صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
رامل بي حجابي
توجهي به عفت
cles ies
الاجهل و غفلت
"] خودنمايي
I بي غيرتي
هوي پرستي
ارضای تمایلات جنسی
0
0
0
ل
0
آنا
همسر يابي
كسب جايكاه
عدم احساس مسئوليت
در حفظ ارزشها
تهاجم فرهنكي
ييروي از الكوهاي غربي
بي توجهي مسئولين و
دستكاه هاى ذ يربط
صفحه 4:
3 به عفت 0
۳ 4
J 8 Cy
03 زب aa: Se
a راب
۱۱۸-۱۹ ترآن ج ۵ص pet
صفحه 5:
دامنه ی . کم توجمی بهعفت_
3
¥ FARR ahs of ا عناد کرد
ذه .یکیاز این يس وريد به جنس بيخالق است
Ag
1
۱ ا 9 آیات * 0
ری له
_ 1
صفحه 6:
دامنه ی stares كي
3
عفاة 7
Us که زیبایی های جسمی خود را نمایان کند تا ی بیشتر 8
۶ as جمال ۳
۱
U
, بیشتر مطرح است
عقا در يوشش »در واقع ككترل نس در ان ,ام
صفحه 7:
کم توجهی به عفت 3
۷ آیین اسلام که برنامه جامع سعادت و کامیابی بشر است به موضوع زیبایی و زیبا دوستی J
. توجه مخصوص دارد و پیروان,خود را به آراستگی و استفاده از نعمت ها توصیه می کند 3
۰ هادم انكمم ايان
١ ]ی ال نی اضرج اباده والطيبات من الرزق
قل هى للذين آمنوا فى الحياه الدنیا حالصه یوم القيامه [عرن::۳]
بكو جه كسى زينت هاى الهى را كه براى بندكان خود آفريده وروزى هاى
إباكيزه را حرام كرده است ؟
بگو اینها در زندگی دنیا براى كسانى است كه ايمان آورده اند (اكر جه ديكران
نیز با آنها مشارکت دارند ولی ) در قيامت فقط براى مومنان خواهد بود
- أنجه كه دين اسلام نهى فرموده تبرج و أشكار
. غير محارم است كه موجب گنه و آلودگی است
صفحه 8:
صفحه 9:
مد , کم توجهی به عفت
ریت افکاراست تا وارد عرضه های
١ 0
پوس
az ۷
ی اد ند
شده"
j
۷
صفحه 10:
صفحه 11:
Glie #توجمئباعنت في
1
وسا لتاقل fg al
سای 2ف[ اليوفيه موب الافائمره Boel
سيب نی رس كك
esata el layin aioli 01
لا.عقل در جداسازی زشت وزیا عفت رایاری می نماید
للمنشا عقل و عفاف حرکت به سوی تعادل و پرهیز از افراط و تفریط
سس ۱
بس هر کجا قوای عقلائیبرامال نفسانی غلبه کند به واسطه ی
9 رورشد حرکت BT
ن عفت است
صفحه 12:
کم توجهی به عفت
عفاف وسايركتء 7 3
خا تین إلا ويلك دين خلقا 3 gn Ss] i ا
0# ی وی 4
صفحه 13:
عفاف و سایر كم توجهى بهعفت 3°
4
855 احسن الحيا استحياوك من نه 2
۱
بهترین حيا آن است كه تو از نفس <ود حيا كنى
3 5 إل و يحها
a
.حیا کلید همه نیکی هاست
صفحه 14:
عفاف و سایر کم توجمی بهعفت كي
۰ | دود که تست
صفحه 15:
عفد ل ناير تاي" في
خجسلة داورو ددر وس دنو
۳ :شهيد مطفرى ترس راعقاف زن معرقى مى كند و معتقداست
7 عفت زنان همواره مورد تعرض مرد است.
١ * مزاحمت درعفاف بیشتر از طرف مردان است .
* زنان درمواردی که عفاف آنها مورد خطرقرار می
"کیرد باید رفتاری محتاطانه و از روی تر ترس داشته باشند.
~~
صفحه 16:
صفحه 17:
عفت و سایر کم توجهی به عفت 2
وت رفاک ی انیا که شا وی بر اس ی
لب نو با ری درون است وحاكمنش له ی رن دارد
: امير المومنين عليه السلام
لاجر شهيدىكه در راد خدلمجاهده م ىكند بللثر از اجر و ثوابكار لنسلني)
نيست كه سنجيده و براساس اندازه و حساب عفاف مى ورزد ء انسان عفيف
نزدیک است که در زمره ی ملایکه درآید ». حکت ۴۴
7] .عفت موجب عبور انسان از عالم ملک به ملکوت می شود
صفحه 18:
عوامل كرايثك تدعت ١ أن
ب كل حلاف يع نز ربراشتى ايل ميان رن ب مر ات
tf re yet A at ohn A ازه ی حضور در نماز جماعت و
j 4‘ ور ue Bis Yea)
es Mg
صفحه 19:
یروج
ضف إبز يعني أوجي يسرك أي رجن بل
صفحه 20:
ان الذين لا يؤمنون بالاخره زینا لهم اعمالهم فهم یعمهون (نمل :۴)
کسانی که به آخرت ایمان ندارند اعمال (بد)شان را برای آنها زینت می دهیم به گونه ای
(در تشخیص حق ) سرگردان می شوند ۰
صفحه 21:
3
رش زين رن رلارارللت..
iS Yl sled ail» Sgn Stal oS wa, 5 v نب 1
eee
او لاد
صفحه 22:
صفحه 23:
مر
ٍ ز ابرو :
y
۲
0 بفلعرمى كند.كار منجر به
ی مانع رفت و
تم هی ربي جود-آنانپاریر کون سن
از الم معتتتیش خانواده ی سالم
صفحه 24:
في
خم 11 م
غيرتمند تمامى اموال خود را موقوف به آخرت
رس لت و آن را بى جا مصرف ذ 3
اموال خود را برای ریا و
, در اموری که فایده دنيو:
صفحه 25:
0009 ”
رزخ
لک
صفحه 26:
از موامل مهم بی حجابی . جهل به موارد فوق می باشد .
صفحه 27:
* “es
هری هلب ردیر رل ی
هر lah phot رود رجمي هتد نیت
جرم حلي زالزوتر رع فلإأتز روي وخر بارال لت
صفحه 28:
3
و
Sa زر رای ات دگل هر سردآ
. زنآن» كرش بد ملهلى روز ات pling أز وسايل So
صفحه 29:
jee ea
سس , Se
© احساس حقارت و خود کم بینی 5 يخولمقه هلى مركرب ذل
9 نداشتن تعادل روحی - روانی
9 پایین بودن ارزش انسانی و معنوی
صفحه 30:
اله ماد ار
انسان اميالي مانند تنوع طلبي وجود دارد كه حد اعتدال آن
براي زندگي ضروري ا
2
a af er ee al
| عقل انسان را از کار می اندازد
[ إغرايز بر وجود انسان حاکم می شود
[ نتيجه آن هوی پرستی می شود . C
برخي زنان به خاطر هوي پرستي به فکر تنوع لباس » آرایش و
خودنمايي در جامعه هستند.
صفحه 31:
33
ر 42h aac
4 8
| غریزه جنسی » از نیرومند ترین غرایز انسان است . |
| . زنان و دخترانی که به نمیش زیبایی های خود می پردازند به علت فشار غرایز جنسی می باشد ٠
7 اب ی کار تست راحل mg cd) phigt fA G5 gi
د 3
اسلام نين تعاليم وسيعى درباره كنترل ودر راه صحيح
. قساردادن اين غريره به بيسروان حنود آموخته است .
صفحه 32:
زنوج مايهدي/ أرااش حسي و روحم wll 4
الأردواج باع شكوفاني و مرورش استعنادها مي شود .
ري نادرم aly at oi ردام
صفحه 33:
اج 3
خی
لنسآن مرقنيت طلي لست و هرارد مي oh dppb pals
\
\
\
\
: بعضی با کسب فضایل معنوی در پی کسب این جایگاه هستند .
۳
\ طبیعی
\
تست مت ساد
ee ی و ار وس <>
آخود رابه نمایش ee رو
be ee لت
\
صفحه 34:
{ie
wa,
seer
حجاب دارایاخترم و قداست است: ,ی
eer حخاب یک ارزش است:. مت
ار
ازنبى حجاب در راقم رز ش و قداست خود را زیر سرال می برد و
as cae Jeena yl al bi i> (۰
صفحه 35:
0 به کارگیری شیوه ها و ابزار های مختلف از طرف دشمتان اسلام برای تهاجم فرهنگی
صفحه 36:
سچی د 3
سس
اسان SAA پذر اد ۰ گ3
il tad 1 دراب یک جهره مجسم يينر صورن مى رد .
غفلت از خود و بى هويتى
تإأكاهى ازفرهنك خويش
تلاش استعمار برای الکو دهی به جوامع
"پی هویتی
صفحه 37:
صفحه 38:
اظواید مراد
pul 1
Cate في اخر الزمن و اقتراب الساعه و هو شر الازمته نسوء
كاشنات عاريات متب جات من الدين داخلات لت فى الفتن EL,
إلى الشهوات Ble nut إلى | Sin شتحلات للمحيمات
فى جهنم م خالدَاتٌ .
[من لا يحضره الفقيه : ج© /ص(0©© /باب المذموم من أخلاق النساء و صفات]
صفحه 39:
بيااري و حجاب نشسته باشیم
تیر زهرآگین هیچ نگاهي
. نمي تواند قلبمان را زخميا