صفحه 1:
امه( ‎ood Ceo Oorckus.‏ ق 0 ۰ ‎doves‏ ‏05 ,90000۴۵ عمه۹۱۵() کت مصصرظ) واه ‎GOO:‏ .200002 ,عد ,ریم( :۱ رمیو) 0 19

صفحه 2:
تا * مدیریت روابط با مشتریان ‎CRO‏ * رویکردی مشتری مهور * با ارزش ترین دارایی کسب و کار ها ۴ کلیه استراتژی های سازمانی ملزم به یافتن و نگهداری سودا ورترین مشتریان می باشند. 0 سس هه سوه ۵ ما

صفحه 3:
تا ی ‎Surg ORD‏ * مدیریت طیف وسیعی از روابط با مشتریان شامل موارد زیر است: وجود کارکنانی که در ارتباط مستقیم با مشتریان باشند تا بتوانند از طریق کلیه کانالهای ارتباطی شناخت جامع و کاملی از مشتری داشته باشند. تدارك دیدی جامع و واهد از كميانى و كانالهايش براى مشتریان )با لستفاده از فتاوبی(طلاعات‌سیستم سانمانی از ف رلیندهای‌خدمات‌بسانی‌ب»ه مشتریان‌لیجاد می‌ن ماید

صفحه 4:
CRO (99595 ‏کاربردهای‎ ‎6٠‏ رسمه مها 9و

صفحه 5:
‎SS ۲ ۲ ۲ 3 ۰‏ مدیریت تماس و حساب کاریری ‏"" (200) به متخصصيرف روش بازابيابىو خدماتكمكميكند تادادد های‌یر را طسو ردیابی‌ن مایند 7 کلیه تماسهای گذشته و برنامه ریزی شده با مشتریان بالقوه و بالفعل کلیه رویداد ها و چرفه عمر مشتریان * داده های از طریق نقطه تماس با مشتریان کسب می شوند: وب سایت. خرده فروش ها و کیوسک ها تماسهای شخمی ‎0 ۵

صفحه 6:
فروس "" يك سيستم (0080 نمايندكان فروش را مجهز به ابزارها و منابع داده اى مورد نيازشان در موارد زير مى نمايد: '-أيشتيبانى و مديريت فعاليتهاى فروش 7" بهبود فروش کناری (مکمل) و بالایی (ارتقایی) * همهنين 00700 ابزارهایی را جهت بررسی وضعیت مشتریان و سابقه آنها قبل از زمانبندی یک تماس فروش فراهم میکند. 0 3

صفحه 7:
SSS ۲۲ ‏بازاریابی‎ *۴ سیستم های (*26 با خودکار سازی وظایف زیر به بازاریابی مستقیم کمک مینماید: بازاریابی هدفمند 7" [مانبندی و ردیابی لیست پست الکترونیکی ""دریافت و مدیریت پاسخ ها 7 تملیل ارزش بازاریابی برای کسب و کار ""تحقق پاسخ ها و درخواستها ۷ سس هه سوه ۵ ما

صفحه 8:
۰ 3 ۳077777۳ خدمات مشتريان * یک سیستم (2636) به نمایندگان فروش امکان دستیابی بلادرنگ به پایگاه داده های مجرد استفاده فروش و بازآریابی را هی دهد درخواستهای خدمات ایجاد. ارجاع و مدیریت می شوند. نرم افزار مرکز تماس. تماسهای را به عاملین مرتبط متصل نرم افزار لصع) ماسبل داده ها و پیشنهادات خدمات را برای حل مشكلات فراهم ميكند. 2 "" سلف سرويس مبتنى بر وب. مشتريان را قادر مى سازد تا به اطلاعات شخصی شده خدمات دستیابی داشته باشند. 0 A

صفحه 9:
برنامه هاى نگهداری و وفاداری مشتریان فروش به مشتری جدید ب برایر هزینه بیشتری دارد یک مشتری ناراضی به ۸ تا ۱۰ مشتری دیگر خواهد كفت ۵ درصد ارتقا نگهداری مشتریان تا ۸۵ درصد سید را ارتقا خواهد داد امتمال فروش به مشتری فعلي ۵۰ درصد و یک مشتری جدید ۱۵ درصد است هدود ۷۰ درصد مشتریان مجددا با کمپانی همکاری خواهند نمود اگر مشکلات شان سریعا برطرف شود ارتقاء و بهبود وفاداری مشتریان اصلی ترین هدف (۱۲6))است. شناسایی. پاداش و بازاریابی مشتریان سود آور و وفادار ارزیابی بازاریابی هدفمند و ارتباطات اه سوه 9و9

صفحه 10:
— ORD ‏فازهای‎ Customer ; — >_> ( Functional ‏ات‎ et The Internet 5-57 ‏عي‎ Shared Collaborative ‏نت‎ ‎Customer Data Service Integrated 5-6 - = Solution 7 Parner | <——> | Company | <——> | customer 0 رسمه مها 9و

صفحه 11:
a CRO ‏مزایای‎ شناسایی و هدف قرار دادن بهترین مشتریان شخصی سازی و سفارشی سازی بلادرنگ محصولات و خدمات (دیابی زمان و چگونگی تماس مشتری ایجاد ارتباطی مستمر با مشتری تدارک خدمات پیشرو برای مشتریان (دیابی زمان و نهوه تماس مشتریان 7 ایجاد رابطه ای پایدار با مشتریان 7" تدارک خدمات پیشرو از طریق کلیه نقاط تماس ‎a‏ اه سوه 9و9

صفحه 12:
‎SS ۲ ۲ 3 3 ۰ ۰‏ ل ‎CRO cun5up ods‏ * مزایای (2030) تضمین شده نیست: ۰ درصد پروژه های (261*6)نتایج مورد انتظار را ندارند. ۰ درصد ارتباطات با مشتریان به شکست منجر می شوند. ‏* دلایل: عدم شناخت و آماده سازی کافی عدم حل مشکلات فرایندهای کسب و کار قبل از ‎ORO‏ ‏[اعدم مشارکت بخضی از ذینفعان کسب و کار ‎ae‏ اه سوه 9و9

صفحه 13:
CRO ‏روندهای‎ ۳ 000 عملیاتی پشتیبانی از تعامل راحت تر مشتری با کسب و کار از طریق کانالهای گوناگون همزمانی پیوسته تعاملات با مشتری در کلیه کانالها ساده سازی انجام کسب و کار با کمیانی * 000 ت هلیلی استخراج دقیق سابقه. سلایق و سودآجری مشتریان از پایگاه داده ها بینی ارزش و رفتار مشتریان امکان پیش بینی تقاضا کمک به سفارشی سازی اطلاعات و پیشنهادات به مشتریان 0 0

صفحه 14:
CRO ‏روندهای‎ ۲ 00000 مشابکتی 7" مشارکت آسان با مشتریان. تأمین کنندگان و شرکا بهیود اثربخشی و یکپارچه سازی کلیه زنجیره تأمین پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان از طریق منبع یابی خارجی محصولات و خدمات " 00800 مبتنئبريرتلل — تجهیز کاربر به ابزارهاى و اطلاعات مورد نیازش تقویت کارکنان جهت پاسخگویی سریعتر به تقاضاهای مشتریان کمک به نمایندگان فروش در مشتری داری تدارک دستیابی فوری به کلیه اطلاعات مشتریان ۴ سس هه سوه ۵ ما

صفحه 15:
Se ERP ‏ی کزیرسافتف رلبخشی‌سانمانی‌لستقه فرآیندهای‌نیر‎ ERE # 0 سس هه سوه ۵ ما

صفحه 16:
uw Sura CRE برنامه ریزی منابع سازمانی یک راه حل و سیستم فرآبخشی سازمانی است که شامل مجموعه ای یکپارچه از ماژولهای نرم افزاری است تا از کلیه فرایندهای داخلی کسب و کار پشتیبانی نماید. این سیستم جریان اطلاعاتی کسب و کار. تأمین کنندگان و مشتریان را تسهیل می نماید. 0 1

صفحه 17:
ملفه های ‎CBRE‏ رسمه مها 9و

صفحه 18:
خرآیند ‎slo QLys 9 CRP‏ اطلاعاتی هیاس | Oger © Caerprte Oroneny Gynt

صفحه 19:
‎SS ۲ ۲ 3 3 ۰ ۰‏ مزایا و چالشهای 90۲06) ‏۴ مزایا کیفیت و اثربخشی کاهش هزینه ها پشتیبانی از تصمیم گیری چابکی سازمانی ۴ چالشها 7 ریسک و هزینه قابل توجه "" سخت افزار و نرم افزار تنها بخش کوچکی از هزینه هاست شکست در پیاده سازی به قیمت نابودی کمپانی خواهد بود ‎ ‎0 0

صفحه 20:
ee CREP ‏هزینه های پیاده سازی‎ سسا سسته سوه 5 ‎Oleg‏

صفحه 21:
a )20۲6 ‏دلایل شکست‎ 7 "دست کم گرفتن پیچیدگی برنامه ریزی, توسعه و آموزش عدم مشارکت کارکنان تحت تأثیر در برنامه ریزی و توسعه تعجیل در پیاده سازی [ اعدم آموزش کافی تبدیل و تست ناکافی داده ها اعتماد بيش إز اندازه به فروشنده 020805 يا مشاور " سحت سا0 س0 9 سان

صفحه 22:
SS ‏با‎ ‎ERP ‏(وندهاى‎ سس هه سوه ۵ ما

صفحه 23:
0 ۳۲۲۲۲۲ ۲ مديريدؤنجيره تأمين * مديريت (نجيره تأمين به كميانى كمك مى نمايد تا محصولات صحيع را دريافت نمايد در مكان صحيح "در زمان صمیح "در مقدار مناسب و با هزینه ای قابل قبول 0 ve

صفحه 24:
GCO cdlsol "پیش بینی اثربخش ‎Was‏ کنترل اثربخش موجودی 1 ارتقاء اثربخش روایط با مشتریان. تأمین کنندگان, توزیع کنندگان و دیگران دریاخت اثربخش بازخورد در مورد وضعیت لینک های زنجیره تامین اه سوه 9و9

صفحه 25:
We a ae ‏[نجیره تامین چیست؟‎ ‏رواب فی مابین تأمین کنندگان. مشتریان. توزیع کنندگان و‎ * ‏سایر كسب و كار‎ ‏جهت طراحى. ساخت و فروش يك محصول‎ " ‏هر فرآیند زنمیره تأمین ارزشی را به محصولات یا خدماتی که‎ * ‏کمپانی تولید میکند می افزاید که به همین دلیل به آن زنجیره‎ ‏ارزش نیز می گویند.‎ 0 03

صفحه 26:
چرخه عمر زنجیره تامین 0 - ما ad Customer در ممه هه Shares Collaborative ‎Market Data Fulfillment‏ و ‎Retailer) <> ‎ ‎Oleg © Carepree Ororaey Gymacane ‎ ‎Manutacturer | —> ‎ ‎ ‎Supplier | —> ‎ ‎Supply ‎Chain ‎Life cycle ‎scm ‎Functional ‎Processes ‎scm ‎Integrated ‎Solution ‎ ‎

صفحه 27:
SS ۲ ۲ ۲ 3 ۰ تبادلا_كترونيكىداده ها * یکی از ابتدایی ترین كاربردهاى فناورى اطلاعات ‎ECO yy‏ ۴ تبادل الکترونیکی اسناد تراکنشهای بین شرکای تجاری زنجیره تامین * اتوماسیون فرایند زنمیره تأمین الکترونیک * بسیاری از تراکنش ها در اینترنت و با استفاده از شبکه های Mosse 4) (OPO) ‏خصوصی مجازی‎ ‎wv‏ سحت سا0 س0 9 سان

صفحه 28:
' ۳۳۲۲۲۲۲] BO ‏فعالیتهای‎ Purchaser Supplier Request for Quote Purchase Order, Purchase Order Change, Receiving Not, ‘and Payment Advice 2 Response to Request for Quote Purchase Order Acknowledgment Status Response, Shipping Notice, and Invoice Payment Deposit ‏انم‎ Notee Payment emitance Payment ۲ Notice | emittance bee =) Notice g Payment Remitanes Notice 1 ElocttonicTranstor of Funds =A) = Purchaser's Bank ‘Supplier's Bank 1 ۳ Oleg 5 ‏سسا سسته سوه‎ vA

صفحه 29:
a ‏نقش ها و فعالیت های زنمیره تأمین در‎ ‏کسب و کار‎ ۳ reser | ee Establish objectives, polices, ‏رس روآ‎ ‘Supply policies Gervice levels) + _Nework design Deploy ‏مم بن‎ © Desnand forecast, ploy resources to match 0 an ae a 0 Production, procurement, logistics plan = ۰ ‏مها‎ ‏نت‎ Work center scheduling ene ee © Onder/inventory tracking Source cr Samanach, "Beyond Utopia: The Realss Gude wo lnternet-Enabled Sopply Chain Managemene”Stetgy and Basins, Second Quarter 2001, p. 9. Oleg © Carepree Ororaey Gymacane ۳

صفحه 30:
‎SS ۲ ۲ 3 3 ۰ ۰‏ برنامه ریزی و اجرای کارکردهای (00) ‏۴ برنامه ریز ۱ طراحى (نجيره تامين 7" برنامه ریزی مشارکتی عرضه و تقاضا " اجرا مديريت مواد اوليه ساخت مشاركتى تکمیل مشارکتی ۱ مدیریت رویدادهای زنجیره تأمین مدیریت عملکرد زنجیره تأمین ‎0 ۳

صفحه 31:
We 3 ‏مزاياى (نجيره تامين‎ ‏مزاياى كليدى‎ "" ‏-'أفرايند سفارش سريعتر و دقيقتر‎ ‏آآکاهش سطح موجودى‎ ‏7"کاهش زمان عرضه به بازار‎ ‏کاهش هزینه های تراکنش ها و مواد اولیه‎ 7 ‏"رواب استراتژیک با تأمین کنندگان‎ ۳ سس هه سوه ۵ ما

صفحه 32:
Business Value Goals pid D. iment Objectives of Supply Chain Management Oleg © Carepree Ororaey Gymacane »

صفحه 33:
کت چالشهای زنجیره تأمين 7 کمبود دانش, ابزارها و راهنماهای برنامه ریزی تقاضا داده ها ناصحيح ساير سیستم های اطلاعاتی 'أكمبود مشاركت بین بازاریابی. تولید و مدیریت موجودی []ابزارهای ناتمام و ناقص 0000 و پیاده سازی سخت آنها سم 0

صفحه 34:
a GCO lo 39) Oleg © Carepree Ororaey Gymacane

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان