سایر تحقیق و پژوهش

ضد عفونی آب(کلر زنی)

ab-klor-zani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ضد عفونی آب(کلر زنی)”

ضد عفونی آب(کلر زنی)

اسلاید 1: ضد عفونی آب (کلر زنی)ارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهآب سالم آبی که آلوده نباشد و مصرف کننده را بیمار نکند عاری از مواد سمی باشد و مواد معدنی و آلی به مقدار کم و حداکثر۵/۰گرم در لیتر و کاملا شفاف و به مقدار کافی هوا در آن باشد و آزمایش میکروب شناسی عاری از میکروب بیماری زا خارج از حد انتظار باشد و سخت نباشد

اسلاید 4: ضد عفونی آباستفاده از کلر برای ضدعفونی آب آشامیدنی از متداولترینو قدیمی ترین روش ها برای این منظور به شمار میرود کلر به دلیل خاصیت اکسید کنندگی بالا توانایی زیادی برای ترکیب با سایر مواد از جمله میکرو ارگانیسم ها داشتهو به همین دلیل باعث از بین رفتن آنها میشود.

اسلاید 5: هدف از کلر زنیمیکرو ارگانیسم ها به صورت طبیعی ممکن است در مناطق آبی یافت شوند و هم به دلیل مداخلات انسانی مانند ورود فاضلاب انسانی و حیوانی به این منابع راه یابند برخی از میکرو ارگانیسم ها برای بدن ضرر دارند که به اینها میکرو ارگانیسم ها ی بیماریزا پاتوژن گفته میشود و مصرف این آبها بدون تصفیه مناسب میتواند منجر به مشکلات و بیماریهایی مانند اسهال و ...شوند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید