اطلاعات مدیریت نام سازمان :درمانگاه مرکزی خاوران ‎ang‏ کننده:مصطفی مستعلی

صفحه 2:
: معرفی سازمان درمانگاه مرکزی خاوران در سال ۱۳۸۲ توسط دکتر حمید مستعلی دکتر امین اللهیاری و ‎oe)‏ جنگجو تاسیس شد این درمانگاه شامل تجهیزات کامل پزشکی -آزمایشگاه ها و تصویر برداری و دارای پونیت های دندان پزشکی همچنین دارای متخصصین مختلف نظیر متخصص پوست-متخصص زنان و زایمان - جراح داخلی-متخصص اعصاب و روان مس بات همچنین دارای دارو خانه ی شبانه روزی می باشد

صفحه 3:
ملزومات خمریز امور مالى ران 1 ] تتونوگر راديوكرا فى لت فی يرونده افراد | راديولوزى

صفحه 4:
). انجام صحیح بانسمان ۲ انجام نوار مغز ب روش صحیح ۴۳ انجام تست ربه ب روش ۵ کمک در اجام خدمات پوست پزشک ۶ چک فشار خون بیماران

صفحه 5:
:شرح وظایف پرسنل پذیرش درمانگاه تماسبا پ زشکان‌هر روز ساعتل۵-۶ )ب عدازظهر (جهنلطاع از حضور پزشکانب ولعروز بعد) ۰ .1 ‎All‏ به بیمارلن‌در مورد حضور متخصصین ‎bras Says ey‏ .3 نوبتههیبه بیمرلن ‏ .4 لجرلی خشنامه های‌جدید از سوی‌جسابداری ۰ .5 لجرلی‌طرح تکریمایبابرجوع ۰ .6 چولبدادربه س وا اب یمرلنب الحتلم .7 لجرلی‌دستورلتمافوق ۰ .8

صفحه 6:
:شرح وظایف شغلی منشی درمانگاه 2. نامیب ‏ب یمرلنیه 7 فکیکپ زشکدر دفتر آمار‎ pled 3. ‏قرار دادن یمان بر لساس‌شملیه ق بخرویزیس بااز پیزیت یمان‎ 4. ‏تحويلهاهزوسايللازم به على‎ جكوساي[موجود در محلكار 0 . جايكزيرك ره زوساي لم فقودى 6 سا اماك ب سل 77 وارد كردزآمر بيطلنهر سامانه ۰ .8 وارد كرمنحواك داروخانه به صويتماهانه ‏ .9 مرتبک ردنر دیمانگاه و چید زوسای(ور انب ۰۱۰ اجرلی‌دستورتافوق 11

صفحه 7:
پزشکان متعهد بودن رفتار مناسب با بیمار

صفحه 8:
0 عب عت ع »عم افيص لانن لبن درمت امور و همه احوال ۲ رعايت ارزش هاى انسانى و اخلاق حرفه اى در برخورد با كليه مراجعان ۳ رعایت اصول ایمنی در تجهیزات و خدمات برای کارکنان و گیرندگان خدمت ۴ رعایت حقوق بیماران و تکریم ارباب رجوع ۵ جلب رضایمندی کارکنان» پزشکان و سهامداران ۶ تلاش برای بهبود مستمر در سازماندهی» روش های اجرایی و فرایندهای کاری

صفحه 9:
اش هاار دا ‎J‏ 1 بیما, | 9

صفحه 10:
:ارزش ها از نظر پزشکان امکانات درمانی (ه aid pw b) 992> ypu lol ‏و درآمد‎ گسترش بیمه ها (© امکانات رفاهی ‎d)‏

صفحه 11:
: ها ایتقایعملکرد پرسنلدیمانگاه :1 لجرلیلستاندارد هایپزشکی: 2 ارتقلء خدماتپزشکی پرستری: 3 كاهث رهزينه هاوديمانكام :4 بهساذىمحيط فيزيكودرمانكام :5 ایتقه و سالم سازیمحیط زیسث6 ايتقاء ساهتب یمار.جامعه کار کنانو محیط درمانگام ‎Tile‏

صفحه 12:
| ee » #* سوت 5 1 +4 اج[ دندان | متخصص | متخ 1 داخلی ‎"a‏ يزشى ‎i‏ ‏عمومی پزشک متخصص | ماماء | ارتويد | داروخاذ| جراد برش

صفحه 13:
بررسی ‎sb pus‏ حقیقی و حقوقی :داروخانه بخش های حقیقی: ‎.١‏ بخش های حقوقی: 9 بیماران ۲ شرکت های داروبی 0) مراجعه کنندگان ۴ پخش دارو زیر نظر وزارت ‎Jean (Ee‏ بهداشت 0 افرادی ک دارو هارا پخش میکنند ۴. پرداخت مالیات و عوارض شهرداری ۵. ارتباط با سایر داروخانه ها

صفحه 14:
معرفي سیستم: سیستم داروخانه صورت مسئله :یک سیستم دریافت نسخه و تحويل دارو هدف :كنترل و مديريت مراجعه کنندگان دارو و امور مالي

صفحه 15:
نیاز های : سخفزار(1 . = I TT Sale ‏به طور همزمان جندين كاربر‎ a 0 سیستم باید قابلیت تغییرات مکانی را داشته باشد . ‎C‏ سیستم باید با اینترنت سازگاری داشته باشد ‏۵ سیستم قابلیت کار با شبکه را داشته باشد ‏:5 رس مستم دارمخانه(2 ‏سیستم باید لمکانتعیینس طح دسترسیک لربرلنبه لطاهاترا لعط لگ ند. ‏سیستم باید با برنامه های سازمان های بیمه ای سازگاری داشته باشد

صفحه 16:
تنیاز های کیفی سیستم‌باید وجه دریافتوو وجه. / | ار سيستم بايد فاكتويهاودريافتوو. [/ بردلختوشركتهاوداروئىرا کنترسماید ‎eter pee‏ م كار لها ‎fo] CELE‏ مورد نظر را جستجو نماييد سیستم بایستی‌تعداد داروهاءفروخته . [] 5200200

صفحه 17:
:موجودیتهای خارجی رسای داروخانه افراد متفر

صفحه 18:

صفحه 19:
Ad operation

صفحه 20:
عمليات يايه رازن ‎operation‏

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:
ارت وزارت ‎Report‏ ‎operation‏

صفحه 24:

39,000 تومان