پزشکی و سلامت طب سنتی

طرز تهیه دمنوش

tahye_damnoosh_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طرز تهیه دمنوش”

طرز تهیه دمنوش

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: « طرز تهیه دمنوش »

اسلاید 3: دمنوش ها؛ جایگزین هایی مناسب، خوش طعم و مفید برای چای هستند. هر کس می تواند بر اساس سلیقه و ذایقه خود و نیز با توجّه به بیماری ها یا نیازهای بدنی خویش(و حتّی بر اساس فصول مختلف سال) از این نوشیدنی ها بهره ببرد.برای مثال اگر با خوردن چای بادرنجبویه، دچار افزایش فشار خون می شوید؛ با اضافه کردن چند برگ چای ترش به آن، ضمن رفع مشکل، یک چای جدید با طعمی متفاوت را تجربه کنید.

اسلاید 4: نکته:با ترکیب چای های مختلف، هر کدام از موادّ تشکیل دهنده آن چای، خواصّ خود را به طور جداگانه حفظ خواهند کرد.تذکّر بسیار مهم:استفاده از هر دمنوش باید مطابق سلیقه و بیماری ها یا نیازهای بدنی فرد باشد.اگر از مزاج شناسی اطلاعات کافی ندارید، با مشورت با پزشک حاذق، نسبت به استفاده از این نوشیدنی ها اقدام کنید.

اسلاید 5: روش تهیّه:ترکیبات دمنوش را به همراه دو لیوان آب سرد در یک قوری- که بهتر است چینی باشد- بریزید؛قوری را روی حرارت کم قرار دهید تا به نقطه جوش برسد؛ سپس قوری را روی حرارت غیرمستقیم(کتری یاسماور) گذاشته تا درمدّت ۳۰ دقیقه به آرامی دم بکشد؛ پس ازآن، چای راصاف نموده، مصرف کنید.

اسلاید 6: این نوشیدنی های گوارا، برخلاف چای معمولی، تا چند روز قابل مصرف می باشند. بر خلاف چای سیاه، هـرقـدر زمان دم کشیدن چای بیشتر باشد، کیفیت آن، مطلوب تر خواهد بود. در صورت تمایل می توانید از همان ابتدا از آب جوش استفاده نمایید و نوشیدنی را مشابه چای معمولی دم کنید. یا میتوان اجازه داد تا چای به مدّت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی شعله کم بجوشد.

اسلاید 7: ترجیحا این چای ها را با عسل، خرما یا توت میل کنید.در صورت تمایل می توان چای را با چند قطره آب لیموترش تازه میل کرد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید