مدیریت و رهبری

شبکه ایده Idea grid

صفحه 1:
شبكه ايده ‎Idea grid‏ 0 ۱۵۲ 5

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده موضوع پیچیدگی

صفحه 3:
ایده ها را هرگونه جمع بندی و نتیجه گیری یا تعمیم که بر پایه علم, آگاهی نی فقس وب های عرفی باشد.: کنند. علاوم ده ها را به گونه ای دسته 0 رقم اف و دسته بندی و تعبیر خلاق باشند. - نوآورانه باشند. - میتتی بر حل مساله باشند. همجنين در بررسى ادبيات ايده بردازى با ين درس ها نيز روبرو مى ند ‎oo Ohm asa‏ .يا تفکر خلاق مبتنی است. مد ‎i‏ و و و ‎Jl de lg onl Sea‏ توليذ ايده مورذ استفاده قرار مي گیردچون بهعنون تجسم سریع فرصت یا مشکل براي بازاريايي محصول جدید مورد استفاده قرار مي گیرد. فراینداجرای این تکنیک به شرج ذیل می باشد : 1- تیم بازاريايي ابتدا فرآیند جمع آوري داده م تكميل مي كند تا اطلاعات محصول.. ای وا ای ری و کش ‎SE SS‏ ی آلترناتیو را براي فرار دادن محصول مورد توجه فرار يم به اجماع در میرد محل قرارگيري می رس این تکنیک کیفی, یک متفیره و عملیاتی بوده و ‎i‏ ان می پذیرد. همچنین تکنیک شبکه ایده قابليت جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها را نيز دارد. از جمله ‎Una‏ و كدت ‎Soa Lae gly‏ و ‎aes IU sl gah SSeS‏ ایس ‎lies: cals Ghats‏ ای از ا ا دارند.

صفحه 4:

صفحه 5:
3 3 543} 3] 41/4 2 33 aris

صفحه 6:
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ۱9100۱5.۲ مراجعه نما ©. MGtC Is

رایگان