dansh-amozan-moshkl-dar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۵ اسلاید شامل شناسایی دانش آموزان قبل و بعد از ورود به مدرسه برنامه سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان طبقه بندی کودکان و نوجوانان استثنایی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
920 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. بهروز

    چرا قابل خرید نیست؟

    • admin

      با سلام.
      مشکل برطرف شد.

نظر خود را بنویسید

شناسایی دانش آموزان مشکل دار

اسلاید 1: به نام خداموضوع: شناسایی دانش آموزان مشکل دار

اسلاید 2: شناسایی کودکان دارای مشکلات خواصبه دو صورت انجام میگیرد :1-قبل از ورود به مدرسه توسط آزمون سنجش سلامت یا ارجاع به متخصصان 2-در صورت عدم تشخیص به علت خفیف بودن مشکل ،تشخیص در مدرسه توسط معلمان و دست اندر کاران تربیتی ویا ارجاع به مشاوران صورت میگیرد

اسلاید 3: برنامه سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستاندر این برنامه نوآموزان مورد ارزیابی بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلال رفتاری، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد، وزن، معاینات اختلالات دهان و دندان، وضعیت جسمی و بررسی کارت واکسیناسیون توسط پزشک در پایگاه های سنجش و مراکز سلامت جامعه و پایگاه های درمانی و خانه های بهداشت قرار می گیرند.

اسلاید 4: ضرورت اجراهمـه سالـه برنامـه سنجش سلامت جسمانـی و آمادگـی تحصیلــی نـوآموزان بـدو ورود بــه دبستان درکشــــور اجــرا می شود. براساس آمارهای جهانی بین 1 تـا 10 درصـد کودکان بـه نحوی دارای مشکالت جسمی، حسی یا ناتوانی رشدی هستند و تشخیص به موقع این کودکان نـه تنها می توانـد از بروز و تشدید معلولیت ها در آن هـا جلوگیری نماید بلکـه در رفع مشکالت آموزشـی آنان نیز موثر واقع خواهد شد و عدم شناخت به موقع مشـکـلات این کودکان باعث می شود که آن ها دو تا سه سـال در مدارس عادی مشغول به تحصیل شونــد و پــس از آن بــه واسطـه ی وجــود نارسایی های مختلف جسمانی و یا که ناتوانی ذهنی قادر به ادامه تحصیل نباشند و آنـگـاه به آموزش ویژه هدایت شونـد. با توجــه بــــه ایــــن ضرورت ها سازمان آموزش و پرورش اسـتـثـنـایـی بـا همکاری دفاتر سلامت دو وزارتخانه آموزش و پـرورش و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اقدام به اجرای برنامه سنجش سالمت جسمانی و آمادگی تحصیلی نـوآمـوزان بدو ورود به دبستان نموده است.

اسلاید 5: موارد ارزیابی در پایگاه سنجشدرپایگاه اولیـه موارد ذیل مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت مشکوک بودن نوآموز به مشکل جـهـت بـررسـی دقیق تر به مرحله تخصصی ارجاع داده می شود1-وضعیت ایمن سازی: سابقـه واکسیناسیون تـوسـط مـراقـب سلامـت با توجـه بـه کارت واکســـن نـوآمـوز مورد بررسـی قرار گرفتـه و درصورت ناقـص بـودن ارجاع داده می شود. 2-پایش رشدی: از طریق انـدازه گـیـری قـد، وزن، شاخص توده بدنی، نمودار رشد نوآموز بررسی می شود

اسلاید 6: 3-ارزیابـی بینایـی: آزماینـده بینایـی میزان بینـایـی چشم های نوآموز را با استفاده از چارت اسنلن و دفتـرچــه دیــدرنـگ ارزیابــی نمـوده و در صــورت وجـود مشکل، به مرحلــه تخصصـــی ارجـاع می دهد. 4- ارزیابـی شـنـوایـی : آزماینـده شنوایـی با استفاده از دسـتـگـاه ادیـومـتـــر غربال گر میزان شنوایی نوآموز را ارزیـابـی کـرده و در صورت نیاز جهت آزمایشات تخصصی به مراکز سنـجـش شنوایی ارجاع می دهد.5-ارزیابی اختالالت گفتاری: وضعیت گفتار نـوآمـوز توسط آزمایش کننده بررسی و در صورت وجود مشکل جهت پـی گیـری، توصیــه های لازم، بــه والدین ارائــه می شود6- آمادگی تحصیلی: میزان رشد نوآموز در حیطه های شناختی، زبانی و اجتماعی و توانایی در فراگیری محتوای آموزشـی توسـط آزماینـده مربوطـه سنجیده شـده و در صورت عدم کسب امتیاز لازم بـه مرحلـه تخصصی ارجاع می شود.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید