سایر تحقیق و پژوهش

علوم هفتم فصل ۱۲

olum-7-fasl12

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علوم هفتم فصل ۱۲”

علوم هفتم فصل ۱۲

اسلاید 1: ارائه دهنده: عارف دوست محمدی

اسلاید 2: مواد غذاییاز زمان تولد تاکنون، سلول های زیادی در بدنتان ساخته شده و رشد کرده اند. بدن شما مواد لازم برای ساخته شدن و رشد این سلول ها را با غذاهایی که می خورید، به دست می آورد. غذا، انرژی لازم را برای انجام دادن فعّالیت های متفاوت نیز تأمین می کند.انواع متفاوتی از مواد مغذّی وجود دارد. کربوهيدرات ها، ليپيدها (چربی ها)، پروتئين ها، ويتامين ها، مواد معدنی و آب؛ موادمغذّی اند که در خوراکی های متفاوت وجود دارند.

اسلاید 3: کربوهیدرات ها(قندها)به کربوهیدرات ها ، قند نیز گفته می شود.مهمترین وظیفه کربوهیدرات ها تولید و تامین انرژی مورد نیاز سلول ها است.کربوهیدرات ها یا قندها در ساختارشان عناصر کربن، هیدروژن و اکسیژن دارند.

اسلاید 4: انواع کربوهیدراتکربوهیدرات ها به طور کلی در 2 گروه طبقه بندی می شوند: 1. قند های ساده 2. قند های مرکب1. قند های ساده: قندهای ساده نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند.1. مونوساکاریدها 2. دی ساکاریدها 1. مونوساکاریدها: فقط یک نوع قند در ساختارشان وجود دارد. مثل گلوکز، فروکتوز، گالاکتوز.نکته: گلوکز قندی است که توسط یاخته های بدن مصرف میشه. غذای اصلی مغز، قلب و ماهیچه های بدن است.نکته: گلوکز در خون وجود دارد و به وسیله جریان خون به اندام ها و بافت ها و در نهایت سلول ها می‌رسد. پس قند خون همان گلوکز است.نکته: گلوکز در ساختارش 6 عنصر کربن،12 عنصر هیدروژن، 6عنصر اکسیژن دارد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید