کسب و کارفروش و بازاریابی

طراحی الگوی بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران

صفحه 1:
77 ۱ ۱ Suid ۱ | 2 7 p 7 yoy

صفحه 2:
‎ae 4 3‏ اهمیت گردشگري ورزشي * رشد با سرعت زیاد (10 درصد در سال) ‎ *‏ تا 2 درصد از 8 در کشورهاي صنعتي * تا سال 2011 10 درصد از 000 را به خود اختصاص خواهد داد * 10 درصد از کل گردشگران (بیش از 70 میلیون نفر در سال) وجود تنوع اقليمي و آب و هوايي در ایران 8 کردشگری بر مسافرت هایی مانند آفتاب ۱۵ ۰۰ ۱ ورزشي و طبيعي متمرکز خواهد بود ال و توجه فزاینده دولت ها به آن ‎

صفحه 3:
آهمیت بازاريابي براي گردشكري ورزشي * ارتباط بیشتر و بهتر با گردشگران ورزشي و تاثيرگذاري بر آن ها * ارضاي نيازهاي گردشگران براي بازدید مجدد * آفزایش تعداد بازدیدکنندگان از رویداد * استفاده از گردشگري ورزشي براي مقابله با نوسانات فصلي * مهم ترین عامل براي توسعه گردشگري ورزشي نگیزه هاي متفاوت گردشگران ورزشي ۱ وتتصولي متفاوت از سایر محصولات خدماتي است.

صفحه 4:
انواع گردشگري ورزشي * شرکت کردن (گردشگري ورزشي فعال) مها سود سفه9ا) * تماشا کردن (گردشگري ورزشي رویداد) مها ارو مهر) * بازدید کردن از جذابیت هاي مشهور و مربوط به ورزش 66 5

صفحه 5:
‎bali‏ اي و آب و هوايي. ظرفیت هاي زيادي براي گر ‏ورزشي دارد | براي توسعه گردشگري در کف "عق باابيي در سازمان مراث فرهنگي ‎١ ١‏ *تمرکزبرنمه هاي بازاريبي گرد

صفحه 6:
وجود ندارد ره زا مت بركزاري رويدادها هيج بهره اقتصادي برا کشور ند اي | ‎coy‏ كردشكري ورؤشي شد Te ee jose ee a aia ی ارتفا

صفحه 7:
ضرورت پژوهش "روم تهیه طرح هاي راهبردي توسط متخصصان داخلي *گردشگري ورزشي يكي از بخش هاي با رشد زیاد *مزیت هاي اجتماعي, اقتصادي و سياسي بیشتر گردشگري ورزشي *بازاريابي مهم ترین عامل براي توسعه گردشگري ورزشي است *ورزش محصولي منحصر به فرد است * ناملموس بودن, غیر قابل تفکیک بودن» متغیر بودن, غير قابل ذخيره بودن. غير ال بيش بيني تا "نوع كردشكر در بازاريابى اهميت دارد *كردشكران ورزشي انكيزه هاي متفاوتي دارند *انكيزه ها در بازارهاى هدف مختلف متفاوت است

صفحه 8:
ضرورت پژوهش «م» *جذب گردشگر يکي از شاخص هاي موفقیت رویداد است *گردشگران ورزشي به چيزي بیش از رویداد ورزشي علاقمندند *گردشگران ورزشي از کیفیت تجارب شان ناراضي اند و این نارضايتي بر بازدید مجده اثر منفي دارد *گردشگري ورزشي از نوسانات فصلي جلوگيري مي کند *بازاريابي بر جذب گردشگر و رضایت گردشگران تاثیرگذار است *تهیه محصولات گردشگري و جذب گردشگر نیازمند بازاربابي است *وجود الگو باعث یکپارچه سازي فعالیت هاي بازاريابي مي گردد *وجود الگو موجب مي شود که مدیران با عوامل مهم و روابط آنها آشنا شوند

صفحه 9:
هدف کلی: *طراحي الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي در ایران اهدااف ویژه: ‎Bile Claas‏ ترذ را ارناني كرنشو اي ورؤق ]| ار ايرانا ‎ ‏تعیین عوامل مهم در اجراي نامه بازاريابي گردشگري ورزشي و روابط آن ها *تعیین روابط و اثرات میان عوامل الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي ایران

صفحه 10:
فرضیه هاي پژوهش *عوامل برنامه ريزي بازاريابي ورزشي دارند *شناسايي بازارهاي هدف و شیوه هاي جایگاه يابي بیشترین تأثیر را ازمتغيرهاي مدیریت بازاريابي مي پذیرند اثیر را در بازاريابي گردشگري *آمیزه بازاريابي بیشترین تأثیر را بر مدیریت ورزش دارد “مدل مفهومي بازا زاريابي گردشگري ورزسي در ایران» مدل مناسبي براي تبیین اثرات بين متغيرهاي موجود است

صفحه 11:
تعاریف * گردشگر ورزشي: گردشگر ورزشي فردي است که به محلي غیر از محل زندگي خود براي حداقل 24 ساعت و حداکثر يك سال مسافرت مي کند و ص ‏ 2 ور وود وررشی با بازدید از جذابیت هاي مرتبط با ورزش است. “بازاريابي: فرآيند شناسايي مشتريان و نياز محصول يا خدمات مورد انتظار آن ها به كونه اي كه منافع هر دو طرف تامين كردد *آمیزه بازاریابی: يك سري ابزارهای بازاریابی است که شرکت براي نیل به اهداف بازاريابي در بازار هدف از آنها استفاده مي کند ها و خواسته هاي آن ها و ارائه

صفحه 12:
اهمیت اصل مزیت نسبی اثر مثبت بازايابي بر تقاضاي گردشگري خارجي عدم استفاده از شیوه هاي مناسب بازاريابي شناسايي عوامل مهم در ارتباط با محصولات گردشگري؛ قیمت. واسطه هاي گردشگري: و روش هاي توسعه اهمیت توجه به نوع گردشگر در بازاريابي اهمیت برنامه ريزي, انسجام در سیاست گذاري و نبود بوروكراسي در بازاريابي بررسي روابط متفیر هاي مدیریت. محیط. بخش بندي, استراتزي, و آميخته بازاريابي در قالب یک مدل شناسايي عوامل سوق دهنده, جلب کننده و بازدارنده اهمیت همكاري موسسات ورزشي آژانس هاي گردشگري انجام بازاريابي و خدمات مناسب آژانس هاي گردشگري, و ایجاد مؤسسه اي خاص براي بازاريابي و جلب گردشگران ورزشي وجود مشکلات فرهنگي, مديريتي و زيرساختي عرضه و تقاضاي توریسم خارجي در ایران شناسايي مونع توسعه صنعت گردشگري کشور نقش بازاريابي در صنعت كردشكري شهرستان مشهد طراحي الكوي سیاست گذاري در بازاريابي صنعت جهانگردي طراحي الكوي بازاريابي صادراتي فرش دستباف ایران ايران عوامل موثر بر توسعه گردشگري ناشي از برگزاري رويدادهاي ورزشي بين المللي بررسي عوامل موثر بر توسعه گردشگري ورزشي كشور با تاكيد بر جلذبه هاى .بيس ورزشي مراسلي 0370 ناصري )1375( صردي ماهکان )1380( ملک اخلاق )1382( شم آبادي )1383( هترور )1383( ادبي (1385)

صفحه 13:
تهران. قطب گردشگري ورزشي کشور بازاريابي, مهم ترین عامل توسعه گردشگري ورزشي جایگاه ایران بر روي ماتریس 5۷۷00۲ در قسمت ۷۷۵ قرار دارد پیشنهاد كرد براي اطلاع رساني و جلب كردشكر. بازاريابي صورت كيرد بيجيده بودن عوامل موثر بر تصميم به مسافرت اهميت استنباط كردشكران ورزشي از وجود آزادي هزينه هاي مالي و احتمال خطر جاني و امنيتي از بازدارنده هاي مهم هستند. 011 موضوع بررسي توانمندي هاي استان تهران در توريسم ورزشي كشور بررسي وضعیت موجود و مطلوب صنعت گردشگري ورزشي و ارائه الكوي مناسب توسعه تعليل عوامل موثر بر كردشكري ورزشي ارائه مدل برنامه ريزي استراتؤيك بررسي رفتارهاي كردشكران با رويكرد بازاريابي بررسي بازي هاي ورزشي در اوقات فراغت نقش عوامل بازدارنده و عوامل تسهیل کننده در انتخاب مقصد و شرکت در رویداد 11MM عسكري (1385) معین فرد )1387( اصفهاني (1387) Moutinho 1987 Chick & Roberts 1989 Um & Crompton 1992

صفحه 14:
موضوع تاثيرگذاري نوع تجارب فراهم شده بر ميزان بازديدكنندكان مطالعه نقش ساختارمسابقات ورزشي در استراتزي هاي بازاريابي وجود ارتباط منفي بین سن و گردشگري ورزشي فعال ‏ بررسي رفتار گردشگري ورزشي در چرخه عمر أقراد معتل به حصور هر بازي هاي المبيف بيكتر أ خانوات | صتانابي بازارهاي بالقوه بليط بازي هاي هاي با درآمد بالا هستند المپیک اهمیت توجه به عامل سن و میزان تحصیلات انگیزه هاي گردشگران ژاپني در سفر به خارج ان به ويژگي هاي رفتاري و انگیزه اي هر بررسي گردشگري ورزشي مردم ژاپن در رویدادهای ورزش همگاني اهميت برستيز و بزركي رويداد ورزشي در انتخاب آن بررسي بازار بازي هاي المبيك ‎TE‏ ا ‎ ‎Chalip 1992 ‎Gibson & Yiannakis 1992 ‎Hartzer 1994 ‎Cha et al 1995 ‎Nogowa et al 1996 ‎International ‎Olympic ‎Committee ‎1997

صفحه 15:
نتایج موضوع لزوم انجام تحليل هاي سياسي براي کسترش گردشگري ‏ برنامه ريزي راهبردي قبل و بعد از رويدادهاي ۰ 872۳0۷6 اهمیت داشتن راهيردهاي درآزمدت براي گردشگري بزرگ 1997 ورزشي رویداد هماهتكي ميان رويدادها و فعاليت هاي بازاريابي Alexsandris ١ ‏تفاوت هاي دموكرافيك بر ادراک از بازدارنده ها و‎ [SS & Carrol ‏موانع شرکت در فعالیت هاي تفريحي ورزشي‎ ۱ 1997 5 1 Chalip et al ۰ ‏لزوم وجود همكاري بازاريبي میان رویداد و شهر میزبان علاثق گردشگران مسافرت کننده به بازي هاي‎ 1998 Sail Green & ‏گلایه شرکت کنندگان از ساختارمند بودن بیش از حد ۰ بررسي وضعیت گردشگري ورزشي در تورنمنت‎ Chalip 1998 ‏بازي ها و نبود زمان و برنامه براي فعالیت هاي غیر رسمي _ فوتبال زنان‎ Jennings ‏تغییر انگیزه ها در طول سفر و لزوم مطالعه تمام مراحل بررسي انگیزه دریاگردان و مسافرت کنندگان با‎ 1998 ‏مسافرت قایق تفريحي‎ Gibson ‏انتقاد از نبود هماهنگي بین آژانس هاي گردشگري و نقش رویدادها در گردشگري ورزشي‎ 1999 ‏آژانس هاي ورزشي‎ 110010110 /

صفحه 16:
عوامل اقتصادي مهم ترین بازدارنده است لزوم تدوین استراتژي براي گردشگران هدف با همكاري آزانس هاي كردشكري اهميت ورزش هاي سنتي يك كشور در جلب كردشكر اهميت برنامه ريزي درازمدت براي حضور در المپیک اهمیت هزینه مسافرت به مقصدء هزينه استفاده از امکانات براي فعاليت بدني و عوامل جغرافيايي و تاثير بازدارنده تروريسم مهم ترین بازدارنده ها: مشغولیت زیاد به آمور دیگره نداشتن وقت. و ترجیح دادن فعالیت هاي دیگر يراي تفریج WR ELE موضوع و ‎Soa‏ ‏بررسي بازي هاي المپیک سيدني از نظر گردشكري ورزشي بررسي ورزش تکواندو به عنوان یک محصول ری بررسي انگیزه هاي حضور در المپیک تابستاني 1996 بررسي نقش رويدادهاي ورزش همکاني بر گردشگري ورزشي مدل بازدارنده هاي تفريحات خارج از منزل Gilbert & Hudson 2000 Chalip & Green 2001 Cho 2001 Neirotti et al 2001 Braz 2002 Thapa et al 2002

صفحه 17:
جا تفاوت در انگیزه هاي كردشكري با توجه به مبدأ و مقصد طراحي مدلي از متغيرهاي اثركذار بر بازديد مجدد از رويدادهاي ورزشي فوايد بيشتر رويدادهاي ورزشي كوجك به دليل هزينه هاي کمتر شتاسايي عوامل سوق دهنده, جلب کننده و بزادرنده أهميت آقاهی دادن باورها وعقايد و ايها اعباس ميت نسبت به مقصد در بازارهاي هدف اهمیت متفاوت بودن زمینه فرهنگي شناسايي راهبردهاي ترويجي براي بازارهاي هدف = لزوم تهیه بسته هاي اقامتي با هزینه کمتر براي گردشگران اهمیت مشارکت دولت و بخش خصوصي و تهیه بسته هاي گردشگري ورزشي ۷0 ۱ موضوع انگیزه گردشگران با توجه به ملیت آنها و مقصد شناسايي عوامل جلب کننده گردشگران ورزشي بررسي وضعیت گردشگري ورزشي در رويدادهاي ورزشي کوچک بررسي انگیزه هاي حضور در جام جهاني فوتبال بررسي نقش انكيزه هاي رواني- اجتماعي و فرهنگي- آموزشي در بازاريابي كردشكري ورزشي بين الملل بررسي وضعيت كردشكري ورزشي در سافت بال بررسي وضعيت كردشكري ورزشي در كشور روماني محقق ‎Kozak 2002‏ Yamaguchi 2002 Gibson et al 2003 Kim & Chalip 2004 Funk & Bruun 2006 Daniels 2007 Mester et al, 2008

صفحه 18:
فرآیند بازاریابی Marketing process model ۲ “STP ۱ ۲ | ©

صفحه 19:
رویکرد در آمیزه بازاريابي Produ عدا Price (rovovtion @evpte Physicd Cuideue (Process

صفحه 20:
یرت ورزشن

صفحه 21:
اجراي بازاريابي برقامه ريزي بازاربابي - مدیریت بازاريابي جا سازمان هاي ‎lone‏ ‏ورزشي ۳ روابط بين الملل قوانين و مقورات فرهنگي - اجتمامي ۷ ۷ ۷ ۷ ۷ 1 i ۱ ۱۳۳۳۸ WH ۸0

صفحه 22:
hen

صفحه 23:
روش شناسي * روش پژوهش: توصيفي- تحلیلی به صورت پيمايشي ا سید

صفحه 24:
۱ ۳ ۳ ب ا خارجي | * شرکت کننده در اليك و + رز

صفحه 25:

صفحه 26:
* پرسشنامه محقق ساخته - ويژگي هاي جمعیت شناختي ابزار جمع آوری داده ها - 69 سوال در مقياس ينج مرتبه اي ليكرت - 7 سوال کزینه اي ۱ - روابي به سه صورت موری مواي ‏ ره - پایایی: ‎'s Pipku=O.P'PS‏ 9

صفحه 27:
روش هاي تجزيه و تحليّل داده ها آمار توصيفي آمار استنباطي * فراواني * تحلیل عاملي ‎GaSe‏ * مدل سازي معادله ساختاري (690۶60) * میانگین * استفاده از نرم افزارهاي 48.00 90۳۵9) و ,166036 را 9۹

صفحه 28:
13.24 وود 299 10.94 1412 | 0 12 | 3 1324] 3 60.60 | 40 101 52 گردشگران ايراني گردشگران خارجي

صفحه 29:
تحلیا * عدم وجود تنوع در نوع گردشگران ورزشي در کشور (گردشگري ورزشي فعال. گردشگري رویداد ورزشي و بازدید کنندگان (996 ‎(@bsva,‏ * عدم وجود گردشگران ورزشي با سنین بالاتر (معمولا به صورت شرکت می کنند که در کشور ما وجود ندارد) غیر فعال درآمد بالاتر و میزان هزینه کرد بيشتري دارند

صفحه 30:
إيافته هاي توصيفي (دامه) و وه عات بز ‎ees‏ ‏ب ‏3 ‏ملیت گردشگران ورزشي خاد یس : :

صفحه 31:
تحلیل * تک جنسيتي بودن رويدادهاي ورزشي در کشور * از دست دادن بسیاری از بازارهای هدف * محدود بودن رویدادها به کشورهای معدود همسایه * لزوم برگزاري همزمان رقابت ها (معین فرد. 1387( = وان ورزشي خارجي از كشورهاي همسایه هستند

صفحه 32:
بافته هاي توصيفي (ادامه) * درآمد گردشگران ورزشي 144877.2 گردشگران داخلي (درآمد ماهیانه بهتومان) 9727.59 گردشگران خارجي (درآمد سالینه به دلار) ‎Wd 0‏ ميزان د يا به هزینه کرد 144754.72 كردشكران داخلى (هزينه به تومان) 990.86 گردشگران خارجي (هزینه به دلار» * میزان تحصیلات 7 | 31 | 217 | 13 | تال 7 | 5 | 3 | | 6 | 9 8 | 1 | 16 | 2 | 176 | 22 | 24 | 3 | 32 | 40 | هد خبرگان. كرد شكوان داخلى گردشگران خارجی. 0 06 | 1 | 28 | 5 إقكة| 27 |87 | 9 | 39 | 66 | 6 | 6ه 4 50 ده | ذة | 5ك | 20 | 154 | 56 | 69 | 25 | 317 | کل | 138 کل

صفحه 33:
* اهمیت شاخص درآمد در پژوهش هاي زيادي مور گرفته اند ‎hls Pesder, (O99 MWertzer, JOOP)‏ * اما عمده نمونه ها از کشورهای کمتر توسعه یافته هستند * تمایل به هزینه کرد اگر چه اندک ولي براي آژانس هاي مسافرتي مي تواند قابل توجه باشد. - ا ی استفاده و انتفاع اقتضادي از گردشگران ورزشي موجود وجود ندارد ت عامل مهمي در انگیزه هاي اوقات فراغت و مسافرت ‎@rez, 0000 ‘Cha et dl, (9‏ ار مي رسد که این عامل در گردشگران ورزشي غیر فعال اهمیت

صفحه 34:
بافته هاي توصيفي (ادامه) ایل مجدد به سفر 3 20 ۱ 79 ۱ 14 ۱ 808 ۱ 143 | گردشگران داغلی [ 288 | 36 | 12 | 15 | 592 | 74 | گردشگران خارجی 5 56 | 96 | 29 | 719 ۱ 217 | کل * اولویت بخش هاي مختلف گردشگری ورزشي اول دریا و سایر جذابيت هاي آبى ‎F|‏ 85 مسابقات و رویدادهای ورزشی ۲ سوه جنگل و جذابیت های مرتبط با آن بوي ‎eer‏ کوهستان و فعالیت های موتبط با آن اسکی و فعالیت هاي مرتبط با برف ورزش در تاسیسات ورزشي مصنوعي هفتم | دوچرخه سواري در طبيعت شتم ‏ اهرزش هاي‌هوابی نیم صحرا و فعاليت هاي مرتبط با آن

صفحه 35:
* ديد منفي وجود ندارد بلكه عامل اصلي براي بازديد مجدد. / 2 شرایط مساعد است * به دلیل وجود رقباء افزایش یا حفظ بازدیدکنندگان مشکل ۱ ۱ 2 در گردشگري ورزشي اهمیت زيادي دارد *_لزوم توجه به متفيرهاي اثرگذار بر بازدید مجدد (6006 عمجم * جاذبه هاي مربوط به آب اهمیت زيادي دارند (دبي, 1385: ‎Kozak, 2002 :Klodiana, 2005‏ 5:2 1383( رویدادها يکي از مهم ترین جاذبه ها هستند * روش هاي مختلفي براي بهره مندي از رویدادها وجود دارد (,۳» ‎Tourisw Crtz, (GO? 9‏ سوه لو 2 م۰ 9005 ره « حموطة»

صفحه 36:
یافته هاي توصيفي (دامه) براي تبليغات م 0 * عوامل تاثي ركذار بر تسس تا ووم | . ۳ اول ‎one‏ امس ۷ روت ورزدي دوم ‎=e‏ 0.00 جذابیت ها سوم روز 5 : ee 9.928 ee 2 بنجمه ارادیو 6.66 | شنیدن از دیگران راهنماهای مسافرت 245 |سایر هفتم تابلوهای تبلیغاتی | دوستان/خانواده 2 خبرنامه ها 5 ها ‎copia‏ 6 _ آب و هوا دهم .يست الكترونيك ۳ ‎nee.‏ تبلیغات 1 TSG na a 3 3 eens os ‏فصل مرجح برای گردشگری ورزشي‎ * .۵ بپار 0 تابستان 58.14 گردشگران ورزشی داخلی 9 پاییز 49.07 گردشگران ورزشی خارجی 000 _آزمستان 5639 أميانكين

صفحه 37:
* تلویزیون و اینترنت رسانه هاي تاثيرگذارتري هستند Ase eye ‘Hinch & Higham, 2003 Chalip et al, 1998) (1380 * بسياري از گردشگران ورزشي را تنها از طریق یک رویداد مي توان جذب نمود (©00© ,ل « مسس6) * در گردشگري ورزشي توجه به فصول بسیار اهمیت دارد *براي جلوگيري از توسانات فصلي (1990 ۳ اس & مسا 6009 *استفاده از قابلیت چهارفصل بودن ایران «معین فرد. 1387 91« 1385( ار موانع مهم گردشگران :1999:۰۰۸۵ سول :۳۷۷۰ و گردشگران ورزشی (960 817 سس ۱ مر هه مد شام اراد .).- ‎De often...‏

صفحه 38:
يافته هاي توصیفی (دامه» ضعف هاي موجود در طول اقامت توسط فدراسیون با سازمان ورزشي توسط آژانس مسافرتي در مبدأ بج |توسط خودم اسایر ‎aD‏ توسط خاتواده يا دوستان ‏وح | توسط يك آزانس مسافرتي در مقصد ‏بو سكل يراق اقامت ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ae, ‎oP ‎9۰ ‎ee ‎86۰ ‎or ‎ar ‎ ‏7 ‏گردش درون شهري بازدید از مکان هاي ديدتي تغذیه ‏برنامه ديزي ‏اسکان ‏برگزاري رویداد اسکانات ورزشی ‎ ‎ ‎9 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 39:
تحلیل * سازمان هاي ورزشي نقش زيادي در گردشگري باید از نقش مهم خود استفاده کنند * سازمان هاي ورزشي با توجه به ضعف هاي موجود و هزینه کرد از سوي گردشگران ورزشي, بايستي براي گردشگري ورزشی برنامه داشته باشند

صفحه 40:
ب- یافته هاي استنباطي * تحلیل عاملي تاييدي مرتبه اول متفيرهاي پژوهش (مقادیر 4 روابط معني دار میان متغيرهاي اصلي پژوهش

صفحه 41:
زر هدف زشم آبادي 1383( نيان محيطء مدير يابي. اساس برنامه ريزي بازا “east

صفحه 42:
بافته های استنباطی «دامه) 9 * فرضیه اول: - وبا عولملسرنامه ويزيازاريابيسیشتریتأثیر را در بازاريابيك ردشگووورزشیندارن - وبلا؛ عولملرنامه ريزي ازاويابي_سیشترینت_ثیر را در بازاربابيگردشگریورزشی دارت ۷ )( ‏مقادیر پارامتر استاندارد شده أمدد. مقادیر معني داري‎ A

صفحه 43:
تحلیل برنامه ريزي بازاريابي يكي از اجزاي كليدي (لومسدن. 1380؛ شم آبادي. 1383: ملک اخلاق.. بخش اصلي براي تصمیم گيري در مورد اهداف بازاری بندي بازارهاي هدف. انتخاب بازارهاي هدف و برنامه ها و راهبردهاي جایگاه يابي» و بر اساس تجزیه و تحلیل هاي محيطي ‎ae‏

صفحه 44:
إيافته هاي استنباطي «دامه) 9 ۰ * فرضيه دوم: 1 - وماك متغيرهايهبزارهايهدفه و «شيوه هاوجايكام يابيع بيشترينتساثير را از وت بزاريابي نمو يذير: ند ۷ ‎My =‏ متفرهايارهای‌هدفو شسیوم های‌جایگاد بابيسیشت ری فیر رازم فیرهود یرب اادابيمي ‎See‏ ‎ ‎ ‏مقادیر پارامتر استاندارد شده مقادیر معني داري 40

صفحه 45:
* تجزیه و تحلیل محیطی مقدمه اي براي شناسا ‎“Kotler & Lee, 2008; Kotler,) «1‏ 1999« * براي هر گونه برنامه ريزي مديريتي انتخاب بازار هدف و اتخاذ استراتژي جایگاه يابي. ابتدا محیط مورد تجزیه و تحلیل قرار مدیریت بازاريابي بر محیط. تناقضي با تاثیر آن بر و بازار هدف ندارد

صفحه 46:
بافته های استنباطی ‎(acto)‏ 9 * فرضیه سوم: ‎pie Wy *‏ «لميزه بازاريابيع بيشترينةاثير را بر متغير «مديريتوريشع ذ ”لتلا مقادیر پارامتر استاندارد شده 55 ۱:۶ دید داد ده و(

صفحه 47:
تحلیل در فرآیند بازاريابي. آمیزه در آخرین قسمت. ب راهبرد نهایی جهت اجرا قرار دارد (:40600 ,مب 2 (chor & line, 90006 * با توجه به اينکه مدیریت ورزش. مسئول اجراي رویداد ورزشي است. لذا به نظر مي رسد که باید بیشترین ارتباط را با آمیزه از داشته ‎wee‏

صفحه 48:
یافته هاي استنباطی«داس » * فرضیه چهارم: 1 = ۳ مدلم فهوميازاريابيگردشگریورزشي‌در لیرلن مدلمناسبی رای بییرل رات ین تغیرهای‌موجود نسیست ‎We —‏ مدلمفهومیازاريابيگردشگریورزشی‌در لبرلن مدلمناسبيسولیت_بیبر ]ثرا تسین تفیرهایمو جود لست مقادیر پارامتر استاندارد شده مقادیر معني داري 0) ‎014 ‎ ‎Chi-Square=1189.35, df=399, P-value=0.00000, RMSE: ‎

صفحه 49:
استاندارد شده

صفحه 50:
/ Hy, تحليل / * بر اساس شواهد پژوهشي );1999 ‎Zé. 1994; Pender,‏ 8 ,166 :6 0167 انتظار مي رفت ميان ن جایگاه يابي و آمیزه بازاريابي ارتباط معني داري وجود داشته باشد که در مدل نهايي تایید نشد. شاید به این دلیل که ارتباطي میان مزیت هاي نسبي ایران و مشخصه هايي که به محصول و کیفیت آن مربوط است. وجود ندارد * اجراي رویداد در اختیار مدیربت ورزش است و لذا مدیریت ل ا ‎hl oo‏ اريابي را با توجه به محیط. و برنامه ريزي و باز ار هدف طراحي و اجرا نماید

صفحه 51:
یافته های استنباطی«داس » ۰ روابط میان بخش هاي محیط. برنامه ريزي و اجرا و مقادیر پارامتر استاندارد شده ماب مقادير معني داري 0 [[[[|

صفحه 52:
بافته هاي استنباطی ‎(acto)‏ * روابط میان بخش های محیط برنامه ریزی ‏ اجرا مه [ie مقادیر پارامتر استاندارد شده مقادیر معني داري ( ‎soe‏ لس ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 53:
؟ اثر میان بخش های «محیط» بر «برنامه ریزی» «برنامه ریزی» بر «اجرا». مطابق انتظارات مورد تا گرفت (1999 ‎Kotler, 1999; Pender,‏ * همچنین اثر «اجرا» بر «برنامه ريزي» (به عنوان حلقه بازخورد) ‎cas ects‏ اما این اثر بر «محیطه نانک شوه به نظر مي رسد مدیریت ورزش نمي توند بر عوامل محيطي تاثیرگذار باشد اما

صفحه 54:

صفحه 55:
به روابط و اثرات

صفحه 56:
پُرگزاري رويدادهاي ورزشي با حضور زنان و مردان

صفحه 57:
ساپواآقسام و جذب سایر گروه هاي گردشگران ورزشي توجه آژانس هاي گردشگري به رويدادهاي ورزشي

صفحه 58:
تبلیغ رويدادهاي ورزشي در تلویزیون اینترنت» روزنامه و م

صفحه 59:

صفحه 60:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان