کسب و کار برنامه‌ریزی

طرح درس در تربیت بدنی

dars-t-badni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طرح درس در تربیت بدنی”

طرح درس در تربیت بدنی

اسلاید 1: به نام خداموضوع: طرح وبرنامه درسیاستاد مربوطه: دکتر زیدآبادیگردآورنده گان: هاشمی . ابراهیمی

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهامروزه اکثر سازمان های اداری و آموزشی دریافته اند که برای تحقق هدف های سازمانی خودراهی جز برنامه ریزی دقیق ، منظم وعلمی ندارند وبا بهره گیری از تکنیک ها است که میتوانند به حیات خود ادامه دهند.اصولا اساس برنامه ریزی بر اگاهی از فرصت ها وتهدید های آتی و چگونگی استفاده از فرصت ها ومبارزه با تهدید ها استوار است.لذا فرد وسازمان برای رسیدن به اهداف خویش نیازمند برنامه ریزی بوده و اين یک واقعیت انکار ناپذیر است .

اسلاید 4: برنامه ریزی برنامه ریزی: فرايندي است مداوم، حساب شده ، منطقی، جهت دار و درونگر به منظور ارشاد و هدایت مناسبات جمعی برای رسیدن به هدف مطلوب.برنامه ریزی نگاه به آینده است، و مطالعه ی حال و گذشته، نیز برای جهت دهی به آینده است. همچنین، برنامه ریزی یک فعالیت منطقی و عاقلانه است که براساس محاسبات دقیق و بهره گیری از روش های علمی صورت میگیرد. در تعریف دیگر، برنامه ریزی یعنی پیش بینی طرح وبرنامه برای دوره های آتی است که در آن،هدف های کلی واختصاصی ،خطوط اصلی فعالیتها ،آماده کردن کردن امکانات ازنظرمادی و انسانی، دستورالعمل ها و تخصیص زمان لازم برای اجرای یک فعالیت تعیین و مشخص میشود.

24,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید