سایرتحقیق و پژوهش

سیستم و مدیریت توزیع

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
توزیع : یعنی رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به .مکان مورد نظر توزیع | مدیریت کانال توزیع مدیریت توزیع فیزیکی

صفحه 4:
مدیریت کانال توزیع در این سیستم ارتباط بین تولید کننده و مصرف کنندگان به شکل های زیر است: 1-تولید کنندگان می توانند به طور مستقیم به مصرف کنندگان محصولات خود . , مراجعه کنند . | 2-مصرف کنندگان می توانند به سوی تولید کنندگان بروند 3-واسطه ها می توانند با فعالیت های خود بین تولید کننده و مصرف کننده ارتباط برقرار کنند , مانند ویزیتورهای مواد غذایی - وسایل آرایشی. ۵

صفحه 5:
کسانی هستند که محصولات را می خرند به مصرف کنندگان و استفاده کنندگان نهایی می فروشند و ممکن مالک محصول بشوند و یا ممکن است آن ها را با دریافت حق العمل بفروشند.

صفحه 6:
آغلب در مغازه ها و فروشگاه های کوچک انجام می شود. 1 برای تولید کنندگان و عمده فروش ها خرده فروش متخصص فروش است. خرده فروش با تبلیغات نقش حساسی در فروش محصولات دارد. خرده فروش هم به مشتری و هم به تولید کننده خدمت می کند. خرده فروش به دلخواه مشتری است یعنی خواسته های مشتری براش مهم است. روش عملیات آخرده فروشی درون فروشگاه *مثل سوپر مارکت ها اخرده فروشی خارج ازفروشگاه "مثل سفارش های پستی -ماشین های اتوماتیک و فروش با مراجعه به منزل

صفحه 7:
محل جغرافیایی خرده فروش با توجه به جمعیت است. 1-فروشگاه های زنجیره ای مزايا دآرای مالکیت و مدیریت مرکزی هستند - قیمت فروش پایین تر است نسیت به فروشگاه های مستقل/ امكان استفاده بيش تر از تبليغات دارند. 2-فروشكاه هاى مستقل مشكلات .> عدم انعطاف يذيرى - بدبينى عمومى

صفحه 8:
کسانی هستند که مذاکرات خرید یا فروش يا هر 2 را برعهده می گیرند اما 07 3( كىن ند آن ها معمولاً مبلغی را بابت کاری که انجام ا 0 اف ف كر و حظرهاى بازار كمتر آنها را تهديد مى كند. 4 تو لس فرده فروش ليد كننده عمده فروش للها خرده فروش لمم ف كننده لها عمدهفروش له دلال لها خردهفروش لها

صفحه 9:
کسانی هستند که محصول را می خرند و سپس به فردوه فروش ها یا بازرگانان می | فروشند و مقدار کمی از محصوصلات به مصرف کنندگان نهایی اختصاص می دهند . این گروه خود را مالک محصولات می دانند و گاهی عنوان محصول را به خود اختصاص می دهند.

صفحه 10:
بت عمده فردش و خرده فروش در اين است كه -عمده فروش به تبلیغات و ترفیع . موقعیت محلی و شرایط فروش | کمتر نوجه می کند. -عمده فروش ها به فضا و محل بزرگتری احتیاج دارند. -قوانین و مقررات برای هر 2 یکسان نیست. از انواع عمده فروش ها --عمده فروش تاجر - به صورت مستقل عمل مى كنند در عین مالک شدن محصولات در گروه های تجاری مختلف هم فعالیت دارند

صفحه 11:
تجار عمده فروش * محصولات خود را عموماً به خرده فروش ها می فروشند توزیع کنندگان صنفی " محصولات را به تولید کنندگان عرضه می کنند تعاونی تولید کنندگان ‏ محصولات خود را به خریداران عمده جزئی می فروشد عمده فروشی از طریق پست با ارائه کاتالوگ به مشتریان . محصول خود را عرضه می کنند

صفحه 12:
‎ere ry‏ رت ۳ حن تای ‎Ck‏ ‏1-ترسیم نقش توزیع در آميخته بازاریابی : تداخلی : توزیع او باید به خوبی توزیع رقبا باشد. ‎ ‎ ‎eto) a) 9‏ رقبا پرتر باشد. 2-انتخاب نوع کانال 200 5 آبا لازم است که وتسطه مشخص/ شود ؟ و بعد از نوع واسطه نیز مشخص باشد. ‎ee‏ ات ترزن ۰ منظور تعداد واسطه ها در سطح عمده فروشی و خرده فردوشی در یک ناحیه ی خاص است. 4-انتخاب اعضای کانال های مشخص ‏ انتخاب شرکت های مشخص ‏برای توزیع محصولات است.

صفحه 13:
Ss! po ‏توزیع‎ ا ۱ یال تا مجتلف يعنى تعداد واسطه هایی که قرار ‎awl‏ یک محصول را در یک ناحیه تجاری بازیابی کنند. -مدیریت باید توان مندی های واسطه ها را بشناسد - با توجه به دسترسى بايد واسطه ها را مشخص کرد (سفارشی با مستقیم). ۹ ۱ کال ۵ ملیات اقتصادی هر کانال معیار از آن است. مديريت كنترل بايد داشته باشند - محدودیت داشته باشند جغرافیایی سصاری ‎٩‏ ۳ تا ۳ ات اعضای کانال یک فرآیند مقایسه ای است

صفحه 14:
‎ene‏ 00 ات که با انتقال به موقع محصول دست مشتری ‏می رسد. ۱ ۱ ۱ توزیع فیزیکی خیلی مهم است چون هزینه های توزیع فیزیکی در برخی منابع توزيع في ۲ ‏خیلی بالاست. ‎i‏ ‏مهمترین نقش توزیع فیزیکی ارتباط نزدیک با خدمت به مشتری است. ‎

صفحه 15:
1-محل موجودی و انبارداری 2 ۱ تلا سارت های مربوط به حمل و نقل 00 01 اقل كس رساند و کارایی را زیاد می کند. 3 کر «وجودی دداقل کردن سرمایه و پاسخگویی به موقع به سفارش های مشتری. 4پردازش سفارش ها مجموعه ای از روش ها برای تامین سفارش هاست. -حمل و نقل

صفحه 16:
پایان

39,000 تومان