صفحه 1:
طرح جامع بانک‌های ایران نقشه راه سامانههاى يكيا رجه با هسته متم سكن ‎Core Banking, Master Plan, Road‏ ‎Map‏

صفحه 2:
Crna Sy Coe Ceres اهداف 0 ‏ا‎ a ear ‏محصولات و زمان تحويل بيشنيادى‎ ‎so)‏ اك ‎20-75 ‎[0 pene e yenee ee NE Race) ERIE ss ‎ee el eater ‎eae ere Cid

صفحه 3:
توافق و تعاریف پایه ااری ع یرای باتک ها ءکافی انبت و ار تا ار 00 en eel aa te eee ons ۱ *بانک ها شبکه ‎iy poem‏ 22 د ‎ROSS‏

صفحه 4:
lool | eee Be RUPE ere o Reser yecs SCS SECS} گسترش خدمات بانکی (کسب سود) بدون حضور مشتری در شعبه (سزل. شرکت.اداره..» ۱ انجام درصد مهمي از کل تراکنش‌های بانکه در اینترنته تا سال 1385 ‎ocaen)‏ ا ا ا ‎0 ‏اال‎ coment Be SiO) ‏رقابت در کسب رضایت مشتری. جلب مشتری. حفظ مشتری و ... ‏اي ا ل لي ‎Selects od‏ م ا ل لات کاهش اسناد کاغذی (هزینه تام 01111110 ‎eh Tee RD ee Rae De EE eed‏ ل ‎

صفحه 5:
RTT ence hag 9057 rr م قم" خزانه داری کل سپرده ها حسابدارى تسهیلات و عقود اسلامی اعتبارات تلفن بانک (استعلام و انتقال) بانکداری اینترنتی (استعلام و انتقال) قبوض موبایل بانک (۱۷۸ :6 515ستعلام و انتفال) ‎els‏ ا اس ۳ 300000 پشتیبانی تجارت الکترونیک پایاپای اسناد ارزی و سویفت ۱ چک بانکی, مسافرتی اوراق مشاركت

صفحه 6:
محصولات و زمان ‎bez‏ پیشنهادی (مرحله 1) حساب جاري 2 ماه ‎Beaty Fame PSC ONY rc Somes te ee‏ سامانه كارت و خوديرداز متصل به حسابهاي فوق 22 ماه ‎rege eporcnyeny‏ و( مياد تسهیلات (عقود ‎Fae rae eee IN ee Wace Fare (eel‏ بانکداری اینترنتی یا خانگی 2 ماه ‎Se ae ed ‏دفتر کل بانک (ىآت)4 (اولین کار و با دیگر کارها) 24 ماه 5200 ‏شروع يروزدها همزمان است

صفحه 7:
روش اجرا و انتقال ۳ چند ماه بعد از شروع تولید هر محصول. مقداری از آن تحویل میشود محصولات موازی و مسکن در زمانهای توافق شده. شروع و تحویل میشوند ‎eee aD i nS Ee eee‏ للست اكثر مشتريان جديد فقط روى سامانههاى جديد افتتاح ميشوند ‎eee Rees‏ ا ا ا ا محصولات اینترنتی و خانگی فقط روی محصولات جدید ارایه میگردند

صفحه 8:
520 ا | ا ل 5 * تلفن و فاكس (استعلام) ری دس * ساير بانكها و موسسات

صفحه 9:
اماکن و ادارات تحت پوشش برای بانک ‎a2 *‏ واحد) ۳ ‏* اداره کل اعتبارات ‏* اداره كل عمليات ارزى و خارجه ‎ae es‏ ‎ones cree‏ ‏*اداره کل وصول مطالبات معوق

صفحه 10:
مشخصات بانكى طرح متمركز مشترى محور (تمام حسابها. وامها و عمليات مشترى تحت شماره مشترى است) امس بو بر ی سید لد رس و ‎Nee ROL BY eR cere al‏ ل ‎CSUs Rom pero io eee ver ey‏ 1 gon ne sear يي ل ‎CODE‏ مدیریت بهتر و مناسب تر منابع و در آمد امکان ارتباط با سایر سامانه های متمرکز بانکهای دیگر راه اندازی مرحله ای پروژه ل ل ا لت

صفحه 11:
1ت See ‏ا ا ا ا ا‎ eee ‏ا ا ا ا ل ل ل ك1‎ a 1۱ ‏م ا ل ل‎ te ۱ ‏ا ا ا‎ Com rey OS/390, DB2 V7, IBM 9672 Servers Client/Server, Web Based, n-tier, M- ‏امصصعت‎ Internet Services

صفحه 12:
مزاياى فنى و مالى روش متمركز صرفه جويى در كيفيت سرورهاى شعبه تا و و را کاهش چشمگیر تعداد اسناد کاغذی آمار و كزارشهاى سر وقت و بدون خطا با هزينه مديريت و عملياتى اندى ‎ts Pen RM ean oy]‏ 5900007 2 ba WC eS at td eee Dat belt eel يشتيبانى هر شعبه براى شعبه ديكر (95 درصد موارد) اب ل ل ا م طرحهاى متمركز راه اندازى سريع دارند های شعبه

صفحه 13:
پایان a

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان