سایر تحقیق و پژوهش

شب قدر چه تاثیری بر کائنات دارد

shab-ghadr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شب قدر چه تاثیری بر کائنات دارد”

شب قدر چه تاثیری بر کائنات دارد

اسلاید 1: شب قدر چه تاثیری بر کائنات دارد استاد:دانشجو:

اسلاید 2:  شب قدر کدام شب است؟با توجه به این سوره و نیز با توجه به آیه­ی 185 سوره­ی بقره که می­گوید: قرآن در ماه رمضان نازل شده است. می­توان اطمینان یافت که شب قدر در ماه رمضان است.اما کدام شب از شب­های ماه رمضان شب قدر است، دراین‌باره روایات و دیدگاه­های متعددی داریم. شب اول، شب نیمه­ی رمضان، شب هفدهم، شب نوزدهم و شب­های فرد تا آخر ماه رمضان؟ احتمال داده­اند که هریک از این­ها شب قدر باشد و روایت­های دیگری داریم که می­گویند شب قدر در دهه­ی سوم ماه رمضان است و به روایاتی شب بیست و یکم یا بیست و سوم یا بیست و هفتم ماه رمضان، شب قدر است.  به نظر من انگیزه­ی این­که شب قدر، به طور دقیق معین نشده است، آن است که همین ابهام وسیله­ی آزمونی باشد برای انسان­ها تا معلوم شود چه کسانی در جست‌وجوی آن شب هستند و چه کسانی نیستند؟

اسلاید 3:

اسلاید 4:  چگونگی نزول قرآن در شب قدرقرآن که در شب قدر نازل شده است، آیا آغاز نزولش شب قدر بوده یا همه­ی آن در شب قدر نازل شده است؟گروهی از مفسران گفته­اند که قرآن به صورت یکپارچه در شب قدر به آسمان دنیا آمده است، سپس به تدریج در مدت 23 سال، به رسول اکرم ابلاغ شده است. من نزول یک­جا و یکپارچه‌ی قرآن را درست نمی­دانم و بر آنم که آغاز نزول قرآن در شب قدر بوده است. بنابراین باید بعثت را در ماه رمضان بدانیم و نه در 27 رجب و شاید در 27 رجب، معراج رسول خدا اتفاق افتاده است نه رسالت او. ما درباره‌ی نزول یکپارچه‌ی قرآن در شب قدر یا آغاز نزولش در آن شب، پیش از این توضیح لازم را داده­ایم.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید