علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

طراحی، استقرار و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری

systemhaaye-etelaate-hesabdari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی، استقرار و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری”

طراحی، استقرار و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری

اسلاید 1: موضوع: طراحی،استقرار و اجرای سیستم های اطلاعاتی حسابداریاستاد:دانشجو:

اسلاید 2: مقدمه فرایند تجزیه و تحلیل طراحی و استقرار سیستم های اطلاعاتی،تشکیل چرخه ای بنام چرخه تکامل(زندگی) سیستم را می دهد.این چرخه تابع متدولوژی و روش هایی است که از آن ها به منظور انجام فعالیت ها در چرخه استفاده می شود. روش های طراحی سیستم های اطلاعاتیچرخه تکاملی فرایندی است که از طریق آن تحلیلگران،طراحان،برنامه نویسان،مدیران یک موسسه مشترکا اطلاعاتی را بنا می نهند.

اسلاید 3: و وسیله ای است که مدیران پروژه را قادر می سازد که روند پیشرفت فعالیت ها و مراحل مختلف پروژه و عملکرد گروه های دیگر،ارزیابی و کنترل نمایند.چرخه تکامل1-چرخه تکاملی ستنی2-چرخه تکاملی ساخت یافتهروش های طراحی سیستم های اطلاعاتی

اسلاید 4: اساس روش چرخه تکاملی ساخت یافته براستفاده از متدولوژی ساخت یافته و ابزار و تکنیک های ساخت رایانه قرارگرفته است در این روش،توسعه سیستم های شامل یکسری مراحل متوالی با تاثیرات متقابل بر یکدیگر است که از بررسی شروع شده و سپس تجزیه و تحلیل ساخت یافته،طراحی شده ،برنامه نویسی ساخت یافته،آزمون ساخت یافته و نصب انجام خواهد گرفت.

اسلاید 5: در روش ساخت یافته،سیستم ها براساس مفهوم واحد قرار گرفته اند،بدین معنی که سیستم از بالا به پایین به زیر سیستم های کوچک تر و تقریبا مستقلی تقسیم می گردد. بنابراین بررسی هر یک از سیستم ها یا قسمت ها ساده تر بوده و بدین شکل خطایابی و رفع اشکال آنها نیز سریع تر و آسان تر انجام می گیرد. ضمنا درگیری کاربر در طول پروژه با سیستم از سطح بالایی برخوردار است و این موضوع به تایید مراحل پیموده شده و همچنین به فهم و درک نتیجه نهایی کمک بسیار خواهند کرد. چنانچه مشخص شود که سیستم طراحی شده تمامی نیازهای کاربر را تامین نخواهد کرد امکان ایجاد تغییرات لازم در سیستم با این روش وجود خواهد داشت.

اسلاید 6:

اسلاید 7: گام نخست در ایجاد سیستم جدید معمولا توسط استفاده کنندگان از سیستم برداشته می شود.این درحالی است که استفاده کنندگان از سیستم موجود ناراضی بوده و در بسیاری از موارد عوارض و مشکلاتی که نیاز به طراحی سیستم جدیدی را برای استفاده کنندگان ایجاد می کند ناشی از نارسایی هایی در سیستم در سیستم های مرتبط با سیستم مورد نظر بوجود آمده است.باتوجه به توضیحات فوق می توان گفت گام اول و تشخیص مسئلله را مدیریت و استفاده کنندگان بر میدارند ولی تشخیص دقیق عارضه محتاج بررسی های بیشتری بوده و شناخت سایر سیستم های مرتبط را ایجاد می کند که این عمل توسط تحلیلگران سیستم ها انجام می گیرد.تشخیص نیاز به داشتن سیستم جدید

اسلاید 8: این مرحله شامل شاخت و بررسی دقیق سیستم موجود،تهیه گزارش از اطلاعات کسب شده و ارئه آن به مدیریت جهت حصول اطمینان از شناخت نارسایی موجود در سیستم فعلی است. در این مرحله می بایست شناخت دقیقی از سازمان و سیستم مورد نظر بعمل آید. شناخت سیستم موجود

اسلاید 9: 1-مصاحبه2-پرسشنامه3-مشاهده4-رسم نمودن گردش عملیات(فلوچارت)روش های تجزیه

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید