سایرتحقیق و پژوهشسایر

فرايند ارتباطات در روابط انسانی

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
ارتباط موثر يا ارتباط بهتر, به معني بیان منظورمان و درک کامل هر گونه 0 .باز خورد است 44 ارتباط موثر یا ارتباط بهتر, یک فرايند ‎f‏ دوسویه مي باشد 1 LD 90 ‏داراي ارتباط‎ aS ‏كساني‎ i ‏.در کسب و کار موفق تر خواهند بود‎

صفحه 5:
۱ مي خواهيد انتقال دهيدء دقيقاً ‎aay‏ 20 .خللاصه پیام را انتقال .بیان منظور و درک کامل مخ

صفحه 6:
0 .فایده: سرعت ‎re‏ ‏لیما و اشاراتن مادیق مانند حالهایچهره , لحن‌صدا, با فایده؛.اعمال وانن کفتار ععبقا: بر .قایده: ‎se‏ ریا در انتقال 7 ۳ 3 ی ی ‎il‏ رت

صفحه 7:
Cheer eee ‏الل بدن بسبار مهم انس‎ ‏ی‎ ‏و نگاه غیر مستقیم‎ ۱ ‏.رفتن‎ ‎0 ‎camel aad ‏صحبت هاي طرف مقابل خم‎ 00 ‏اس دا‎ anni ۱ اعتماد به نفس .گذاشتن دست ها روي کمر عزم را ۱

صفحه 8:
كسي که دروغ مي گوید , از درون احساس ۰ ناراحتي مي کند و در تن گفتارش مشخص مي .شود 2ك انستارن: جتما یک مقر فاصله را را ۱ .كنيد | قبل از سخنراني يا حضور در مصاحبه, حالت * " عصبي دارید, زیرا مقداري هورمون آدرنالین از " طریق غدد وارد خون مي شود. ولي با اين epee ees ere ‏ل‎ ere ee ‏ی و‎ i

صفحه 9:
در اولین ملاقات 5 ثانیه اول , مهمتر از 5 دقیقه بعدي ‎eer‏ ل ا 0 !. جوه انستادن. در طرق مقابل تاثير ‎SI Grae‏ ‎١‏ موي آراسته: 0 ۱

صفحه 10:
٠ , ‏ت توجه داشته باشید‎ a ١ ‏.مثال: نشان ادن ست دس‎ در كشورهاي ديكرء اكر ايما و اشارات ‎ly tyl‏ 1 اراهراء 2 ‎ee eS ce‏ 00 .مراقب باشید که چهره شما حالت خصمانه به خود نگیرد ۰ مراقب باشید که دستتان را روي میز نکوبید که این نشانه ۰ .عصبانیت است اگر کسي دستش را زیر چانه بگذارد, هم در حال 00 * است وهم ‎2١‏ :در این صورت براي اینکه از نظرش آگاه شوید. پس به پاهایش نگاه کنید که اگر روي هم گذاشته باشد .يس ارزيابي منفي است 5 4 ري ایما و اشارات را جلوي آئینه تمرین کنید و آنهايي که بهتر

صفحه 11:
زین بل سنا 9 ا اا رود ی ده 0 و إنححاد. حيس ‎art ol Ta.‏ سود

صفحه 12:

صفحه 13:
ک وش ‎(ei‏ گوش‌دادنت حلیلن جستجو براییافتن:٩‏ ‎NT‏ ۲۱۱۱ سوا-لاستفاده کنید و از پاسخ طرفمقابل .برايسواللتمعدواستفاده كنيد كوشدادنتركيبئي تركيبواز 500 eT

صفحه 14:
1 ROD ee ew ri eure pe mre we eee Sse] Fred) gees ‏برای‎ 0 ‏ا ا‎ otras en Wag ‏-توجه به مکت ها و تناقض گويي ها داشته باشید‎ ۳ ‏ا ل‎ vig Pertie rire I ‏.خلافش ثابت شوذ‎ ل ا ۱ ا ا ا ا ‎Ber‏ ‎ee‏ ا ‎

صفحه 15:
تعصب مانع برقراري ارتباط مطلوب است. پس باید آنها را شناسايي کنیم و کنار بگذاریم و اس ما تحت اثیر دنگران هستيم ۰ ۴ اغلب نظرات و عقاید آنها را بدون تفکر مي ۰ .پذیریم» اینطور هم نباید باشیم ۱ MULES Le SCT Sr ROLE ‏.صحبت هاي مقابل كوش دهيم‎ ا ا ا ا 0 و ‎ee‏ ی طرف مقابل ی بگوید, و ش گونن كنيم |

صفحه 16:
نآ رس رک درست

صفحه 17:
.شرك كد ل ی ‎١‏ را ار ۱ .به فرد دیگر دست بدهید هنگام سلام و خداحافظي از جاي خود بلند شوید( خدا حافظي < ‎evr eertpeans | Peas ear ever er Scie‏ 1 ‎Pie Cane ete neal re ope a Cae Oo‏ ی ‎oma‏ ‎

صفحه 18:
سد را صادقانه و به شیوه مثبت ** | وقت خود را با كساني كه نمي خواهند * " منظور شما را ۰ ليه است, ۹ تست ات تاد زي بازخورد منفو

صفحه 19:
2 - روي ميز كار( كه نشان دهدلا جقدر از زمانتان صرف استفاده از تلفن مي شود) استفاده از سروپس هاي اك خط تن با 0ك 1 .ومطلبي را فراموش نکنید در هنگام صحبت تلفني لبخند بزنید تا تن صدا "0 .گرمتر و صمیمانه تر به نظر آید ‎٠‏ ,اگر به کسي قول دادید که بعدا با او تماس ميلا ‎

صفحه 20:
‎creme wie Md nes‏ م م ‎Be Pre reservist] burr‏ ‎eee ree ety) crete reer‏ ا .شماره تماس خودتان را بیان کنید ‏1 ‏.ارسال کنید ‎ ‏ت يابي به مسئول مربوطه: إن

صفحه 21:
۱۳2۱۱ .استفاده از فکس : نیاز به کاغذ ندارید و) : اه ««< استفاده از ۰ | (سریع است ۱ استفاده از اینترنت: (استفاده از وب سایت ها ۰ ‎edb! uw sly |‏ از سازمانهاء براي خريد و ‏" فروش محصولات. اگر پاسخ دهنده هستید, سریعا به سوالات پاسخ دهید.) ‎

صفحه 22:
هنک نوشتن نامه خواننده را پیش روي ‏ .خود تصور کنید برنامه ريزي کنید که در نامه چه مي ۰ .خواهید بگویید .كل نامه را بدون مکث بنویسید ۰ .پس از اتمام نامه . دوبارة ان را بخوانيد ‎٠‏ ‏نامه را ويرايش كنيد و موارد اضافي را ‎٠‏ ‏.حذف كنيد ِ املاء و علامت كذاري ها را قبل از ارسال.

صفحه 23:
3 3 از

صفحه 24:
به ارث رسیده است و همه ما به صورت ناخود آگاه از آن استفاه مي كنيم ويا تحت تأثير آن قرار مي گیریم . این زبان يكي از روش ۰ هاي برقراري ارتباط است و بخش هاي مختلف بدن در تحلیل زبان . عبارتند از:. ‏ . نشانگر توافق دال بر مخالفت و بي علاقگي ی ره نشانه تردید نشانگر توجه شنونده ,حرف شما را باور ندارد : خواب آلودگي با از بین بردن زمان نشانه دوستي و علاقمندي در برقراري

صفحه 25:
مالش چشم (با انگشت اشاره) : چشم برگرداندن: . . چشمان بسته و ابروهاي بالا برده: 2

صفحه 26:
تماس دست با بيني: موضوعي را کتمان گرفتن بيني به سمت بالا: من برتر هستم, .من بهتر از شما هستم | كج كردن بيني: حرکت دادن بيني به یکسو * .و نشانگر نفرت , بيزاري و طرد است ات

صفحه 27:
۱ Pure) rt nn " دال بر تنش و عدم پذیرن و لت بایین و تکان دادن بر ‎a presale‏ 2 اشاره عمود بر لبها: ساکت باش

صفحه 28:
دست دادن محکم آدست دادن شل: . دست دادن با هر دو دست راز دستهاي ينهان: دستهاي به روي ‎igi‏

صفحه 29:
ِ ae ‏هواست: -. هت رفنه است‎ انداختن پاها روي هم در ناحیه زانو: .. ... ۰ رده خاطر هستم اگر جهت انداختن پاهاي شاگردان به سمت .2 " در اتاق باشد يعني خسته شده اند و دوست دارند " .زودتر بروند رارامشقسم

صفحه 30:
خنده اجباري ( زوركي) * .لمس كردن صورت: مثل كشيدن كوش و ماليدن .ماليدن جانه * .ضربه زدن ريتمي با انگشتان Bare Se rome ETC Sere Dee ٠ ‏.كشيدن يقه لباس‎ * ‏.دست ها در جيب‎ 0 ‏.مشت‎ ‎٠ ‏.خارش بدن‎ ٠ ‏يوشاندن دهان با انكشتان‎ * ‏ياهاي بيقرار‎ ٠ ‏تغيير صدا و لحن‎

صفحه 31:
:از نشانه هاي زیر مي توان بهره برد که عبارتند از چشم بر هم زدن دایم[ تند تند يلك زدن) * اشتباهات پي دربي بر روي کلمات و سخن گفتن .لکنت وار .دغل كارانه خنديدن ‎٠‏ .شانه بالا انداختن وآه كشيدن ‎٠‏ 60

صفحه 32:
0 rs Oa ‏تفسیر زبان بدن , نبايستي به صورت مطلق و كلي انجام شود‎ ۲ ‏وتنها در صورت تحلیل ساير حرکات بدن و داشتن پیش زمینه ذهني‎ ۲ " اولیه از فرد مي توان اين تحلیل را انجام داد و نمي بایست تنها با .مشاهده این حرکت به هر فردي برچسب دروغگويي زد ۳ روابط انساني عبارت است از فرايند برقراري . حفظ و | روابط هدف دار پویا و دو جانبه در بین اعضاي یک سیستم سازمان ات را ار و ال ان . نيازهاي مادي و معنوي افراد سبب ايجاد تفاهم . احساس رضايت ‎rato ee‏ ا ل انكيزش و رشد يافتكّي افراد را در جهت رسيدن به اهداف ا سيان 0

صفحه 33:
= حبه و کست رصاف ی دراد ۶ ‎O09‏ نياز هاي منطقي كاركنان اعم ‎ino 9 Solo jl‏ ‎Nicene ne ease‏ ی زرم رس ‎

صفحه 34:
: انعطاف پذيري ۰ نظريات منطقي ديكّران را به راحتي بيذيريم ‎٠‏ ‏از تحميل نظرات جود به ديكرآن لها شت دوري كليم * صحبت هاي مثبت و منفي كاركنان را در كنار هم قرار ‎٠‏ ‏داده و سيس قضاوت كنيم ‎op ibe eter creme are‏ كاركنان , به ريشه 8 | .واصل آن توجه کنیم ‎Ce a rere anny Sem‏ ۲ گیوش‌دادن فعال5

صفحه 35:
قراري ارتباط با هدف ذ فروش نرم : بهترین شیوه فروش است. در اين روش ابتدا در فرد احساس نیاز .ایجاد کنید و سپس نیاز را تامین کنید فروش سخت : روش قديمي فروش * است که طي آن خریدار تحت فشار قرار مق کیرد میت خن تبون تصعبی نگیردن

صفحه 36:
& 2 اداري جلسات و كرد همايي هاي دوستانه : شامل جلسات ‎٠‏ ‏اعضاي كروه , كنفرانسهاي فروش و جلسات معرفي محصولات جديد نشريات : شامل مجلات بر زرق و برق و خبرنامه ‎٠‏ ‏هاي تهیه شده توسط کامپیوتر هاي روميزي ۳ y cules oy Sols : Sig iSll cola ails, ‏لسك‎ د هاي تصويري : شامل ویدئو , تلویزیون مدار » و 0022ب ی

صفحه 37:
iy ol Lae et ‏امنا‎ ييام درست را در زمان لتقل مي كنيم 1 9 قبل از انتقال ييام به دقت در مورد نحوه انتقال أن فكر مي* ‎ais.‏ اعتماد به نفسم را نشان مي دهم و مطمئن صحبت مي* ‎Bais‏ 7 خورد در مورد نحوه ارتباط خود استقبا (م)* به دقنگ وش‌میکنم و قبلاز اس دادناز دیکصحیحه» ت

صفحه 38:
1 رز از تکنیک‌ها‌حرفه اومکا لمات لفنيرایایتباط سهتر ,19 لستفاده میکنم ‎eC‏ م ‎Socal‏ ‏آیننگارش‌را در کلیه ارتباطانک تبیداخلو خارج سازمانب» .۹8 ‎

صفحه 39:
1۱ ‏ا‎ reetery Seto erin sO i or ocr en Oey

صفحه 40:
| ‏ا ا‎ ‏ا رن‎ er Eeiec) ve ce eco) 0) ere es ae care سرقراری‌ایتباط منظم با کارکنانرا در اولوسقرار میدهم :0 با ار لت

صفحه 41:
‎yee ye‏ العامة .بازخوردها توجه کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید ‏لل ارت كو ‎oe‏ را .ضعيف است. نقاط ضعف خود را برطرف كنيد ‎Se Sen ep) ere as Pa Pe | oe 2:5 rd‏ 0ص كني اما به خاطر داشته باشيد كه هركّز نمي توانيد بيش د ارتباط تن ‎

صفحه 42:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان