صفحه 1:
فرانک گهری؛ معماری پسماندها

صفحه 2:
۰ شکل ماو 58 ۰ آثار ‎٠‏ بررسی هتل مارکز(عصجسه() اصسا)

صفحه 3:
زندگی شخصی * تولد در سال ۱۹۲۹ م در خانواده‌ای یهودی در شهرتورنتوی کانادا (با نام اصلی فرانک اون گلدبرگ ) * ماجرت به لس نملس در سل ۱۱۳۷ م یه شمراه حانواده و تحصیل دردانشگاه کالیفر تیای جتوبی در, رشته معماری * تحصیل در دانشگاه هاروارد در سال ۱۹۵۶ در رشته برنامه ریزنی شهری ۱ * اکنون شهروند ایالات متحده و ساکن لس آنجلس

صفحه 4:

صفحه 5:
١ ‏سبك‎ * دیکانستراکشن سس ممعمار به شيى معمارى مىد هنرهاى تجسمى خلق كنيد. عمودگرایی » طبقه بندی و سلسله مراتب را مردود می داند و به جای آن افقی گرایی را مطرح می کند . از نظر فولدینگ همه چیز همسطح یکدیگر است . *پرش کیهانی معماری پب» طرح ها به صورت فانتزی وکژریخت | (فرمه) 7 سبك ‎game‏ که بیش از ۲۱۰ (سال سابقه ندارد *فولدینگ س>

صفحه 6:
الگوی کاری گهری * مشاهده تأثیراتی از معماران سوئیس و فرانسه به خصوص لوکوربوزیه در کارهای اولیه اش ۰ استفاده از فرمهای هندسی ساده ۰ گرایش مجسمه سازانه

صفحه 7:
روند طراحی و اجرا *اسکیس های متعدد | »مدلهای کامپیوتری‌سسحه استفاده ازنرم‌افزارا *ماکت های بزرگ

صفحه 8:
نمای فلزی استفاده فراوان از مواد گوناگون پنجره‌های بی قاعده و مرکزگریز

صفحه 9:
برخی اززآثار «موزه گوگن هایم(اسپانیا»بیل بائو) 1۳

صفحه 10:

صفحه 11:
تموارد تاتیر کذار بر ساحت هتل ۱ قرار داشتن هتل در میان تاكستان سسسهه بيج و تاب درختان مو | ردكا بطرى اغاى كار خاذة

صفحه 12:
ينجره ينجره ها جوبى و با تناسبات كشيده و غير معقول است

صفحه 13:
قانون و قاعده محدود کننده وجود ندارد و اصولا مرزی بین درست و نادرست نمیداند.

صفحه 14:
توس کردن تناسیات تامتعدل آناق ها *تراس های وسیع *چشم انداز به تاکستان بعضی معماری او را جانور گونه و کرم گونه نامیه‌اند.

صفحه 15:
پایه ها و صفحه های فلزی «پایه های فلزی با توده های اصلی اتصال می یابند. *صفحه ها به رنگ های صورتی,بنفش .سورمه ای و شرابی است. هنر را به مثابه وسیله‌ای برای الهام خود میپندار و سعی میکند تحت تأثیر هیچ فرهنگی نباشد

صفحه 16:

صفحه 17:
اتاق خواب و سوئیت

صفحه 18:

صفحه 19:
پذیرایی و تراس چشم انداز

صفحه 20:

صفحه 21:
ریختن زبانهای مختلف معماری

صفحه 22:

51,000 تومان