صفحه 1:

صفحه 2:
تاریخچه بکارگیری * سابقه استفاده از سیستم در دنیا برد در مدیریت فروش * بررسی میزان مراجعات به مراکز فروش * مدیریت نیروی انسانی * بررسی میزان محبوبیت یک محصول ۰ دستیایی به آمار واقعى * تعیین میزان رضایتمندی * درک و حل مشکلات ناشی از موانع فیزیکی

صفحه 3:
کاربرد در مدیریت خدمات « برنامه ریزی برای ترافیک بازدید * تعیین میزان پاسخگویی و مشتری مداری * تعیین میزان موفقیت کاربرد در مدیریت هزینه ‎٠‏ تخمین مبزان رشد هزینه تعيين ميزان اجاره بها ‎as‏ ان رت ارت ‎

صفحه 4:

صفحه 5:
* سيبس فروشكاههاى وال مارت مدل كاهل لير خود قرار 53007070 در بین مشتریان خود ارزیابی 3 ۱ ‏تیا‎ ren ee res ‏فوق با مشتریان در ارتباط بوده و در فروشگاههای‎

صفحه 6:
I Nae Sl lt Ree at eed ‏كارى نمايشكاهها متفاوت است سيستم ترافيك‎ BeBe rele Bae ee

صفحه 7:

صفحه 8:
از جمله اطلاعاتى كه در اختيار مديران 1میزان بازدید هر روز و ساعت 2)تعیین ساعات پر ترافیک 3)نعیین ساعات کم ترافیک 4)ميزان بازديد هفتكى 5)ميزان بازديد ماهانه اطلاعات فوق سبب حی شودتا مدییر مربوطه در < یک فروشگاه و با نمایشگاه خاص آمار کاملا منطقی و ‎٩ reins nes noes eesk)‏

صفحه 9:
7( ‎ee‏ ‏8 الى 09 9 الی 10 0 الی 41 1 الى 12 00 3 الی 14 14 الى 15 5 الی 46 ‎eek‏ ‏7 الی 48 ۳۳ 9 الی 20 0 الی 24 4 الی 22 ‎Peers‏ 3 الى 24

صفحه 10:
میزان ترافیک روزلنه و هفتگی بهمراه ‎Mts ered‏ ا ‎eee Ct Sd‏ 7 eres reese)

صفحه 11:
با آن دست و پنجه نرم می کنند و عملا میزان فروش ‎EMER OTe one ROPE)‏ CRC eee ee ds ole eed

صفحه 12:
راحتیبا لین سیستم متوجه حی شود که لیا بازدید از ‎P59 8 Lg (Comes Combis clo i 51) cos!‏ ‎dis) Pac ar‏

صفحه 13:
سبب مى شود نا مدير بتولند از كاه ل ل ل مشترى و خريد بعدى وى را Presi ar ‏ل ا‎ ares TSR aC) دیگری باشد

صفحه 14:
نمايش ميزات رصابتمندى

صفحه 15:

صفحه 16:
در بسيارى از اوقات عكس العمل بموقع بسيار وسعت داده و كوى سبقت را از ر الك لير ریزی فروش بلند مدت روی این سیستم نظر سنجی

صفحه 17:

صفحه 18:
همجنين بسيار اتفاق مى ‎١‏ ‎ene}‏ ا ات ا ا ار ‎eet ceca‏ الت لد

صفحه 19:
ب)تعیین وضعیت پاسخگویی ‎Oe‏ ۱ al er ae]

صفحه 20:
ج)تعپین میزان موفقیت . یکی از مواردی که در همه نمایشگاهها اهمیه ی موضوع فقط توسط یک ترافیک کانتر ممک میزان استقبال نسبت به دوره قبل را مور سس ‎a‏ ‏ان ۹۲

صفحه 21:
3کار برد در مدبریت هزینه الف)تعیین رشد هزینه

صفحه 22:
‎ease!‏ ا ل ا ا ا ل بازديد داشته به عبارت بهتر هر مح ارزنده تر و داراى اجاره بها و همج

صفحه 23:
0 ‏ل ا‎ ROTO ey aad Bye es bn yeme Teal ‏روزهای بعد از تعطیلی بیشتر از روزهای‎ ‏بیشتر دستگاهها و حنی سیستم های تهه‎ ۱ ۰ Sew C a pel pe tev pe ner Lag) pear) ‏ریبون و مواد مصرفی 20 درصد بالاتر دارد‎

صفحه 24:

صفحه 25:
Sean eran Creel ‏2)کنترلر ثبت اطلاعات‎ ‏3)نمایشگر تاج اسکرین‎ 6(

صفحه 26:

صفحه 27:
5 Fee ‏تواند فایل" ترافیک را‎ 02 a een) ‏نامحدود در اختیار مدبر بگذارد‎ اطلاعات سيستم فوق مى تواند در بستراينتر توسط هر شبکه ای از هر جای دنبا خوانده شود

صفحه 28:
اين كنترلر براى فروشكاهها و نمايشكاهي تمابل داشته باشند آمار مورد نظر را سیستم کامپیوتری مشاهده نماه بمحض ورود هر فرد تعداد د ‎RUSE) Nel coomn me ce ppeeel ey‏ حتى قابليت دريافت اطلاعات بصورت اكسل وجود دارد که در صورت نیاز بتوان همه اطلاعات را مشخص دریافت نمود در صورت وجود این کنترا بكار كيرى كنترلر ثبت اطلاعات صرفه نظر نمود

صفحه 29:

صفحه 30:
سوایق کار 1)شهرداری تهران(سازمان میادین میو ۱ 0 ل 5)فروشكاه زنجيره اى انكا ‎a‏ ا م ‎ad‏ لك اك ee

صفحه 31:
لت 2)كنترلر و ديتالاكرهاى دما و رطوبت ‌سامانه هوشمند 2( ۳ 4)کنترلرهای ثبت تردد ‎se Fy aR eee)‏ 6)سيستمهاى كنترل تهويه و تبريد 7)کنترلرهای صنعتی توسط موبایل 8)پرکن اتوماتیک مخازن OS Tens Sar

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان