علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

سیمان،آب و مواد افزودنی

siman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیمان،آب و مواد افزودنی”

سیمان،آب و مواد افزودنی

اسلاید 1: سیمان ، آب ، سنگدانه ها و مواد مضاف در بتن گردآورنده :استاد محترم : شماره دانشجویی :ID TELEGRAM :Tell :

اسلاید 2: فهرست موضوع صفحهمقدمه3دسته بندی مصالح5استاندارد و کیفیت 6انبار کردن10بتن و خواص آن 11سیمان 13ساختار سیمان پرتلند 16روش تولید سیمان 21انواع سیمان پرتلند 28خواص سیمان پرتلند 42موضوع صفحهحمله سولفات ها 46آب50آب مناسب و شرایط ایده آل51دانه های سنگی58دانه بندی 64رطوبت سطحی دانه ها 67مواد مضاف در بتن 70منابع77

اسلاید 3: هدف و دامنه کاربردهدف از تدوین این مبحث، ارائه مشخصات فنی مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی به منظور تأمین ایمنی، بهداشت، دوام، حفاظت محیط زیست و صرفه اقتصادی در ساختمان است. دامنه کاربرد آن نیز محدود به انواع مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی متعارف و نوین است، که در بنای انواع ساختمان ها و تأسیسات مربوط، مورد استفاده قرار می گیرد. این مصالح و فرآورده های ساختمانی باید جوابگوی نیازهای طراحی باشد. از این رو، مهندسان طراح، ناظر و مجری باید با توجه به مشخصات ساختمان و تأسیسات، مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی مناسب را انتخاب و حداقل مشخصات فنی آنها را مطابق طرح ارائه کنند. مشخصات ارائه شده در طرح ها باید با ضوابط مطرح در این مبحث تطبيق کند.

اسلاید 4: هدف و دامنه کاربردبا توجه به زلزله خیز بودن ایران باید برای سبک سازی و کاهش جرم ساختمان، مصالح مقاوم و سبک با حداکثر نسبت مقاومت به وزن به کار برده شود، تا علاوه بر ایمنی بیشتر، تأثیر زلزله بر ساختمان نیز کاهش یابد. همچنین لازم است با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در استفاده مجدد، بازیافت و بازیابی مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی با رعایت ضوابط با در نظر گیری صرفه اقتصادی اهتمام ورزند.

80,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید