DHS

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شکستگی فمور و جراحی”

شکستگی فمور و جراحی

اسلاید 1: شکستگی فمور و جراحی به روش DHS

اسلاید 2:

اسلاید 3: DHS چیست؟یک نوع ایمپلنت ارتوپدی است که برای شکستگی های پروگزیمال فمور طراحی شده است و امکان حرکت کشوی گردن استخوان فمور را فراهم می کند.درمان شکستگی فمور، همواره جراحی است ولی انتخاب نوع جراحی به فاکتور های زیادی از جمله سن و جابجایی شکستگی میتواند متفاوت باشد.

اسلاید 4: اجزای تشکیل دهنده این نوع ایمپلنت لگ اسکرو : در گردن استخوان فمور قرار می گیرد پلیت کناری :برای فیکس کردن قسمت پروگزیمال استخوان فمور کاربرد دارد پیچ کمپرشن :که لگ اسکرو و پلیت کناری را به هم متصل میکند و به صورت دینامیک به گردن فمور اجازه حرکت می دهد.

اسلاید 5: اندیکاسیون ها : اینتر تروکانتریک فرکچر ساب تروکانتریک فرکچر بازیلار نک فرکچرکنترا اندیکاسیون ها : شکستگی های خورد شده آلودگی وسیع در ناحیه جراحی شکستگی غیر قابل جاندازی باشد وجود آرتریت در مفصل هیپ بیمارانی که آسیب به بافت نرم دارند

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید