yad-giri-mohtava

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی واحد یادگیری محتوا”

طراحی واحد یادگیری محتوا

اسلاید 1: طراحی واحد یادگیریمحتــــــوا

اسلاید 2: تعریف محتوا سیلور و الکساندر:محتوا عبارت است از حقایق، مشاهدات، داده ها، دریافت ها، تشخیصی ها، حساسیت ها، طرحها و راه حل های برگرفته از آنچه ذهن های انسانها درک کرده اند و آن بناهای ذهنی که این محصولات تجربی را درون دانش، ایدهها، مفاهیم، تعمیم ها، اصول، طرحها و راه حل ها، دوباره سازمان و نظم می دهد.لوی نیز معتقد است اصطلاح محتوای برنامه درسی به قسمت ها و قطعه های سازمان یافته و منظم یک رشته علمی اطلاق می شود و شامل وقایع و پدیده هایی است که به نحوی با رشته های مختلف علمی ارتباط دارند.

اسلاید 3: منظور از محتوای یک ماده درسی، دانش سازمان یافته و اندوخته شده، اصطلاحات، اطلاعات، واقعیات، قوانین، اصول و مسائل مربوط به همان ماده درسی است.از طریق محتوا میتوان رفتارهای مورد انتظار را در شاگردان پرورش داده و به این وسیله برای پرورش توانایی - های ذهنی و علمی شاگردان، میتوان ارزشی ها، نگرشی ها و گرایشی ها را تقویت نمود. همچنین محتوا، مسائل روز و میراث فرهنگی جامعه را به دانش آموزان می شناساند.

اسلاید 4: اصول انتخاب محتوا

اسلاید 5: علاقه:حامیان طرح دانش آموز محور معتقدند که اگر دانش برای زندگی دانش آموز معنادار باشد، از وجود خود او میجوشد. آنها اظهار می کنند که خود دانش آموز میتواند منبع برنامه درسی باشد. به عبارت دیگر علایق دانش آموز تعیین کننده برنامه درسی است. سودمندی سودمندی به کاربرد مفید محتوا مربوط میشود. سودمندی درنظر معتقدان به طرح برنامه درسی موضوع محور این است که تا چه حدی برنامه درسی بتواند دانشی را که در شغل آینده و فعالیت های بزرگسالی کاربرد دارد، به دانش آموز بیاموزد.اصول مهم انتخاب محتوا

اسلاید 6: اعتبارتغییر سریع دانش موجب منسوخ شدن وقایع و مفاهیم و نظریه ها می شود و در نتیجه موجب کهنه و منسوخ شدن موضوعات درسی مطرح شده در برنامه درسی می گردد. بنابراین اعتبار محتوای برنامه درسی به این بستگی دارد که تا چه حد دانش علمی معاصر را منعکس می سازد. اهمیتکسانی که از طرح های موضوع محور طرفداری می کنند، اعتقاد دارند که اندازه دانشی که به دانش آموزان انتقال می یابد، معیار اهمیت در محتوا است. آنانی که از طرح های دانش آموز محور حمایت میکنند، می گویند سهمی که محتوا در ایجاد تجربیات معنادار برای فراگیردارد، معیار اهمیت است. اصول مهم انتخاب محتوا

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید