darse_ahkam

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طرح درس احکام”

طرح درس احکام

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم قَداَفلحَ المؤمِنون،اَلَذینَ فی صَلاتِهِم خاشِعُون.(مؤمنون آیات1-2) به حقیقت رستگار شدند مؤمنان آنانکه ایشانند در نمازشان خضوع کنندگان.

اسلاید 2: موضوع: آموزش نماز ـ پایه هشتم دوره اول متوسطه پسران کتاب پیام های آسمانی درس نردبان آسمان طراح: سمت:آموزگار محل خدمت:آموزش و پرورش منطقه مدرسه سال تحصیلی97-96

اسلاید 3: 1ـ تجزیه و تحلیل: دانش آموزان پسر در سن 15سالگی به سن تکلیف می رسند. دانش آموزان مدرسه مورد نظر دارای فرهنگ مشترک تشیع می باشند.نیاز فطری پرستش خداوند در همه ی افراد در بدو تولد وجود دارد ولی هرچه به سن تکلیف نزدیک می شوند این عمل در دانش آموزانی نمود پیدا می کند که دارای خانواده مذهبی باشند و دانش آموزانی که این عمل را در خانه مشاهده نمی کنند رفته رفته این غریزه در درونشان کمرنگ می شود.

اسلاید 4: تحلیل موضوع: دانش آموزان در مقطع ابتدایی در مورد نماز پیش زمینه ای دارند ولی فقط نحوه خواندن نماز توضیح داده است ولی در مقطع هشتم علاوه بر آموزش کامل نماز با مبطلات آن و کاربرد آن در زندگی آشنا می شوند. هم ارتباط طولی دارد. هم متوالی است که ارتباط طولی آن در کتاب سال دوم پیش نیاز داشتند و ارتباط متوالی قسمت های مختلف نماز پشت سر هم گنجانده شده اند و محتوای یادگیری آن ترکیبی است.(توالی)

اسلاید 5: پیش نیازی که برای این عمل در مقطع ابتدایی طراحی شده است در سطح پایین تر قرار دارد و در حد آموزش نماز است اما در پایه متوسطه اول این عمل به طور کامل و قسمت های مختلف آن طراحی شده است و در سطح عاقل و جامعی قرار دارد به طوری که دانش آموزان به طور کامل نماز را یاد می گیرند و می تواند آن را عملی اجرا کنند و و احکام مربوط به آن را یاد می گیرند.

اسلاید 6: منابع: تجهیزات: پاورپوینت ـ انیمیشن ـ آموزش عملی ـ وضو گرفتن و ادای نماز ـ فلش کارت مربوط به اذان و اقامه و مبطلات نماز زمان: 45 دقیقه

اسلاید 7: اقدامات: گرفتن جشن تکلیف برای پسران ـ هدیه دادن سجاده و عطر و تسبیح و نیز شرکت دادن دانش آموزان به صورت گروهی در نماز جماعت ـ برپایی نماز جماعت در مدرسه تحلیل مخاطبان: در مورد نماز از دانش آموزان سوال پرسیده و تصاویر مربوط به مراحل مختلف نماز رابه آنها نشان داده و بازخورد میگیریم.

اسلاید 8: 2) تعیین بازده های یادگیری: هدف کلی:آشنایی با احکام مربوط به نماز

اسلاید 9: اهداف جزئی نماز: 1.آشنایی دانش آموزان با نماز و این كه نماز وجود دارد. 2.آموزش قرائت صحیح نماز 3.درک رابطه نماز خواندن و احساس آرامش 4.آشنایی با نمازهای پنج گانه و تعداد ركعت های آن 5.آشنایی با اذان و اقامه و تفاوت و شباهت بین آنها 6.آشنایی با مبطلات نماز

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید