پزشکی و سلامت بیماری‌ها

عارضه زانوی پرانتزی

zano-praantzi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پای پرانتزی، ژنووالگوم نیز نامیده می‌شود. پای پرانتزی نوعی تغییر شکل است که در آن هر دو پا به صورت ساختاری به شکل کمان ظاهر می‌شوند. این ناهنجاری است که در آن استخوان درشت نی به جای اینکه موازی با استخوان ران قرار بگیرد، به سمت داخل می‌چرخد. یا می‌توانید بگویید استخوان قسمت پایین پا به طور متوسط ​​به سمت خط میانی هدایت می‌شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
331 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عارضه زانوی پرانتزی”

عارضه زانوی پرانتزی

اسلاید 1: موضوع:عارضه زانوی پرانتزیارائه دهنده:استاد:

اسلاید 2: پای پرانتزی، ژنووالگوم نیز نامیده می‌شود. پای پرانتزی نوعی تغییر شکل است که در آن هر دو پا به صورت ساختاری به شکل کمان ظاهر می‌شوند. این ناهنجاری است که در آن استخوان درشت نی به جای اینکه موازی با استخوان ران قرار بگیرد، به سمت داخل می‌چرخد. یا می‌توانید بگویید استخوان قسمت پایین پا به طور متوسط ​​به سمت خط میانی هدایت می‌شود. تشخیص پاهای کمانی یا زانوی ضربدری از طریق معاینه فیزیکی انجام می‌شود. بعلاوه، اگر کودکی بیش از 2 سال داشته و پاهای متقارن داشته باشد، می‌توان اشعه ایکس گرفت.به طور معمول این عارضه بدون درمان برطرف می‌شود، گاهی اوقات گزینه‌های درمانی مانند دارو، بریس، گچ مورد نیاز است و در موارد شدید جراحی لازم است.مقدمه

اسلاید 3: پای پرانتزی در نوزادان نوزادان به دلیل اینکه در دوران بارداری یا زمانی که در رحم هستند در حالت تا شده قرار دارند، با زانوی پرانتزی به دنیا می‌آیند. اما، وقتی که به سن 2 سالگی می‌رسند دیگر زانوی پرانتزی وجود نخواهد داشت، زیرا کودک شروع به راه رفتن می‌کند و پاهای پرانتزی خود را صاف می‌کند.درصورتی که زانوی پرانتزی تا سن 2 یا 3 سالگی اصلاح نشود، می‌تواند به دلیل عارضه‌ی جدی مانند راشیتیسم، عفونت، جراحات یا به دلیل بیماری بلانت باشد. سپس گزینه‌های درمانی مانند بریس، گچ، دارو یا جراحی برای اصلاح پای پرانتزی باید در نظر گرفته شوند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید