علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

عملیات حرارتی کروی کردن

krooyi-kardn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عملیات حرارتی کروی کردن”

عملیات حرارتی کروی کردن

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم آزمایشگاه عملیات حرارتیآزمون کروی کردن

اسلاید 2: کروي کردن انعطاف پذير ترين ساختار در هر فولاد مربوط به ميكرو ساختاري شامل سمانتيت كروي توزيع شده به طور يكنواخت در زمينه فريتي مي شود.در پرليت لايه هاي سمنتيت باعث ناپيوستگي و تقسيم زمينه فريتي شده و در نتيجه تغيير شكل را به طور موثري كاهش مي دهد. در مقايسه باساختار كروي, انعطاف پذيري ساختار پرليت كمتر و سختي آن بيشتر است.

اسلاید 3: سمنتيت كروي پايدارترين ميكروساختار موجود در فولادهاست كه با حرارت داد فولاد در مدت زمان مناسب در گستره دمايي اطراف خطA1 به دست مي آيد. از آن جايي كه كروي كردن سمنتيت مستلزم نفوذ است, دما و زمان عمليات بايد طوري انتخاب شود كه نفوذ به بهترين وجه انجام گرفته و در نتيجه در كوتاه ترين مدت بيشترين درصد سمنتيت كروي شود.06/01/2021آهنگ كروي شدن سمنتيت بستگي به ميكروساختار اوليه فولاد و همچنين نحوه عمليات حرارتي كروي كردن دارد.

اسلاید 4: تاثیرميكروساختار اوليه فولاد:زمان کروی کردن به ترتیبپرلیت ↓بینیت ↓مارتنزیتکمتر می شود.

اسلاید 5: تفاوت های بین کاربید های کروی مارتنزیتی با کاربید های کروی پرلیتیاندازه ی کاربید های کروی پرلیتی بزرگتر از کاربید های مارتنزیتی است.کاربید های کروی پرلیتی فقط روی پرلیت ها تشکیل می شوند اما کاربید های کروی مارتنزیتی به طور یکنواخت در ساختار تشکیل می شوند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید