کسب و کار مدیریت و رهبری

سیستم های خرید ، انبارداری و توزیع

system-khrid5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های خرید ، انبارداری و توزیع”

سیستم های خرید ، انبارداری و توزیع

اسلاید 1: گردآورنده: فاطمه دهقانی استاد: جناب آقای دکتر شیروانیمدیریت زنجیره تامینSupply chain management

اسلاید 2: مشکلات زنجیره تامین:

اسلاید 3: مزایا و منافع زنجیره تامین:1)کاهش هزینه های لجستیک، تدارکات و نگهداری2)کاهش پرسنل3)بهبود بهره وری4)بهبود چرخه مالی5)تحویل به موقع6)وضوح اطلاعات و انعطاف پذیری7)استاندارد سازی8)جهانی شدن9)صرفه جویی در مقیاس10)افزایش قدرت انتخاب مشتریان و دستیابی آن ها به تامین کنندگان11)کاهش فواصل و ابعاد زمانی

اسلاید 4: مثال از کارکرد های زنجیره تامینتجربه ی شرکت فولکس واگن در مدیریت زنجیره تامین:این شرکت اتوموبیل سازی در کارخانه کامیون سازی خود تجربه جدیدی از مدیریت زنجیره تامین ارائه نموده استکه باعث کاهش هزینه های کارگری، بهبود بهره وری وکاهش محصولات معیوب شده است.تعداد کارکنان این کارخانه 1000 نفر بوده که تنها 200 نفر آن ها در استخدام شرکت فوق بوده و بقیه کارگران شرکت های تامین کننده قطعات شرکت هستند. کارکنان تحت استخدام فولکس واگن در کارخانه مسئول کنترل کیفیت کامیون های تولیدی، بازاریابی و طراحی کامیون های جدید هستند. کارگران دیگر عموما مستخدم شرکت راکول که تامین کننده و مونتاژکننده فنر و قطعات و شرکت کامینز تامین کننده موتور کامیون و شرکت دلگا سازنده ی اتاق های کامیون است. در این کارخانه تامین قطعات مورد نیاز و مونتاژ آنها بر روی کامیون بر عهده شرکتهایتامین کننده است.در این کارخانه کارکنان شرکت فولکس واگن فقط مسئول آزمایش نهایی کامیون ها و تست کیفی آن ها را بر عهده دارند.شرکت فولکس واگن به خاطر نوآوری های تکنولوژیک و بهبود بهره وری و افزایش تعهد خود نسبت به زنجیره تامینو برون سپاری اقدام به ایجاد این زنجیره تامین در کارخانه ی خود نموده است.

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید