صفحه 1:
i = Business Plan رز 9 WWW .Eshteghal. 001 م

صفحه 2:
ضرورت برنامه‌ريزي به عنوان بخشي از هر فعاليتكاري رز 4 کارآفرین را در ادارة کسپ کار راهنمایی کند؛ 4 از روز اشتباههای زیانبار جلوگیری کند؛ ۱ ۱ ا ا ا ال كن کار و سرمایه جلوگیرری نماید؟ و ‎By‏ ‏بلندمدت پاری می‌دهد. م Business Plan

صفحه 3:
‎Bed‏ م سن ‏راع ا ۱ :4# طررح كسب وكار حاوى برنامدهاى کاریرردی استه مانشد بررنامة مالى» ببرناسة ‏عملياتى؛ برنامة توليدى؛ بررنامة بازا ريابى؛ و ساختار سازمانى. ‎Business Plan ‏این برنامهها هماندد نتشه‌ای کارآفرین را در طول مسیر راهنمایی می‌کنند. ‏م ‎ ‎

صفحه 4:
:يك طرح کسب‌و کار خوب بیانگر موارد زیر است ‎CES eT ST ta‏ <# مهمتربن ابنرار ارتباطى درونث كتى و برورنش ركتتى ‎Seah Pa ee‏ 0 <# اببرارى رای برنامه‌رینزی» اندازهگیرری و بهبود عملکرد مبدايى بسراى تصميم كيسرى صحيح 0 Business Plan

صفحه 5:
جرابي اهميت طرح تجاري 0 + ابزار عملکرردی <# ابنرارى بسراى بسرقمرارى ارتباط ‎al‏ ا و راهنماي مسیر Business Plan

صفحه 6:
ل زد BW ECE een eD A sche Pe PS Te ae Pe TABLET SIE Ur Pee eae IS ET as Ley ‏تجارى تنظيم كند.‎ ‎Peo naa‏ م ل تنظيم طررح مشورت كرد. ‏ا آماه‌سازی ‎۴۱ 2 ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 7:
جه كسي طرح را مي خواند؟ ۱ tee ere ere am ۱ SAB MIE) ‏را می‌خوانند.‎ کسی که قیرار استا طبرح را بخواند اغلب برر حدود و منهوم واقعی Business Plan آن اش م ىكذارد.

صفحه 8:
بخش‌هاي مختلف طرح تجاري “4 بخش معرفى ‎ete‏ بازاریابی “4 -نلاصة مديرريتى + ساختار سازماتى تحلیل صنعت »ار رياني ريسك ‎ed +‏ 21 برنامة مالی ۱ ضمیمه (شامل اطلاعات پشتیبانی ) م Business Plan

صفحه 9:
بخش معرفي این بخش, عنوان یا صفحه‌ای است که بای فراهم کردن حلاص کوچکی از عناوین | * نام ونشانی کسبوکار نام بنانگذار ( کارآفررین )یا کار آضرینان و شمارء تلفن آنها ‎FS eles Se AST eet »«‏ میان نیازهای مالی Business Plan > معرفى محصول توليدى يا خدمات قابل ارائه م

صفحه 10:
خلاصة مديريتى ۱ بخش‌های دیگر نوشته می‌شود. طول این بخش نباید از دو تا سه صفحه تجاوز کند. + نكات كليدى بايد به روشنى ساخته و پرداخته شوند به صورتی که Business Plan سرمايهكذار رابه موضوع علاقمند کنند. م

صفحه 11:
:فهرست سرفصل مطالب خلاصة مديريتي به شرح زيراست ةرم SOLA eT rare نام وسمت شرکت ‎BPR‏ Prem ied ‏تس‎ ‎۷ ‎۱ ۳ | ۱۳ oe nae ‏ى‎ RS EP er Pen eT SSeS PSU COE eee aaa Business Plan م

صفحه 12:
تحلیل محيطي» صنعت و بازار لصالست ‏ تعیین رویه‌ها موجود در بازار 1 کسبوکار نوپا را تحت تأثیر قررار دهد Business Plan

صفحه 13:
Economic ‏اقتصاه‎ كارآفرين بايد به رويمهاى توليد ناخالص ملى؛ بيكارى با توجه به محدودة جغرافيايىء د رآمد قابل استفاد و غيسه توحه داشته باشد. Business Plan

صفحه 14:
Culture ‏فرهنىف‎ SY py ate Orns [aon a Ove ers eS a ‏تغییرراتی را در جمعیت نشان دهد بررای مثال تأثیر افنرایش یکبارة زادوولد یا‎ 0 7 ete ذیه؛ و نیز ی اهمیت محیطزیسته ممکن است تماما بر طررح تجاری کا رآفرین تأثیسر گذارند. Business Plan

صفحه 15:
فناوري ‎Technology‏ وا ار ار رد ‎PR‏ كارآفرين بايد به توسعة بالقوء فناورى توجه داشته باشد و اطلاعات ی ‎POY oer‏ 2 9۱ Business Plan

صفحه 16:
جنبه‌هاي قانوني ‎oer One ee eek PPS Nereis‏ ا ‎eer eee TI syn Pee eel Deeb) eS)‏ ‎oral‏ ره تأثيى قرار دهد آمادكى داشته باشد. Business Plan

صفحه 17:
تب 0 oer Ye ee mene ‏تمام‎ > Pelee ‏ا‎ ‏مناسب بسيار ارزشمند‎ ۳ Eee py Corr) ‏وجود آمده‎ است. Business Plan

صفحه 18:
‎sth 55!‏ سس ‏* هنگامی که ارزیابی محیطی کامل شده کا رآفرین باید به ارزیابی صنعت بپرردازد که بر رویه‌های خاص هس صنعت ‏توجه دارد. ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 19:
tind ‏ری‎ میزران تقاضیای مرتبط با صنعت 00 مىتوان از منابع جايشده استخمراج ‎ae‏ اطلاع از رشد يا يسسروى بازارء تعداد رقيبان جديده ل ا 210 ا ا ۱ كارآفرينانة نوياست بايد لحاظ شوند. Business Plan

صفحه 20:
رقابت PSS ee erie en Lol er ee Pee ‏روبهر و می‌شوند. کارآفضرین باید ببرای این تهدیدها آمادگی داشته و‎ | ل 5 Business Plan

صفحه 21:
تحليل بازار و 1211110101019 پب | در آنجا به رقابت نواهد يرداخت حكونه است. Business Plan

صفحه 22:
شرح کسب‌وکار 0 ‎ae‏ ا ا ا 0 ۱ كارآفرين اميدوار است به آنها دست يابد می‌پرردازد Business Plan

صفحه 23:
برنامة تولید > ازجه ضرآيند توليدى استفاده موشود؟ 111 rT aes Ben eer eee See Sat ee ke TSR taal +» قراردادهاى متاطعدكارى براى انجام بخشى از فرآيند توليد در خارج از محل 1 د 2 اصلى Business Plan

صفحه 24:
برنامة بازاريابي ‎ed Te Se cele rene‏ ل توزيع قيمتكذارى, و بازاريابى كالايا خدمات؛ ‏“> تعيين راهبردهاى تصميمكيرى براى باذاريابى در مواقع بحمرانى؟ ‎; : a SRST ‏ا‎ ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 25:
ساختار سازماني +4 ساختار سازمانى قسمتى از طررح تجارى است كه شكل ا ا مشارکتی» و یا سهامی Business Plan

صفحه 26:
ارزيابي ربسك با توجه به نوع صنعت و جو رقابت 7 برخى خطررهاى بالقوه مواجه نواهد شه در نتيجه لازم است ا ۱ ۱ کسبوکار را مشخص کند. و سپس راهکارهای مقابله با آنها را روشن کند. Business Plan

صفحه 27:
برنامة مالسی ميم ~ قیمت تمام شد؛ هر واحد کللا قیمت فرروش هر واحد کالا 00 ۳ حم ۳ ‎hae ad‏ مرو ‏حقوق پررداختی به کا رکنان و اعضای هیئت مدیر» سود خالص (پیش و پس از کسر مالیات) 6۵ پیش‌نویس ترازنامه 75 4 ۱ ‎ce‏ ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 28:
میس ۱ ‎SULT nen TCS E IO oa naam‏ ار اجاره‌نامه قرارداد یا هر نوع موافتتی که به اجرا درم‌آید ز ۱ Business Plan

صفحه 29:
تا مر چشمانداز کسب وکار را تعیین نمایید. ‎es‏ به دنبال افرادی باشید که با طررح تجاری‌تان موافق هستند. ‏موقعیت خود را شناسایی نمایید. 0 برنامة مالى لازم را تنظيم كنيد. ‎USP OLDE oat 10 peer Oe are ‏جه زمانى بايد طررح تجارى را مورد بازبينى قررار دهيد؟‎ 4 ‏م ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 30:
‎acl ee Tey SL Ca‏ را سه آزمون زيى راس روى طبرح تجارىتان انجام دهيد* > آزمون تطابق با واقعيت * آزمون رقابتى ‏> آزمون ارزشيابى ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 31:
ا ل ةا م ‎FOYE‏ ‏ارزیابی ‎eB‏ * هنگام ارزیابی با خودتان صادق باشید. Business Plan

صفحه 32:
خلاصة مديريتى ا ا ا ‎Ye LST ee any‏ 0 0000 این بخش نباید از دو تا سه صفحه بیشتر شود و در همین مقدار کم باید ‎Pe tee Tac‏ ا ا م كليدى بايد به ور مشخص نشان داده شوند. Business Plan

صفحه 33:
شرح كسبوكار دراين بخش سوابق اطلاعاتى دربارة نوع كسبوكارء سوابق شمكت مورد نظسم» شرح كلى كالا يا خدمات ارايه شده به روشنى لل ‎eT eT ee fue TT‏ 1۳۳ 0 Pao L eae tia Business Plan

صفحه 34:
rel rs ‏برنامة بازاريابى از دو قسمت تشكيل شده است.‎ تحقيقو تحليلا١‏ Be WS lin eas »< Brrr eye eT eto 111111 eta <# بیان تقاط قوت شما در برابمم رقیبان eK > راهبرد باذاريابى ا ۷ 9۱ Business Plan

صفحه 35:
موقعيت مكاني eee Ae Te eta ‏منطقه‌ای‎ ate +4 دستترسى به خطوط حملوتتل ويا مواد اوليه Business Plan

صفحه 36:
مدیریت 5 00 a 0 SE LO el eo ied ۷ SN Cereb See Ter eee y 0 ‏ار‎ ey و میزان عملکرد هیئت مدیر» و مشاوران ش رکتی ا ۱ Business Plan

صفحه 37:
برنامة مالى ۱ > ترازتامه + صورت سودوزیان :+ وصورت كلردش نقدينكى. ۱ لازع ببرای پوشش تمام همزینه‌ها چقدر خواهد بود. م Business Plan

صفحه 38:
خطرات احتمالي ‎ee)‏ ل ‎Bye‏ ‎Be pe ere iE Le ker fire so peT repel tebe‏ ا مثال؟ 0 0 ‏ل ا ال‎ PLC am +4 افززايش غي_منتظرء هرزينهدهاى طراحى و توليد “عدم دستيابى به حجم فروش بيش ربينى شده 8 Business Plan

صفحه 39:
راهبرد دستيابي به موفقیت ¢ اطمینان از تداوع کسب و کار بسیار دشوار استا ولی كا رآفرين می‌تواند با تشخیص صحیح و پیش‌بینی راهکارهای جایگزیسن؛ رژیای خود را به واقعیست تبدیل کند و استسرار فعالیت کا رآفرینانه‌اش را شاهد باشد. از این رو لازم است بررنامة دستیابی به موفقيت نود را مكتوب كند. 0 و Business Plan

صفحه 40:
برنامة زمان‌بندي دستیایي به اهداف ۳ Business Plan

صفحه 41:
نكاتي در مورد چگونگي آماده‌سازي طرح تجاري ‎vate St ie en ee‏ 1 ‎eran’‏ ا ‎eee‏ ۱ می‌شود. ۱۳ 7 7 ee ste ae 5 Business Plan BCS eee SES Toe el ae م

صفحه 42:
Te TC) te ay Be * در ابتدای طریح تجاری فهررست بیاورید تا اراد بتوانند هس بخش دلخواء را به سرعت پیدا کررده و برررسی نمایند. 1 نه ارام سود سریع؛ ولی در نهایت سود کللان حاصل می‌شود). حجم طررح تجارى معمولاً بين ©؟ تا *6 صفحه است. مم 5 قم 8 0 هميشه واقعيتها را ذكر كنيد و از دروغ يبرهيرزيد. م Business Plan

صفحه 43:
‎aS ead Ce‏ ل اك ل ‎0 SPS eer ke Pee Len DTS PS Ose erry ‏ارايةٌ كوتاهى (0؟ دقيقه تا نيم ساعت) از طرح تجارى خود را آماده‎ ‏نمايد. ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 44:
Se eet ay Berea Evie Ur Peer Lb Ley با حرارت و احساس, طبرح نود را به مخاطب ارایه دهید ولی در برروز احساسات زیاده‌روی تكنيد. 00 ‏ا ا‎ te :4 نخست سرفصیل مطالب عمده را عنوان کنید و جزئیات را رای بعد بگذارید. اراية شما بايد ساده وقابل فهم باشد. روى دو تا سه موضوع اصلى ت مركن كنيد و از ذكس جمزرئيات فنى يبرهيرزيد. ‎dey‏ شنیداری و دیداری بهرء بگییرد. ‎BONN Yd one ST ere aes ‎Been PB <2 ee ors eT co aE ates ‏م ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 45:
‎ee Bed‏ را ‎SA DSR UCSC 1 1 ore ‏اهداف كارآفرين غي_منطقىاند.‎ 4+ ‎0 ae ‏¢ کارآفرین در ‎iY a ee Se‏ کامل ندارد. ‎Oe) oe SST Ee eb Saas ‏يو كارآضرين هيج شناختى از حنطررها و ضعفهاى بالقوة در بازار ندارد. ‎SPS) tame‏ با ‏داشته باشند. ‎Business Plan ‎ ‎

صفحه 46:
‎ol SMT DD Te eS al‏ دا ‏00 كسب وكار نود نظارت كامل داشته باشید * تغییررات درون و بیررون شرکتی را به دقت پیگیرری کنید ‎1۱ DS re aie ‎Business Plan ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان