کامپیوتر و IT و اینترنتتجزیه و تحلیل اطلاعاتبرق و الکترونیکعلوم مهندسیمهندسی صنایع و موادمکانیک،هوافضا و مهندسی پزشکیصنایع پتروشیمی و نفت

طراحی بهینه چند پاسخه لوح های ترکیبی (TWB) ساختارهای دیواره نازک با استفاده از تحلیل روابط خاکستری تاگوچی

تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 31 اسلاید در این مقاله، تجزیه و تحلیل رابطه خاکستری مبتنی بر تاگوچی بیشتر به طراحی بهینه سازی چند واکنش از ساختارهای نازک تحتانی TWB در حوادث سقوط خواهد انجامید. اولا، یک مدل عنصر نهایی (FEM)در مورد سقوط TWB که توسط آزمایش فیزیکی تایید شده است، برای شبیه سازی رفتار برخورد واقعی است. سپس، آزمایش های متعامد با تغییر متغیرهای طراحی با ضخامت های مختلف و ترکیب مواد بر اساس آرایه متعامد Taguchi انجام می شود. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل روش تاگوچی، تجزیه و تحلیل رابطه ای خاکستری و تجزیه و تحلیل واریانس در طراحی بهینه سازی سازه های نازک HSS TWBs اعمال می شود. در نهایت، نتایج مطلوب به دست آمده از موارد ذکر شده و فاکتورهای الکترومغناطیسی و نیمه تقسیم می شوند. نتایج بهینه نشان می دهد که ساختار بهینه شده می تواند وزن را کاهش دهد و به میزان قابل توجهی به میزان قابل قبولی برساند و برخی از راهنمایی هایی را برای طراحی ساختاری مشابه ارائه می دهد.

mr

صفحه 1:
طراحى بهينه جند باسخه :لوج هاى تركيبى (11//8) ساختارهاى ديواره نازك ور ری ‘Multi-response optimization design of tailor-welded blank (TWB) thinwalled structures using Taguchi-based gray relational analysis

صفحه 2:
١ احی ساختار 2۲۷/8 سازی عددی و تنوق8

صفحه 3:
‘Thin-Walled Structures length article ‘Multi-response optimization design of tailor-welded blank (TWB) thin- walled structures using Taguchi-based gray relational analysis Fengriang Xu", Suo Zhang", Kunying Wu", Zhan Dong’

صفحه 4:

صفحه 5:
ee ‏ل‎ د لك له انجام شدة است: در ميان اين راهه. ۳ ۱ 3 ۳ ار ا ۱ داز - ‎٠.‏ tas fs ‏تير‎ ۳

صفحه 6:
T Obese tons Die ‏سم صاب سد سس‎ 1 1 ‘Design orthogonal experiment] > Eight design variables; 00 Three optimization indicators. e jin the optimizations for each responses — >» Nocmalize SIN ration, > Calculate Grey eationa coefficient ‎Calculate Grey correlation‏ > اه ‎1 ‎‘Oa heii eptimization rests 4 1 ‏سس‎ 0 ‎[Cased] [Cased‏ [تست ‎SS ‏لح‎ ‎Update Parametee combinations ‎1 ‎(Obisin the fina opimization res ‎1 ‎End ‎ ‎Fig 1 Powchar ofthe dre design oc TE tract

صفحه 7:
YOR Oy Fe ec besos ccm espe yori i ees ere F~ Le 10h al ey ‏مقادير مورد نظرء نسبت سيكنال به نَوْيْرٌ نك (۷/ 9) را می گیرد . مشخصه کیفیت در تجزیه و‎ Pye tere ‏ا ا ا ا كل‎ 0 eso erg ae ‏مانند‎ tere yy Se yc) Dr a aes ‏انرزى جذب شده و جذب انرى خاص: واغيرةا(16) الآدادة هاى تحربى اصلى يا باسخ ها براى‎ Py oe Sei 41 @ rae x(k) = —10 lg ‏ب‎ For the—larger—the—better response yk) x;(k) = —10 Ig(y?(k)) ۳۵۲ the—smaller—the—better response

صفحه 8:
For the—larger-the-better response (3) min (k) - min x(k) For the-smaller-the ~better response (4) For the-nominal—the—best response 6

صفحه 9:
in |x;(0) — x1] + max max ,)0( - x] be (0) — 60۱ + ‏م‎ ma max [x,(0) — xi]

صفحه 10:
۱ ‏و ار‎ RRR erro cor nC] 5 YW ‏نمى تواند بين تغييرات داده اى ناشى از تغيبرات دراشترايط أزمون [تغييرات در سطح عوامل) و آنهايى كه با خطاهاى‎ PPO correct Cory (Cn ‏يا ا ال ل‎ ENT gana eens ‏لمن‎ eed iE ‏ل‎ OS 5 wed eNO aE eRe Se TES. ‏معادلات نشان داده شده است.‎ sere ‏عبارتند از نرخ مشارکت و‎ ANOVA 5 cls ‏می شود. شاخص‎ ۱۳ ‏ی رز‎ oy] «her row ‏ا‎ CO) Perl Sree) | ee ene ye eee prem a) Fe yee TS Ce ‏ا‎ ary COM PS TURD a mos ere tell oleae ‏ا‎ emt he 1 (1a) rove pesca aes 5p = $5 G6) — tag OM ‏ررك‎ ١ ‏سح‎ 1 <9

صفحه 11:
3 ۷ اک عد و ‎EP‏ ‎a‏ و ۳ توضیکات مواد ‏۲ مدل سازی عنصر محدود ‎ee‏ 24 ‎a WOR bora ‏۶- شاخص های سقوط بباره

صفحه 12:
Shyo ‏توسيكات‎ moe ee Be Oe gee SI Bas recor hve er FN IANA] = ree rary eR EARS Cre Sy van re ‏راه أهن جانبى يك ماشين سوارى‎ bea ee a ‏شكل ؟ تشان ذاده شذه است. هندسه ساختارى‎ 000 ‏ا ا‎ er or 0 eres ‏با مقاومت بالاو فرق العاده 65 اط به طور‎ ۲195 ۰ ۰ ۰ «۸ - eae ‏زمينه خودرو استفاده شده است. بنابراين» فولاد ذو مرحله أى با نمرم هاى مختلف مواد براى بررسى خرابى عملكرد‎ 0 ‏تلا ا ا‎ | meno) ees ER tcc ASleee به دقت شکل دهی روابط استرس شکست را در نظر گرفت منحتی اهای منحصر به فرد برای نرم افزار عنصر 1 | هر |[ ‎me 2011١‏ قای فشارزمنفی ننش بر آساس ‎ec SU eee ERTS‏ ال الل ۱ ا ا ا ل ل "Table 1 Geometry parameters of top-hat structures for dynamic impact (U:

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:
فصمی Fig. 4. Finite clement model of the crashing system.

صفحه 16:

صفحه 17:
1 i! ۳۳5 + |—— Simulation resul |- — - Experiment-1 ‘4 9 3 0.01 0.02 0.03 0.04 0.05 Time (s) ig. 5. Comparison between experiments and FE analysis.

صفحه 18:
dy tas is Ly OE Or برخی از شاخص های عملکردی موجود برای ارزیابی عملکرد خرابی در سازه های نازک دیواره ای کلاه بالاء ا ا ا ات 0 ‎ere ed‏ ا ل ‎a) eats)‏ ا ا د 2 : ‎(a3)‏ )”1 “إل ح هنز Peer We arse ‏ی و ار‎ occ CN erpneae eco o| 1 Carpe eS PN eT AE ce Ae ee ig cst ME Png ML nha ‏یک شاخص کلیدی برای تشخیص توانایی جذب انرژی مواد مختلف و وزن است. جذب انرژی جرم واحد را می‎ gees ee ‏تا‎ ‎+4 _ EA SHAS a4)

صفحه 19:
‎-١‏ متغيرهاى طراحى "- تجزيه و تحليل نسبت ل1 / 5 ‎ieal‏ 9 ‎0 ‎ ‎ ‎ ‎ior a ‏ل ل‎ ‎

صفحه 20:
0 Sk tin ho ‎eg |‏ دنسر و ‎ey‏ ‏رس ‏سم ‏مس ‎

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:
Case 1- w(Fiax):w(EA):w(Mass) = 1/3:1/3:1/3; Case 2- w(Fmax):w(EA):w (Mass) = 0.6:0.2:0.2; Case 3- W(Fmax):W(EA):w(Mass) = 0.2:0.6:0.2; Case 4- w(Frnax):W(EA):w(Mass) = 0.2:0.2:0.6.

صفحه 24:
Table 5 Normalization ‏که‎ 5۱ ratios (NOR) and Gray relational coefficient (GRC) fr cach performance dharetersie

صفحه 25:

صفحه 26:
‎i‏ 5 لاس ‎BT ya ‏چا‎ ‎۱ ata Pecagen (feat) pe Wak) ariel bey geen iPean ICS Pon V) (ONY ۱ ie ae ‏ا‎ eM - ‏معنی دار در نظر گرفته می شود. در خبر ‎a‏ ‎ ‏ل ‎Te) eS ot ee)‏ | ‎PARR C We er Cerny Hoty a ©) oY Aron see caroee cs ICTS vanvevag api Ucar‏ ‎Ty oy oe yf WY aA a oe‏ ا ار و( ‎a‏ اصلی 61] ۲ در ۲۲۹۵ ۱۳است» که عمدتا به این دلیل است که ۱۱01 منطفه تماس هتقتقيم برای سقوط است. ‎cinco‏ يام ال اين ار و را دا ما ار وس كن ‎Coy a‏ 1 ل مهم نیست در هر صورت ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 27:

صفحه 28:
رد ری ‎ole ee‏ رن کر هس ات ا ده ‎a Bie‏

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

39,000 تومان