ghrb-zdehgi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “غرب زدگی (جلال آل احمد )”

غرب زدگی (جلال آل احمد )

اسلاید 1: موضوع: غرب زدگی

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: (زندگینامه )3جلال آل احمد (زاده ۱۱ آذر ۱۳۰۲ تهران –درگذشته ۱۸ شهریور ۱۳۴۸، اَسالِم، گیلان) روشنفکر، نویسنده، منتقد ادبی و مترجم ایرانی و همسر سیمین دانشور بود. آل احمد در دههٔ ۱۳۴۰ به شهرت رسید و در جنبش روشنفکری و نویسندگی ایران تأثیر بسزایی گذاشت. نویسندگانی چون نادر ابراهیمی و غلامحسین ساعدی و منوچهر هزارخانی از او تأثیر گرفتند.

اسلاید 4: (مجموعه آثار جلال آل احمد)4دید و بازدیداز رنجی که می‎بریمسه تار زن زیادیاورازان هفت مقالهسرگذشت کندوهامدیر مدرسه جزیرة خارک، دُرّ یتیم خلیج‎ فارس نون و‎القلمسه مقالة دیگرتات‎نشینهای بلوک زهرا ارزیابی شتاب زدهخسی در میقاتنفرین زمینکارنامة سه ساله پنج داستانیک چاه و دو چاله در خدمت و خیانت روشنفکرانسنگی بر گوری ولایت عزرائیل

اسلاید 5: (غرب زدگی) 5(غرب زدگی)غرب‌زدگی اثری نوشته جلال آل احمد است که در سال ۱۳۴۰ نگارش آن به پایان رسید و در مهرماه سال ۱۳۴۱ انتشار یافت. نسخه کامل‌تری از کتاب در سال ۱۳۴۲ آماده چاپ بود، اما در زیر چاپ توقیف شد.

اسلاید 6: 6

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید