علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

طراحی بهینه چند پاسخه لوح های ترکیبی (TWB) ساختارهای دیواره نازک با استفاده از تحلیل روابط خاکستری تاگوچی

TWB

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 31 اسلاید در این مقاله، تجزیه و تحلیل رابطه خاکستری مبتنی بر تاگوچی بیشتر به طراحی بهینه سازی چند واکنش از ساختارهای نازک تحتانی TWB در حوادث سقوط خواهد انجامید. اولا، یک مدل عنصر نهایی (FEM)در مورد سقوط TWB که توسط آزمایش فیزیکی تایید شده است، برای شبیه سازی رفتار برخورد واقعی است. سپس، آزمایش های متعامد با تغییر متغیرهای طراحی با ضخامت های مختلف و ترکیب مواد بر اساس آرایه متعامد Taguchi انجام می شود. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل روش تاگوچی، تجزیه و تحلیل رابطه ای خاکستری و تجزیه و تحلیل واریانس در طراحی بهینه سازی سازه های نازک HSS TWBs اعمال می شود. در نهایت، نتایج مطلوب به دست آمده از موارد ذکر شده و فاکتورهای الکترومغناطیسی و نیمه تقسیم می شوند. نتایج بهینه نشان می دهد که ساختار بهینه شده می تواند وزن را کاهش دهد و به میزان قابل توجهی به میزان قابل قبولی برساند و برخی از راهنمایی هایی را برای طراحی ساختاری مشابه ارائه می دهد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1464 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی بهینه چند پاسخه لوح های ترکیبی (TWB) ساختارهای دیواره نازک با استفاده از تحلیل روابط خاکستری تاگوچی”

طراحی بهینه چند پاسخه لوح های ترکیبی (TWB) ساختارهای دیواره نازک با استفاده از تحلیل روابط خاکستری تاگوچی

اسلاید 1: فهرست مطالب5 نتیجه گیریمعرفیروش طراحی ساختار TWBمدل سازی عددی و تنوعنتایج و بحث

اسلاید 2: نمایی از مقاله

اسلاید 3: چکیدهدر این مقاله، تجزیه و تحلیل رابطه خاکستری مبتنی بر تاگوچی بیشتر به طراحی بهینه سازی چند واکنش از ساختارهای نازک تحتانی TWB در حوادث سقوط خواهد انجامید. اولا، یک مدل عنصر نهایی (FEM)در مورد سقوط TWB که توسط آزمایش فیزیکی تایید شده است، برای شبیه سازی رفتار برخورد واقعی است. سپس، آزمایش های متعامد با تغییر متغیرهای طراحی با ضخامت های مختلف و ترکیب مواد بر اساس آرایه متعامد Taguchi انجام می شود. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل روش تاگوچی، تجزیه و تحلیل رابطه ای خاکستری و تجزیه و تحلیل واریانس در طراحی بهینه سازی سازه های نازک HSS TWBs اعمال می شود. در نهایت، نتایج مطلوب به دست آمده از موارد ذکر شده و فاکتورهای الکترومغناطیسی و نیمه تقسیم می شوند. نتایج بهینه نشان می دهد که ساختار بهینه شده می تواند وزن را کاهش دهد و به میزان قابل توجهی به میزان قابل قبولی برساند و برخی از راهنمایی هایی را برای طراحی ساختاری مشابه ارائه می دهد.

اسلاید 4: .1معرفی طراحی سبک خودرو، جنبه مهمی است که الزامات ضروری مانند قابلیت اطمینان، قدرت، مقاومت در برابر ضربه، NVH، و غیره را رعایت کرده است. به طور کلی، سه راه اصلی برای دستیابی به سبک وزن وجود دارد. اولین مورد از مواد سبک مانند فولاد با مقاومت بالا (HSS)، منیزیم و مواد کامپوزیتی و غیره است. دوم از فن آوری های تولیدی مانند لوح های ترکیبی (TWB) و گرمادهی گرم داغ و غیره و سوم از طراحی بهینه سازی سازه ای مانند ساختار شیب کاربردی، سازه های جدید بخش ، توپولوژی ساختارهای بهینه سازی، و برخی از روش های پیشرفته بهینه سازی برای آن ، و غیره. این روش های سبک وزن به طور گسترده ای برای کاهش وزن و بهبود عملکرد مربوطه انجام شده است. در میان این راهها، TWB ها به عنوان سازه های جذب کننده انرژی جذب شده با مواد مختلف یا لوح های ترکیبی با یکدیگر برای تشکیل یک جزء جدایی ناپذیر از طریق فرایند جوشکاری لیزر تعریف می شوند. این پردازش را می توان به علت مزایای استفاده از تکنولوژی جوشکاری لیزر مانند عرض جوش محدود، پردازش جوشکاری کوتاه زمان، بهره وری بالا، درمان ثانویه و غیره. بر اساس مزایای فوق از تکنولوژی پردازش TWB، بسیاری از محققان توانایی شکل گیری و توزیع مشترک جوش TWB را مورد مطالعه قرار داده اند.

اسلاید 5: 2. روش طراحی ساختار TWBبا توجه به ساختارهای TWB، خواص ذاتی ساختار نسبتا بزرگ در جذب انرژی و سبک وزن، به ویژه ضخامت و درجه مواد است. نمرات مواد و ضخامت مواد پایه ساخته شده به ساختارهای TWB بر اساس یک سری از مقادیر دائمی ثابت است. بنابراین، مسئله طراحی بهینه سازی گسسته می تواند به عنوان تعیین ارزش های بهینه برخی پارامترهای طراحی گسسته برای بدست آوردن حداکثر یا حداقل تابع هدف یا پاسخ ها تعریف شود. به منظور شناخت بهتر ما، روش تاگوچی یکی از محبوب ترین روش های بهینه سازی دیجیتالی است که در زمینه های مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد، اما با یک مشکل خاص با یک ویژگی محدود، محدود می شود. برای تجزیه و تحلیل و حل یک مشکل با پاسخ های چندگانه، تجزیه و تحلیل رابطه ای خاکستری مبتنی بر تاگوچی به عنوان یک روش عاملی در نظر گرفته می شود. از این رو، الگوریتم بهینه سازی گسسته براساس تجزیه و تحلیل رابطه خاکستری مبتنی بر تاگوچی بسیار مهم است. در این مطالعه، روش طراحی بهینه سازی گسسته برای ساختارهای TWB در شکل1 نشان داده شده است. 1-روش تاگوچی 2-روش رابطه ای خاکستری 3-تجزیه و تحلیل روش واریانس

اسلاید 6: 1- روش تاگوچی روش Taguchi به عنوان مقادیر مشخصه پاسخ ها برای اندازه گیری مقادیر فعلی انحراف از مقادیر مورد نظر، نسبت سیگنال به نویز نسبت (S / N) را می گیرد . مشخصه کیفیت در تجزیه و تحلیل نسبت S / N به ویژگی نوع (بزرگتر-بهتر)Equation (1)) ) تقسیم می شود، و مشخصه اسمی به ويژگي نوع (کوچکتر- بهتر) (Equation (2)) تقسیم می شود. جایی که بزرگتر-بهتر بدان معنی است که هر چه مقدار پاسخ بیشتر باشد، سیستم برخورد بهتر است ، مانند انرژی جذب شده و جذب انرژی خاص، و غیره. yi (k)داده های تجربی اصلی یا پاسخ ها برای پاسخ k ام در آزمایش i ام،xi(k) مقدار نسبت S / N برای پاسخ k ام در آزمایش iام است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید