سایر تحقیق و پژوهش

ضرورت و اهمیت راهنمایی و مشاوره

moshavrh11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ضرورت و اهمیت راهنمایی و مشاوره”

ضرورت و اهمیت راهنمایی و مشاوره

اسلاید 1: ضرورت و اهمیت راهنمایی و مشاوره ارائه:

اسلاید 2: ضرورت و اهمیت راهنمایی و مشاوره -ضرورت راهنمایی و مشاوره را می توان در زمینه های فردی، آموزشگاهی و اجتماعی مطرح نمود./ الف) ضرورت فردی - وجود عوامل متعدد و گوناگون مانند:۱) تصمیم گیری های اساسی و مهم در انتخاب رشته تحصیلی، شغل و همسر ۲) عدم انطباق استعدادها و رغبتهای فرد با رشته تحصیلی یا کار و شغل۳) مواجه شدن با مشکلات متعدد شغلی، اقتصادی، خانوادگی و جنسی

اسلاید 3: ۴) وجود ناسازگاری های عاطفی و روانی در خانواده، آموزشگاه و محیط کار ۵) نگرانی ها و ناراحتی های فکری و روانی ۶) وجود تضاد و تعارض در روابط بین فردی ۷) مسائل ناشی از ارزشها، آداب و رسوم و سنن اجتماعی و نظایر آن، همگی دلالت بر ضرورت و اهمیت راهنمایی و مشاوره دارد.

اسلاید 4: - بدیهی است که مراجعه به مشاور و تقاضای مشورت با وی دلیلی بر نابهنجاری فرد نیست، زیرا فراوانند افرادی که از سلامت جسم و روان برخوردارند و صرفا در پاره ای از امور شخصی یا ارتباطهای اجتماعی خود با مشکلاتی مواجهند که مانع بهره مندی ایشان از تمامی امکاناتشان میشود و نیاز به امر راهنمایی و مشاوره را در ایشان بوجود می آورد. - مشاوران، روان شناسان و علاقه مندان به مباحث بهداشت و سلامت روانی تلاش می کنند تا زمینه های مساعدی را برای رشد شخصیت و توانایی های افراد در جنبه های مختلف فراهم سازند تا آنان بتوانند ۱- از استقلال فردی خود، آگاه شوند.

اسلاید 5: امکانات، خواسته ها، امیال و هدف های خود را بشناسند، کیفیت وجودی خود و محیطی را که در آن زندگی می کنند، درک کنند و روشها و اعمال خود را با واقعیت هماهنگی سازنده ۲- در برابر پیشامدها و وقایع روزانه احساس توانایی کنند. زندگی را زیبا و سالم ببینند و در مقابل مشکلات و وقایع سخت زندگی، گرفتار یأس و ناامیدی نشوند. ٣- احساس رضایت و خشنودی بیشتر در زندگی داشته و کمتر گرفتار احساس نارضایت و نگرانی شوند.

اسلاید 6: ۴- عهده دار زندگی خویشتن باشند و انتظار نداشته باشند که دیگران برای آنان زندگی بی دغدغه ای را فراهم کنند. ۵- خود و دیگران را دوست بدارند و از محبت کردن به آنان لذت ببرند. ۶- آشفتگیها و ناراحتی های خویش را به نحوی آشکار سازند که برای جامعه ای که در آن زندگی می کند، قابل قبول باشد. ۷- هم در بین جمع و هم در تنهایی احساس لذت و خوشی کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید