صفحه 1:
تهیه کننده: محمدعلی آراسته ارائه دهنده: توفان سماپور

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
کتابخانه ملی © هدف < گردآوری. حفظ و نگهداری آثار فرهنگی مكتوب يك كشور وظایف < نگهداری حداقل یک نسخه از آثار چاپی کشور 7 گردآوری آثار خارجی مرتبط با کشور < حفظ نسخه های خطی انتشار كتايسناسى غلى 60

صفحه 5:
کتابخانه‌های عمومی برای عموم افراد 5ارایه انواع مدارک در رشته‌ها و زمینه‌های مختلف 0 کودکان. فرهنگسراهاء مسجدهاء روستاهاء آسایشگاه‌ها؛ سرای سالمندان» زندان‌ها..

صفحه 6:
کتابخانه‌های اختصاصی © هدف # هگید ‎cette‏ بایان با نگ موستها جر کسب اطلامات مورج ناد ۵ ود ۱ ۲ بالا بردن سطح دانش تخصصی کارکنان ۲ تهیه و تدوین انواع چکیده‌نامه‌ها. کتابشناسی‌ها. فهرست‌ها و فهرستگان‌های موضوعی aigai? 7 2 ۲ 5 5 doef ov وزارتخانه‌هاء سازمان‌های دولتی مراکز و موسسات فنی و تخصصی

صفحه 7:
کتاتهانههای آموتشتی 0 4 وظیفه ‎ol ©‏ محققان و مدرسان در امر تحقیق و تدریس * هدایت و راهنمایی دانشجویان و دانش‌آموزان در زمینه استفاده از مواد خواندنی **ایجاد و پرورش عادت مطالعه سالم در کودکان و نوجوانان

صفحه 8:
انواع کتابخانه‌های آموزشی 0 کتابخانه‌های دانشگاهی ۲ خدمت به جامعه دانشگاهی ۲ همگامی با برنامه‌های آموزشی دانشگاه ۳ گردآوری و سازماندهی مجموعه‌های اختصاصی مناسب © کتابخانه‌های مدرسه ای ‎al ۳ v‏ بر اساس نظام آموزشی کشور 3 خدمت به جامعه معلسم و دانش آموز ” كردآورى مجموعه هاى جامع و فراكير

صفحه 9:
هدف و وظایف کلی کتابخانه ها fo} هدف © وظايف ” نكهدارى دانش بشر و اشاعه آن ” كردآورى و سازماندهى آثار ayy W ‏تلاش برای بهره‌گیری جامعه از‎ at ۲ آموزش افراد گنه ۳ ۳ ترویج کتابخوانی جهت اشتغال ذهنی, کسب اطلاعات و لذت بردن از مطالعه

صفحه 10:

صفحه 11:
بخشهای کتابخانه #دراینجا بخشهای کتابخانه به دو گروه # بخشهای سرویس دهی که مراجعه کننده گان به طور مستقیم با آنها روبه رو هستند بخشهای خدمات فنی * که کارهای تخصصی کتابداری را انجام می دهند. تقسیم شده اند.

صفحه 12:
بخشهای کتابخانه #بخشهای سرویس دهی

صفحه 13:
بخشهای کتابخانه #بخشهای سرویس دهی <بخش گردش و امانت بخش نشریات بخش پایان نامه ها بخش مرجع بخش اطلاع رسانی <بخش نابینایان ~ بخشهای خدمات فنی

صفحه 14:
بخش گردش و امانت #عمده وظایف این بخش به شرح ذیل می باشد : امانت کتب فارسی و لاتين انجام امور مربوط به تسویه حساب اعضا انجام امور مربوط به عضویت افراد در کتابخانه مرکزی دریافت عناوین پیشنهادی خرید کتاب از اعضا و انتقال آن به بخش مربوطه راهنمایی اعضا جهت استفاده از کتابخانه بخصوص بخش امانت انجام امور مربوط به صحافی کتب وجین کتب فرسوده و بلااستفاده

صفحه 15:
بخش گردش و امانت #بخش گردش و امانت کتابخانه های بزرگتر شامل دو مخزن کتاب فارسی و لاتين به صورت باز به ارائه خدمات می پردازد. # کتبخانه های مخزن باز # کتابخانه های مخزن بسته

صفحه 16:
بحش مرجع #منابعی که برای رجوع در هنكام نياز به اطلاعات موثق - نه خواندن از ابتدا تا انتها - طراحی شده منابع مرجع می گویند. کتاب های مرجع را نمی توان از کتابخانه خارج کرد . چرا که کتابداران میز مرجع برای پاسخ به سژالات . به آن ها نیاز دارند . " ]٩ " ‏مکان و وضعیت گردش کتاب های مرجع معمولا با نماد‎ ٩ ‏يا " 6۵۴ "( که در رکورد فهرست و روی برچسب عطف‎ ‏قبل از « شماره ی راهنما » درج می گردد ) نشان داده می‎ باتک‎ . ‏شود‎ دانشكاه جوادالائمه ياييز © ©

صفحه 17:
وراهتماها 0انواع منابع مرجعی که 9راهنمای متون عموما در بخش مرجع 6دستنامه هاودستورنامه ها وجود دارد کتاب شناسی ها 9سرگذشت نامه ها 0 چکیده نامه ها 0واژه نامه ها 0سالنامه ها ۵دایره المعارف ها ©فرهنك های جغرافیایی ©نقشه ها ©اطلس ها ©كره

صفحه 18:
بخش پایان نامه ها یک نسخه از پایان نامه کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه دراین بخش موجود می باشد علاوه بر این در بخش پایان نامه ها مدارک غیر کتابی دیگر مثل مجموعه مقالات. گزارشات سازمان های دولتی و طرح های پژوهشی و .... نگهداری می شود. وظایف اصلی این بخش. سازماندهی و آماده سازی مجموعه مدارک غیر کتابی می باشد. کلیه پایان نامه ها پس از فهرست و ورود اطلاعات جهت نگهداری و ارائه خدمات در مجموعه قرار داده می شوند. 6

صفحه 19:
بخش نشریات ادواری در بخش نشریات ادواری دو نوع منابع نگهداری می‌شوند. منابع گذشته‌نگر 8 منابع جاری #منایع گذشته‌نگر شامل نشریاتی است که از ابتدای شکلگیری بخش نشریات جزء مجموعه بوده و يا در سالهای بعد از شروع به کار وارد مجموعه شده و بعدها انتشار آنها متوقف شده و یا به دلایلی خریداری نشله‌اند.

صفحه 20:
بخش نشریات ادواری © سرویس سفارش مقاله از کتابخانه بریتانیا 8۲111510 ۷ در اين بخش داير مى باشل دانشجویان دوره ‎Gb‏ ‏کارشناسی ارشد. دکترا و همچنین اعضاء هیئت علمی دانشگاه می توانند مقاله لاتين مورد نیاز خود را که در داخل کشور در دسترس نمی باشد را سفارش دهند. تعداد مجاز سفارش مقاله در حال حاضر برای کلیه کاربران ۳ مقاله می باشد. ‎a‏ استفاده از لوح الکترونیکی نمایه که شامل مقالات تمام متن مجلات و روزنامه های کشور می باشد. ‎ ‎

صفحه 21:

صفحه 22:
خدمات فنی #بخشهای خدمات فنی #بخش آماده سازی و توزیع بخش ثبت و سفارشات بخش سازماندهی اطلاعات

صفحه 23:
بخش ثبت و سفارشات بخش سفارش مسژولیت مجموعه سازی منابع کتابخانه را به عهده دارد. گردآوری مجموعه از دو طریق امکان پذیر می باشد: #سفارش و خرید کتب #امداء کتب #سفارش کتاب بر عهده کمیته انتخاب و خرید کتب بوده و بر اساس نیاز رشته های آموزشی موجود در دانشگاه يا بر اساس تصمیم هیات مدیره کتابخانه منابع تهیه می گردد.

صفحه 24:
بخش ثبت و سفارشات کتب اهدائی نیز در صورت مرتبط بودن با رشته های آموزشی دانشگاه پذیرفته می شوند ولی بهتر است نکات ذیل در مورد کتب اهدائی رعایت شوند: #کتابها باید سالم و بدون عیب بوده . خط خوردگی و پارگی نداشته باشند. #کتابهای تکراری بیش از ظرفیت لازم پذیرفته نخواهند شد. #حتی المقدور کتابهای علمی و تخصصی, جدید الانتشار بوده و یا ویرایش جدید کتابهای پیشین باشند.

صفحه 25:
بخش آماده سازی و توزیع قلا کتب فارسی وغیرفارسی پس ازسازماندهی, طبقه بندی و فهرست نویسی در این بخش آماده سازی شده و پس از توزیع به واحدهای وابسته ارسال می گردد. *وظايف بخش بصورت فهرست وار می توان به موارد زیر اشاره کرد: "چک وتصحیح کاربرگه های ورود اطلاعات شده توسط مسئولین مربوطه, تهیه از دسته كارت هاء برچسب ها وکارت های سفید و زرد و آماده نمودن کتب باچسباندن بارکد و لیبل و ارسال کتب به واحدها. 7

صفحه 26:
بخخش سازماندهی اطلاعاث فهرستنویسی و رده بندی (نظام دهدهی دیویی ۳۰6.. ) سازماندهی منابع (فارسی و غیر فارسی) کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تحت پوشش (دانشکده ها و پژوهشکده ها) استفاده از آخرین فناوریهای روز از قبیل لوح فشرده کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مانند کتابخانه کنگره امریکا. کتابخانه بریتانیا؛ کتابخانه ملی فرانسه. کانادا ..

صفحه 27:
بخخش سازماندهی اطلاعاث فعالیتهای جانبی: ارزیابی مداوم مجموعه کتابخانه ( اصلاح . وجین - ) تهیه دستورالعملهای لازم جهت کتابخانه های تحت پوشش و ارایه خدمات پشتیبانی ها همکاری با كميته هاى انتخاب کتاب ۰ آموزشی . وجین و مبادله . بانکهای اطلاعاتی آموزش مستمر به دانشجویان کارورز

صفحه 28:
تمرين فصل یافتن پنج کتابخانه هاى ملى كشورهاى مختلف #يافتن ده كتابخانه ها و منابع الكترونيك قابل استناد

صفحه 29:

صفحه 30:
‎LE‏ توجه به نیاز روز افزون به کتاب و پژوهش؛ همواره این مشکل برای کتابخانه ها وجود دارد که نمی توانند خدمات مصوب خود را به اعضاء ارائه کنند. علت اصلی آن محدود بودن منابع کتابخانه ها و نیز محدودیت فضای کتابخانه هاست. ‏از آنجایی که با ازدیاد اصل منابع» مشکل محدودیت فضا ایجاد می شود و نیز با محدود بودن منابع. امکان دسترسی به آنها کمتر می شود باید به فکر راه حلی جامع و مناسب بود. ‏این مشکل سال ها بدون راه حل دقیق و درستی پابرجا بود. ‎ ‎

صفحه 31:
کتابخانه دیجیتالی... #تعریف: مجموعه ای از نظام ها و منابع متنوع و مختلفی که از طریق وب به یکدیگر پیوند داده شده اند و دایای رابط کاربری واحد مشابه رابط کاربری وب هستند. #منابع ممکن است روی سیستم های مختلف و در پایگاه های متفاوت وجود داشته باشند ولی در ظاهر به عنوان نظامی واحد و یکپارچه در اختیار جامعه ای خاص از استفاده کنندگان قرار می گيرند.

صفحه 32:
Electronic library Library without wall Digital library Hybrid library Virtual library همه مفاهیم فوق تقریبا" به یک مفهوم به کار می روند.

صفحه 33:
كتابخانه ديجيتال در كذر تاريخ #ايده كتابخانه هاى ديجيتال اولين بار در سال 1458 با عنوان كتابخانه هاى مجازى مطرح شد. * در آن دوران فناورى توانايى باسخكويى لازم به | ن ایذه را نذاشت: # با گسترش فناوری های مختلف. چه در زمینه شبکه و چه در زمینه ایجاد کتابخانه های دیجیتال. اين رويا به واقعيت نزديك شد تا اينكه در سال ۱۹۹۶ دو كتابخانه ير مراجعه دنياء كتابخانه سازمان فضايى امريكا ‎(NASA)‏ 5 5 كتابخانه بنياد ملى علوم امريكا ‎(NSF)‏ ‏اولين كتابخانه هاى ديجيتالى را ايجاد كرده و در اختيار عموم قرار دادند.

صفحه 34:
کتابخانه دیجیتال در تعریف سنتی کتابخانه های دیجیتال سازمان هایی هستند که در آن: ۱ . کارکنان متخصصی به انتخاب و سازماندهی منابع اطلاعاتی دیجیتال بپردازند ۲ _ اطلاعات تمام متن دیجیتال به جامعه کاربران آن کتابخانه ارائه شود ؛ ‏ اطلاعات دیجیتالی به مدت زمان طولانی به مثابه منابع اطلاعاتی پایدار قابل دسترس باشند. کتابخانه هایی که همه این عناصر را دارا باشند. در اين متن کتابخانه دیجیتال نامیده شده اند.

صفحه 35:
وب یا کتابخانه دیجیتالی؟!! کتابخانه دیجیتالی گامی دیگر در ادامه فعالیت خودکار سازی کتابخانه هاست که بیش از ۵ سال از نقطه شروع آن می گذرد. تر مردم کتابخانه دیجیتالی را همان وب می دانند چون می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در آن بيابند. اما وب کتابخانه دیجیتالی نیست. #اینترنت مخزن بی نظم از مجموعه نوشته های چاپی در دنیای دیجیتال است ( دارای سازماندهی و بازیابی شبیه کتابخانه ها Ness

صفحه 36:
اهداف کتابخانه دیجیتالی... کتابخانه دیجیتالی همان اهداف عملکردها و بازیابی کتابخانه های سنتی را دارد که شامل: © لإمعة و عديريت مسو #تحليل موضوعى #نمايه سازى #قابلیت دسترسن پذیر سازی #نگهداری

صفحه 37:
ویژگی های کتابخانه دیجیتال & - دسترسی به منابع کتابخانه در همه جا - دسترسی به منابع در هر زمان و هر ساعت از شبانه روز (از طریق اینترنت) - دسترسی تعداد نامحدودی از افراد به منابع 8- دسترسی چند نفر به یک منبع به طور همزمان -امکان جستجو با قابلیت های بسیار بالا در منابع #- امکان ایجاد یک کتابخانه بزرگ در فضایی کوچک و با هزینه پا - امکان استفاده از کتاب های خطی و منابعی که باید در شرایط ویژه نگهداری شوند #- امکان نقل و انتقال و تکمیل منابع بین کتابخانه های یجیتال به صورت مجازی و با حداقل هزینه

صفحه 38:
۰۰ we oe ‏ویژگی های کتابخانه دیجیتال‎ ‏امکان کپی برداری و چاپ از روی صفحات بدون مراجعه به اصل‎ - ‏کتاب و آسیب دیدن آن‎ ‏عدم استهلاک کتاب ها در طول زمان و استفاده مکرر‎ - © ۸ ‏عدم مغایرت با قانون حمایت از حقوق مژلفان و مصنفان (ماده‎ - ‏فصل دوم)‎ ‏وجود نسخه دیجیتال در صورت بروز هرگونه حادثه به اصل کتب‎ - ‏امکان جستجو در متون کتب‎ - ‏امکان اتصال کیوسک ها به اینترنت و داثرة المعارف های‎ - الکترونیکی

صفحه 39:
ویژگی های کتابخانه دیجیتال - امکان استفاده همزمان از کتابهای دیجیتالی و سایر چند رسانه ها همانند نمایه و ... - امکان ترجمه خودکار متون انتخاب شده توسط انواع مترجم های نرم افزاری - امکان نت برداری الکترونیکی و چاپ مطالب انتخاب شده

صفحه 40:
ویژگی های کتابخانه دیجیتال از دیدگاه دیگان و تانر دیگان و تانر (۲۰۰۲) در کتاب خود با عنوان آینده دیجیتال: راهبردهایی برای عصر اطلاعات. با بررسی تعاریف مختلف» ویژگی های زیر را برای یک کتابخانه دیجیتال برشمرده اند: - کتابخانه دیجیتال مجموعه ای از اطلاعات سازماندهی شده در قالب دیجیتالی است؛ - اطلاعات دیجیتال باید مبتنی بر اصول مجموعه سازی, گردآوری یا تولید شده باشند؛ - اطلاعات دیجیتال باید به صورت منسجم و مناسبی نظیر دیگر منابع اطلاعاتی در کتابخانه ها توسط استفاده کنندگان قابل دسترس و بازیابی باشند؛ - اطلاعات دیجیتال باید در مدت زمان طولانی به مثابه منابع اطلاعاتی پایدار و قابل دسترس باشند,

صفحه 41:
ضرورت وجودی کتابخانه های دیجیتال * عمومیت یافتن وب * دسترسی سریع به اطلاعات مناسب * حفظ جایگاه در امر پژوهش * اشتراک اطلاعات * ارائه اشکال جدیدی از اطلاعات کاهش هزینه های جاری * سهولت در روزآمدسازی اطلاعات * سایر

صفحه 42:
محدودیت های کتابخانه دیجیتالی... #نیاز به کارکنان متخصص دارد #صورت دیجیالی شده کتابخانه های سنتی فرایندهای سنتی اساس این کتابخانه را تشکیل می دهند اما برای سازگاری با ‎on‏ های جدید دیجیتالی باید مورد تجدید نظر قرار گرفته و توسعه داده شوند. در طول زمان آثار گردآوری شده در مجموعه برای استفاده کاربران حفظ شده و باقی خواهد ماند. #جامعه ممکن است بر روی شبکه پراکنده باشند.

صفحه 43:
محدودیتهای کتابخانه دیجیتالی... نیازمند همکاری کتابداران و متخصصان رایانه هستند. #ممکن است محدود برای کاربران خاص باشند و یا نامحدود و برای تمام افراد در هر نقطه از دنیا.

صفحه 44:
دیجیتال در کتابخانه دیجیتالی» تمام منابع و یا برخی از کتاب های پر مراجعه به صورت فایل های قابل استفاده در رایانه در آمده و در اختبار مراجعین قرار می گيرد. #اين منابع می توانند با استفاده از شبکه های محلی یا جهانی (به صورت وب سایت) قابل دسترس عموم باشند و یا با استفاده از میزهای مخصوص کتاب دیجیتال, فقط در محیط خود کتابخانه. یا در محیط های مورد نظر کتابخانه نظیر فرهنگسراها؛ فرودگاه ها؛ ایستگاه های قطار شهری و بین شهری و... مورد استفاده قرار گیرد.

صفحه 45:
#پایگاه های داده ای کتابشناختی (دیتا بیس) #نمایه ها و ابزارهای بازیابی

صفحه 46:
خحصوصیات اطلاعات منابع دیجیتال #دارای ماهیتی منحصر به فرد نات ‎ge‏ از منابع سنتر #به آسانی کپی می شوند #به طور همزمان برای چندین کاربر و از راه دور قابل دسترس هستند

صفحه 47:
كتابخانه هاى تركيبى در بسيارى از كتابخانه هاء منابع هم به صورت ديجيتال و هم به صورت فيزيكى به طور همزمان در اختيار استفاده كننده قرار مى گیرد که به آنها کتابخانه های دو منظوره (۳۱۷۵۲10) گفته می شود. #هند و پاکستان دو کشور پیشرو در ایجاد کتابخانه های دیجیتال #کشور ما با داشتن فرهنگی غنی و منابع بزرگ و مهم می تواند در اين راستا قدم های بزرگی بردارد.

صفحه 48:
نمونه چند کتابخانه دیجیتال

صفحه 49:
>) D-Lib Magazine ee + Continuing publication of D-Lib Magazine is macle peealble by the D-Lib Alliance + Tb ageame 7 1 ‏مهو‎ ‘The Washington College ofa sist. ater nee ‏ججح‎ ‘able ofcomtente HES ow wanss Some Results from the 2008 Lib Magazine Survey ‏وت‎ ‎ornston‏ | متا همه ‎Whats Wrong with Citation Counts?‏ سس ‎elude CH suquensee | est canbe Car and Manus Uavador Campos, Tact Univer of ‏0 عا مم و ‎i grime dos‏ ‎ ‎۳ ‏و‎ ‎| Socio toavirarehso0s posal ‎ ‎ ‎

صفحه 50:
About Greenstone ‎for bullng and dition digital Ray colecton. lt prodes a nw way ef oerizing‏ مایت ‎a suite of‏ حادم هوق ‎inkormtion and pubishing it on te Itamet or on CC-ROM. Groenstane is produced by the low Zealand DigialLiaty Princ‏ ‎al the Unisusiy of Wlkats, and doslopud and dite in cooperation with UNESCO and he Huan ni NGO. Nis oper:‏ ‎sourea,ullingil Sofware, seuod under tho tr ofthe GNU Genoa Public License, Read te Gosnstana Faso fx‏ ‎snore fron‏ ‎‘he aim clthe Greenstone sofware i io empower users, tic m universities isis, and oer public sani insutions o bul ther om cig braes. Digi! Hraries ae radical fxming how infomation i essernated and _acqguted in UNESCO's pater communes and stitutions inthe Sls of duczton, science and cute acound the wad, and patil ‏متمد ماقرا عردم كلل ملاسم ما و‎ l encourage the eectne deployment af gt iran 0 share information an pace tthe ple demain Further nirmtion can be eur in the ok How to bul ately autora by ts efthe gous meters ‎“he compte Greenstone inttace, and al eecumartation, = alete ‏و‎ English, Franch Spanish, Russian ant Kazakh Greenstone als hs interaces in many che languages, We are ooking for valutezrs oad new language ntefaces and help martin existing ons, ‏ها مومس ‎ogo fr Southern Hi‏ 2 ‎‘or Sot‏ ‏دانشكاه جوادالائمه ياييز © © ‎greenstone digital ‏/۱3ط11‎ ‎ همستمو‎ ‎| Greenstone ۳ Cx ‎| ‏ها هو مره سوه‎ Fated ‏هه هه‎ ‏سم دوهی ‎ouldjautheto havea Greenstone? seer injour pocket? How yeu can vith ou pat tthe nine ssem oni ‎[Geensene wins 7 ‏سل سا‎ ‎۳ ‏سس‎ fata nas been swaroea S50 00077 ‏ا‎ Mart ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 51:
ie کتابخانه ملي دیجیتال نیوزیلند (۱ ۸ ۲ User contuibuted collections,

صفحه 52:
کتابخانه دیجیتال کوها ABkoha Koha 3.0.1 Released New Demo Sites ‘The Koha development team are proud to announce the release of Koha 3.00.01. This is a stable release of Koha 3.0. Please feport any bugs to bugs.koha Lime now has mo sts of demo aes Siainule, one for publ Hbranes and ‘ne for academic brries, ] ‏ی‎ In OPACS for both Dole and endemic braces Download. Read the Latest News Quick Links 2 Ga Werte ais > Documentation > Bugzilla pmene Wik) > Koha Version Contra ۳ ‏رنه د‎ > Koha Dev with Git

صفحه 53:
کتابخانه هاي دیجیتال آتن با استفاده از کوها و 202 Selections From the New and Upcoming Tes ist a 1

صفحه 54:
کتابخانه گرانتهالایا هند با استفاده از کوها [ grnatinlayal org 6 ‏رز‎ | [0 ‎eis:‏ رام 5 ها هدوت ای ‎dante neon Kae‏ + ‎Eo Ona agen ot Ja 20 ut ‏ها ها یه هر‎ no | ‏ها له رت + ‏۳ وه مهو ‎‘wong,‏ ‏ی ‎Wleome to Grathalaaor.. IBLIOGRAPHIC UNION DATABASE OF PUBLIC LIBRARIES IN KONKAN AREA ‎‘Tisisaproject of Vidya Prasarak Mandel, Thane which intend to creat bibiogrephic union database of holdings of lhe pubic Bbra ‘Konkan ara including Thane. fer completion of, one would be in position to know about the avalbilty and location ofthe book pubic brates of Konkan area. ‎ ‎ ‎

صفحه 55:
جستجو در نرم افزار کوها در کتابخانه گرانتهالایا ‎eat‏ اج و13 ع لوو ا ‎may tunes 2 eu ‏لل‎ ‏ميم ‎et te ones Ye Rote ma Re‏ شرا بت و ‎gt ee‏ ی ‎Ga tel loa er‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 56:
اس ‎Search or i n=‏ ‎pecans un‏ © ‎«Serbs ge hh‏ تست و موس سود موجه ی وه یم 0 ۱ سس anand; jaar untae eas ‏سس‎

صفحه 57:
Tea الأعته مر ees rie tepestiesvebear mt expect one Tunes 820089002 PT 079m ET re SUNDER ‏عد‎ ‎| mala Ce ipsa cengaiense decay esr ‘jt ‏كد ملو اللا لح لاع جك ا‎ easel papas ee ‏ملس‎ Tv ala sco wt Pant se 23 Dspace Cmmuny eter Sey ests nat 2) 209 Theva ‏تومو لاص د‎ here Comunale ete nie ene ee ews ene te 2A may putes Spe Conan ‘Tein ates str pe dana hic pes UG (arg abel ‏وک ماه موه‎ lt ee ] managing preserving Sela wos Fests Cressi ac Soen

صفحه 58:
کتابخانه دیجیتال خزر با استفاده از دي اسپیس Conteibuting to Khas University Institution Repository! Tywne anenber oh ke ا ‘arene gel enact ‘heey er eee 0 16117۸7 ۷ Instirutional Reposiro pect a ey > Welcome to the Khazar University Institutional Repository (KUIR}! Ant yar Unrest Ly horn Cn, MUR ease seh ps ano sa Search treme ten te ac eh 5p ‘Communities in DSpace hore» emma boasts ade Sn Sts 2 emote

صفحه 59:
جستجو در کتابخانه دیجیتال دي اسپیس خزر 3 a Search Results Community Hits: 55 st space

صفحه 60:
نتخاب یک منبع اطلاعاتي از بین يافته ها در دي اسپیس ‘mune Please use this identifier to cite o link to this item: nttp://hdi nandie nat/123456789/115, Tile: Report on Azertijan Libres Authors: Kunin, ey Issue Date: 105200 Series/Report no.: Vol. 6; Number 1-2 URE hohe net 23456 ISSN: 10273875 ‘Appears in Collections: 2003, Vol, No 1-2, [4] esis om, Fle ‏هه‎ Sue Fomat ge mee 12618 tes ‏مس مسا‎ ۳

صفحه 61:
کتابخانه دیجیتال ماي لايبرري نم1111 RoR oes BASS Subscription MyLibrary investigations at Ball State University Sean] [Posted to the biog with permission. ELM] My name is Todd Vandenbark, and | am currently enrolled in the Master of Library ‘Science program al indiana University Indianapolis campus. This semester am ‏مدي‎ ‎completing my intemsnip by working as a “Special Project Developer” in the Library ES Information Technology Services department at Ball State University in Muncie, I Bocumentation where | am currently Invowed in planning anc co-developing a test implementation of ‏مودت‎ ‎the MyLibrary concept here at Bal State Libranes ‏لماكت‎ 9 Devs In researching how best to implement a MyLibrary for BSU, looked at exsting ‏تن‎ ‎academic library versions al Notre Dame, Comell Unversily. Virginia Commonwealth authors University, Missisipp® State University, The Open University. Wheaton College مر ‎Carona Univers, and‏ اسر سم ‎addon, Ee Leos Morgan geneous roved me mth a eres coy ois J cesses‏

صفحه 62:
کتابخانه دیجیتال نوتردام با استفاده از ماي لايبرري 5» Notre Dame Institutional Digital Repository (IDR) ane ‏لاي‎ Trsith bus ttegnne ata re areata eps (0R) ‏یدروم ماه هو‎ 1, tomate ‏هه وه‎ 2 tomakeleamg near 5 5. losupemen ie chly commancaln pocess “is paricuarimglemerion tees of oe yes plot sect andthe ule ofthe procs al pcs ine oie a Keto Lanne sues ‏امه تفه اهاط‎ nso sh Temi Rants ‏مس‎ TWIOR corns 1228 tems cpnied othe ving sets dems ‎Collections This iss callection af corer with pati focus.‏ 41 ع سس ‎1. image inary (43 itams) 2 Comte Since Depatant Techical Repos (246 tems) 3. insta or Latino Studes (20 ts ‎ ‎4 Kiln insu Wong Papers (151 tems 5, Undetraduate Rosa 15 com 2. Formats-10R Fomats ‘Atle 9 1 ‎ ‎| ‎Tastnica pans (26 tor) ‎Waving eats 0 ers ‎3. Googiaphic Regions - Space gougsical ryions ofthe wold 1 ‏اویش‎ tens ‎ ‎

صفحه 63:
جستجو در کتابخانه دیجیتال ماي لايبرري نوتردام

صفحه 64:
en ety ey id Ct, Pec Attn oe 4-2 Gra تس وس سس ot nh by ity Ceo, ND Ful Catalog - Rests st Revie sere ‏اسلا م‎ ‘Sata = Dust «Wena | [ Ea Sa Bit» sao Recor 1200152508 or Wor ary Dipl int ( 5000) reached — Consider ting our search ‏ستتت‎ eC rt Ca, ae a

صفحه 65:
تمرين فصل 6 جستجو دو كتابخانه هاى مشهور الکترونیک Web of Knowledge ° Web of Science ° Elsevier ° MatheSciNet ° ScienceDirect ° © Thieme (Synthesis InterScience Wiely ° Synlett, Planta Taylor&Francis © Medica) Springer © © Proquest 5000 SAGE ° Blackwell Synergy ©

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان