علوم انسانی و علوم اجتماعی

شناخت درمانی گروهی

amadeh_sazi_baraye_ejraye_barname_gorohi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شناخت درمانی گروهی”

شناخت درمانی گروهی

اسلاید 1: فصل چهارمآماده سازی برای اجرای برنامه گروهی

اسلاید 2: چکیده فصل چهارم منطق دستورالعمل درمان ایجاد منابع مناسب انتخاب شرکت کنندگان آماده سازی شرکت کنندگان آینده انجام ارزشیابی پیش از مداخله فهم دستورالعمل درمان برای شناخت درمانی گروهی

اسلاید 3: منطق دستورالعمل درمان راهنمای حاضر به منظور فراهم سازی منابع مفید برای درمانگرانی ارائه شده است که می خواهند شناخت درمانی را در گروه هایی از افراد به کار ببرند که از مشکلات هیجانی نظیر افسردگی، خشم افراطی و اختلالات اضطرابی رنج می برند.

اسلاید 4: نتایج پژوهش رسمی (فری و اوئی و ساندروز ۱۹۹۱ که در فصل سوم ارائه شد) به افسردگی مرضی مربوط است اما این برنامه می تواند به صورت بالینی با افرادی که اضطراب دارند یا افرادی که مشکل خشم دارند، استفاده شود. این برنامه همچنین برای افرادی که افسردگی غیر مرضی دارند نیز قابل کاربرد و اجراست.

اسلاید 5: این راهنما، مجموعه کاملی از منابع در قالب رویکرد روانی تربیتی برای شناخت درمانی گروهی در زمینه افسردگی و دیگر اختلالات هیجانی فراهم می کند و با مهارت های موجود در اغلب درمانگرانی که قصد استفاده از ماهیت این برنامه را دارند، هماهنگ است، جهتگیری این برنامه کاملا شناختی است.

اسلاید 6: می خواستم برنامه ای بنویسم که کاربرد نسبتا خالص اصول شناختی باشد، به این دلیل که چنین برنامه ای وجود نداشت و دوم به این خاطر که می خواستم درباره جنبه های مختلف فرایندهای درمانی مطالعه کنم. از این رو به تمرین های معتبرتر در قالب یک برنامه کوچک نیاز داشتم. در زمان نوشتن این برنامه منابع بسیار خوبی از دیگر رویکردها وجود داشت.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید