صفحه 1:

صفحه 2:
5 BO nad lod

صفحه 3:
AL peas م عيب"

صفحه 4:
صنعت ]] و کار آفرینی دیجیتالی چهارمین گردهمایی کار شناسان انفورماتیک استان خراسان رضوی مرداد ۸۷ Lectured By:AbasAli Badyani

صفحه 5:
سرفصل مطالب

صفحه 6:
آمارمطلیت0 لیا نت00 از از 00000010000000 نف ۱000011 باافرضتحقق اپیش 11011110170101 فر صتهاي شغلي 00010100101001010010100] 7(" سس مازاد تقاضای شغل طی هر سال در یکدوره ۰اساله 0 0[1[ررابا زنش سنكي 10000000000000000000000000000000000000100:0000000,1

صفحه 7:
مزیت های نسبی ایران ۳۷ کشور از نظر تولید ناخالص ملی ۰ ایران ۱۵ کشور از لظر جمعیت ایران رتبه‌ی ‎٩‏ پین 9۲ اگشور ‎lye‏ ( شافصس توسعه انسانی) منابع طبیعی سرمایه ای انسانی متوسط جیالی 09 00% م69 رفن 6 ‎O7%‏ موجن

صفحه 8:
نگاه کلی به جمهوری اسلامی ایران + جمعیت فعلی کشور : ۷۸۲/۴۹۸/۷۰ نفر + متوسط رشدد/.1)سالیانه + توزيع سنی : لمتر از ۱۵ سال(۳۵۸) ‎AVI 70 6‏ ۴ سال و بیشتر((۵۳) تمیزان با سواری»۸6

صفحه 9:
آمار جه مى كويد؟

صفحه 10:

صفحه 11:

صفحه 12:
IFO OL ya

صفحه 13:
تج تین ‎li‏ رن ‎

صفحه 14:
كام مهم برای توسعه اشتفال؛ ر رگرو توبه بری به مبمث فناوری اطلاعات

صفحه 15:
1 45 اطلاعات جامعه مقتدر كبرت

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
7 دانایی قدیم؛ + افزایش اطلاعات ت دانایی جدید: + افزای شک رآفرینی

صفحه 19:
سواد عصر دیجیتال سوادلاپایه, سواد!اعلمي, !11| قتصادي [[ 1 فناوري 10ابصري 11 طلاعاتي 1 چند لاف ر هنكي [[اهشياري[اجهاني]]

صفحه 20:
كار آفرينى چیست؟ 0010 8 00100 00010 OM OO HOMO i sls 0 10000 ‏شغلی5000000‎ the نخبگان11100000000000000001هز ینه000000000000000 000

صفحه 21:
کارآفرین: کسی است که متعهد می شود مخاطبره های یک فعالیت اقتصبادی را سازماندهی»‌اداره و تقبل کدد. مفهوم واژه کارآفرینی: واژه کارآضرینی از گلمه فمرانسوی ‎a Entreprendre‏ معداى متعهد شدن ©11:216 1712016 نشأت كررفته است.

صفحه 22:
تعریف انگلیسی ها از کار آفرینی (Adventurer). ‏ماجراجو‎ -۱ (Undertaken ‏متعهد‎ -۲ (Projecton ‏کارفرما‎ -۳

صفحه 23:
کار آفرینی دیجیتال به چه معنا است؟ كا رآفرينن ‎Digital Entrepreneurship Jt‏ ار مهمین زیر سافت هاى اشتغال هولر در هزاره سوم تلقى شره است وكشورهاى صنعتى جهان مانتر لشورها ىكروه هشت ‎٠‏ در اين زمينه رفتارهاى سازمانى ارزئره اى در افتيار رارثكارأفرش ريوتا فرمضى براى استفاره از تيروهاى خلاق ‎٠‏ بكم ثرين هزينه و عراكثر اثر بفشى در وكار است يقانسيل ممتاز تولير در عرصه آى قن ‎٠‏ مولفه هاى اصلى رون ق كلسب وكار در اين هوزه به شمار مى رود.

صفحه 24:
گامهای موثر در کار آفرینی + گام دوم : تعیین ماموریت های غیر متمرکز + گام سوم: استخدام و به کار گیری منابع انسانی خلاق و نوآور a

صفحه 25:
+ تبدیل ایران به قدرت اول منطقه به لحاظ اقتصادی و علمی + تعامل خردمندانه و هوشیارانه با اقتصاد جهانی +# دستیابی به بیش از ۵۲۰ میلیارد دلار 6۳0۳

صفحه 26:
Google Googles Vision is to Organize the Worlds Information and Make it Universally Accessible and Useful.

صفحه 27:

صفحه 28:
كسب وكار جيسث؟ به مجموعه فعاليتهابى كفته مى شود كه براى ارائه محصولات يا خدمات با رویکردی مالی,تجاری وصنعتی انجام می پذیرد. انواع کسب وکار: كران ييه + كسب وكارهاى كوجكك ومتوسط (152.8ائ2460 820 522811) * كسب وكار اينترنتى يا مجازی ‎E-Business Virtual)‏ توليد بدون كار خانه

صفحه 29:
كسب و کار خانگی ‎(owe ®uskess)‏ + کسب وکار روستانی ‎(Qurd ®usicess)‏ + کسپ وکار خانوادگی ‎Cov Owress)‏ اهمیت كسب وكار: كسب وكار قالب اصلى توسعه است.تعر رگسب ‎Pp Ala CONG‏ جامعه علاوه بر سور مارى وغير هارى هوجب هى شور تاجامعه از لماظ رفاه واشتغال نيز به تعارل نزريك شور

صفحه 30:
کسب وکار اینترنتی چیست؟ به کسپ وکاری گفته می شود که به صورت الکتمرونیکی و از ریق شبکه اینترنت انجام می پذیرد. انواع کسب وکارهای اینترننی: ایار اجتماعات آنلاین غریر,فروش و مرا چگالاهای مقلف تبليغات اينترئت اراثه فرمات تتصمی به وگران ایبار امپراطوری اطلاعات,افباروآموزش

صفحه 31:
‎age‏ 9 ارائه نرم افزارهای متقلف ‎Gl‏ پیوستن به شبله های واسف هگری ۱۵۱۷010۵ عمط ‏8 فرمات مر بوط به ایمیل ‎a‏ ‏مزایای انتخاب کسب وکار اینترننی: ۳ راه انرازی ساره ‎yf‏ سرهايهكزارى مال ‎Si‏ ‎TT ‏ظرفیت رشر زیار‎ ‎

صفحه 32:
v v v v ساعا تگاری انعفاف پزیر رقابت با بزرگان ارتباط ساره با مشتری قابليت مكانيزه كردن كارها موانع كسب وكارهاى اينترنتى: " نبود زبر ساختیهای مخابرانی مناسب ۲ مشکلات سیستم بانکی در ارائه خدمات الکترونیکی فراگیر نشدن فرهنگ خرید و فروش در اینترنت

صفحه 33:
عوامل اساسی موفقیت در کسپ وکار های اینترنتی: © انتقا بکسب ور مورر علاقه 9 آاهی,رانش ومهارت لازم © نلاش و بشكار

صفحه 34:
شناسایی فرمتها و انتقاب بازار هرف انتفاب معصول/فرمات مورر علاقه ‎atl‏ نام رامین و هاستگ مناسب ‎ol‏ یک سای تلسب ‎Ny‏ ايجار يك موقعيت بى همتا رر اينترنت

صفحه 35:
ع 2 عةارائه معصولات رايلان وكتابهاى اللتروتيلى ‎yi‏ با استفاره از ايميل عارتقا در موتورهای ‎game‏ ‏عةتبليغات ‎Amy‏ ‎bY‏ مناسب با مشتريان ‎

صفحه 36:
معرفی برخی کسب و کارهای پرسود قلا فرو شکتاب لا آموزش التروئیلی لا تبليغات اللترونيلى انار اللتروتيلى لأ تورها وگررشهای مبازی قلا تبارت اللة ‎iis‏ ‎Hl‏ فروشگاه لیترنتی ‎e-Library) ‎e-Learning) ‎e-Advertising) ‎e-News) ‎e-Tourism) ‎e-Commerce) ‎e-Shopping) ‎ ‎

صفحه 37:
بنج مهارت كسب وكار آينده ساز: مهارتهاى مريريتى (ارتباطات, تصمي مگیریکارگروهی و سرپرستی) رانستن زبان خارجى به خصوصس زبان اللليسى مهار تهاى مالى واقتصارى(هزينه وسور ئلاه اقتصارى و آشنايى با اصول عساب رارى) مهار تهاى ‎WNL‏ (خرير, فروش.مفاهيم بازار و بازاريايى) مهارت استفاره از فناورى اطلاعات( آشتايى با رليائه.تواناي كار و جست وجو در اينترنت)

صفحه 38:
۲ ۳ ۴ 8 ۳/۲ 6 FE سرعت. پذیرش تحولات نوین؛ تمرین همکاری گروهی, انضباط. ارتباطات خوب. توانمندی مدیریت محتوى. توجه به ارباب رجوع و کارکنان, مديريت دانش. استفاده از فناورى اطلاعات

صفحه 39:
‎OLS‏ کلیدی کسب وکار ‎

صفحه 40:
ag dig عة بشگار و یلیری مثورت با افار موفق + بهر هگیری و استفاره از تجربه ‎ole‏ ‎he‏ شنافت و تیه وتیل بازر ع استفارهبینه از امنات و توانمنریهای موپور ‎wt ۶‏

صفحه 41:
نمونه های موفق ۲ شرکت ‎Microsoft‏ ۲ شرکت ۱5۱ ۲ شرکت 600916 ۲ شرکت |۱0۲6

صفحه 42:
بسترهای دیجیتالی کشور * تنظیم سند راهبردی فناوری اطلاعات کشور + ارایه خدمات الکترونیکی نهادها و دستگاههای دولتی و خصوصی + تنظیم سند راهبردی فناوری اطلاعات در استانها + ایجاد شغلهای مبتنی بر فناوری اطلاعات + پرنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات و ارایه گواهینامه های معتبر بین المللی همانند گواهینامه های,آ212)] جهانی

صفحه 43:
‎ ) RRR RRR EE‏ عم ‎ ‎ ‏زمینه‌های توسعه نرم‌افزار در ایران ‏آموزش ‏اذاری؛ مالین»صنعتی بانکداری ‏بیمه ‏قضایی ‏سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی ‎GIS)‏ ‏هنر و تبلیغات ‏دفاعی ‏خدمات نشر روميزى 5 ‎

صفحه 44:
Information Economic اقتصاد اطلاعاتی تنها با یک برنامه ریزی صحیح و اسنقرار استرازی مناسب به وجود می آید. رقم پوربه سال ۲۰۰۷آمریلا ©. © تریلیون رلام اعلاع شر هکه از این میزان 6 میلیارر رلار به پفش فناوری اطلاعات و ار تباطات و آی ثی افتصاص می‌پابر.

صفحه 45:
برآوردانيروولا ظغل] ه !اضعا ” د رلاسال !لاس رمايهاكذارى ادنيا1000010000000110000] ” 1]10000000000[ابخشاكشاورزى !![!اصنعت ۱ ” مم1 01111110111111 لل ‎Laas 950000000000 ¥‏ 000000 شغال 11000000000 حقوق 100100000 1 ‏” بسن [الا!اميليون !1000011000000110000011000000000] ‎

صفحه 46:
0 IT Oatet by Requ, COOS Gest oP tke Oord 1h

صفحه 47:
‎٠.0/7‏ بورد در آمد !1 در جهان ‎

صفحه 48:
رائو(کارشناس کسب و کار اینترنتی): شاه است,لس یکه فقط انرژی رارر شاهزاده ‎cs tN al‏ و استعرآز#رارز شاه ‎(iol‏ ‏لسی له اثرژی و ست ,که فقط استعرار رار رگدا است. رکسی قط استعرار رار است و

صفحه 49:

صفحه 50:
: رسول اکرم(ص) هر کسی به رویش در خیری گشوده شد. باید آن را غنیمت بشمارد و از هر فرصت استفاده کند. زیرا نمی داند که چه وقت آن در به رویش بسته می شود. آیا یکی از آن دربهای خیر. امروز فقو فض نيست؟ آيا نبايد آنرا غنیمت شماریم و از آن در آموزش.تجارت. کار آفرینی و سایر موارد استفاده کنیم.

صفحه 51:
icdlman2007@yaho o.com 0915 310.6296

صفحه 52:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان