سایرتحقیق و پژوهش

فرآیند حافظه

21 صفحه
419 بازدید
15 تیر 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
Nd 7ب فطل فرآیند اصلی حا ‎a‏ هرا ۱ : * ۲-اندوزش * ۳-بازیابی

صفحه 3:
رمر كردانى 78 * اشاره به نحوه تبديل درون داد حسى فيزيكى به نوعى باز نمود دارد كه ممكن است در حافظه جايكير شود.

صفحه 4:
كت ‎we‏ | ۱ ّ 9 ند ورس ۳۳ ۰ اشاره به این دارد که شما چگونه اطلاعات رمزگزاری یه شده را در حافظه خود نگهداری می کنید.

صفحه 5:
بازیابی * اشاره به چگونگی دستیبی به اطلاعات ذخیره شده در حافظه دارد .

صفحه 6:
pal مس اشکال رمز گردانی “انبار كوتاه مدت : رمز كردانى در وه "يه حافظه کوتاه مدت عمدتا صوتی می باشد اما ممکن است برخ ‎es‏ رمز گردانی های معنایی ثانوی نیز وجود داشته باشد ها ۱ را به صورت دیداری رمز گردانی می کنیم. 83 © ها ه ae

صفحه 7:
مت 2ت 1 Pols ylin ss A Sieh Vv ‏روشها‎ ‎aye * ۱-استفاده از آزمون واژه های مرتبط معنایی * ۲-محرک های مزاحم

صفحه 8:
انتقال اطلاعات از حافقظع كوتاه مدت به حافظه ‎gly‏ ۳ 9 * وسیله انتقال اطلاعات به اين بم ‎by‏ حافظه ‎a‏ رهه اخباری درگیر باشد یا غیر اخباری برخی از اشکال حافظه 0 ‎a! ۲‏ غیراخباری بسیار ناپایدار است مانند خوگیری و آماده سازی. . . 3

صفحه 9:
كت ‎ey J‏ بمریبن هن * يكى از روش هايى است كه افراد براى فعال نكهداشتن 1 انك "يه اطلاعات خويش به كار مى برند.

صفحه 10:
~ سازماندهی اطلاعاسل - * ابزارهای یادیار: فنون خاصی است که شما را برای = ‎or.‏ ‏یادسپاری فهرست واژه ها کمک می کند. 7 7 ‎e‏

صفحه 11:
‎٠‏ ابزار هاى ياديار ب ‏* ١-دسته‏ بندى طبقات "ره ‏* ۲-تصویرهای تعاملی ۰ ۳-نظام چنگک ‎ ‏* ۴-روش جایگاه ‎ ‏* ۵-سرنام ۰ ۶-توشیح * ۷-نظام کلید واژه

صفحه 12:
تا پردازش موازی ‎se‏ * به پرداختن هم زمان چند عملیات اشاره دارد گویه های ‎or.‏ ذخیره شده به طور یکی بازیابی می شوند.

صفحه 13:
پردازش متوالی مه ۶ * به عملياتى اشاره دارد كه يكى يس از ديكرى انجام مى نكي "ريه كيرد. و ارقام به صورت متوالى بازيابى مى شوند.

صفحه 14:
pal Nd پردازش متوالی فراگیو ‏ * آزمونی هميشه ارقام آزمون را در برابر همه ارقام یه مجموعه مثبت وارسی می کند حتی اگر در میانه مسیر به اين نتیجه دست یابد که انطباق وجود دارد. PF Ww 3-4

صفحه 15:
eee = ۰ 55 5 ۰ 53 پردازش متوالی خود پايانینم 2 * آزمونی رقم آزمون را تنها در برابر ارقامی که برای ‎or.‏ ‎١ 2‏ ياسخ دادن به آنها نياز دارد وارسى مى كند.

صفحه 16:
بازيابى دراز مدت ألو د * آزمون یادآوری از دو طریق انجام گرفت. ‎or.‏ 1 * ۱-شرایط یادآوری آزاد * ۲-شرایط یادآوری نشانه دار

صفحه 17:
ye rs 1 seat * نظریه تداغل در برابر زوال:در نظریه تداخل فراموش کردن ی در اثر یادآوری واژه های معین با یادآوری سایر واژه ها اتفاق می افتد. -89

صفحه 18:
شدن تدریجی فراموش می شود و نه جابجایی اثر حافظه . @ QO Sof. ‏*نظریه زوال: اطلاعات به دلیل ناپدید‎ ‏ره‎ ‎alasl>-‏ شرح حال نگاری: به حافظه مربوط به تاریچه زند ی یک ‎ ‏اشاره دارد که سازنده است.

صفحه 19:
كه 2 اختلاللات حافظه تت * بع يي & ‎a?‏ * '!-حواسيرتى * ۳-ممانعت * ۴-اسناد نادرست * ۵-تلقین پذیری

صفحه 20:
eee *حافظه سركوب شده: > 5 * حافه ای است به دلیل اظطرایی که پدید می آورد با فشار به ضمیر ناهشیار ‎ae‏ ‏فرستاده می شود 3 ‏بر رمز گردانی‎ sl : ‏بازیابی‎ * زمینه های شناختی حافظه آشکارا بر حافظه مربوط رمز گردانی-اندویش و - بازیابی اطلاعات اثر دارد.

صفحه 21:
Ze سد — رشد حافظه سوت *مهارتهای فراشناختی یه و رشد حافظه زیر بزرگتر توانند اطلاعات بیشتری را برای پردازش فعال نگه دارند. 1 * می توانند اطلاعات را به دسته های بزرگتر و پیچیده تر سازماندهی کنند و بخش های اطلاعات بیشتری را در حافظه کاری خود نگه دارند.سسسسسس g ‏بت‎ w =A

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
20,000 تومان