پزشکی و سلامت بیماری‌ها

عوارض و مشکلات بارداری و راهکار

moshkelate-bardaari-va-rahkar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عوارض و مشکلات بارداری و راهکار”

عوارض و مشکلات بارداری و راهکار

اسلاید 1: به نام یگانه مهربان

اسلاید 2: طی بارداری به دلیل سازگاری های بدن مادر با تغییرات هورمونی، متابولیک و آناتومیک بارداری برخی شکایات شایع است که با آموزش و مشاوره به مادران می توان بهبود کامل یا نسبی در وضعیت آن ها ایجاد نمود.

اسلاید 3: تهوع و استفراغ در 50 تا 75 درصد خانم های باردار دیده می شود.از 5-6 هفته بارداری شروع شده ، اوج آن 11 هفتگی و در 14-16 هفته بارداری خاتمه می یابد. در برخی تا انتهای بارداری ادامه دارد.در هنگام صبح شدیدتر است ولی اغلب در کل ساعات روز وجود دارد.

اسلاید 4: علل تهوع و استفراغ بارداری1- تغییرات هورمونی بارداری2-پایین بودن قند خون3-پر بودن بیش از حد معده4-کندی حرکات پریستالتیسم5-فاکتورهای عاطفی

اسلاید 5: اقدامات تسکینی 1-مصرف بیسکویت یا نان خشک قبل از برخاستن از رختخواب 2-صرف صبحانه تا نیم ساعت بعد از بیدار شدن 3-مصرف مواد غذایی در حجم کم و دفعات بیشتر(ریزه خواری) 4- استفاده از سالاد و وعده های سبک و کم چرب 5-عدم مصرف مایعات تا نیم ساعت بعد غذا 6-عدم مسواک زدن بلافاصله بعد غذا 7-پرهیز از بوهای محرک 8- انجام ورزش منظم 9-اطمینان خاطر دادن به بیمار

اسلاید 6: درمان های دارویی *قرص ویتامین ب6 *متوکلوپرامید *پرومتازین *فنوتیازین *اندانسترون و.... کپسول زنجبیل، دمکرده رازیانه، نعناع و بابونه هم موثر هستند.

اسلاید 7: پتیالیزمافزایش ترشح بزاق به علت:1-افزایش اسیدیته دهان2-مصرف نشاستهدر مادران با تهوع و استفراغ بیشتر دیده می شود.اقدامات تسکینیکاهش مصرف مواد نشاسته ای

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید