کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

فرم های مختلف کارآفرینی سازمانی

form_haye_mokhtalef_karafarini_sazmani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرم های مختلف کارآفرینی سازمانی”

فرم های مختلف کارآفرینی سازمانی

اسلاید 1: بسمه تعالی ترجمه برای درس مدیریت استراتژیک دانشکده کارآفرینی استاد دکتر حجاریان مترجم: پویان اسمعیل زاده تابستان 1388فصل 4فرم های مختلف کارآفرینی سازمانی

اسلاید 2: مقدمه کارآفرینی در کمپانی ها به دو صورت معلوم می شود:ریسک سازمانی – افزودن کسب و کار جدید به سازمانکارآفرینی استراتژیک - نوآوری های خیلی مهم که در مزیت های رقابتی مرتبط با حرفه شرکت منطبق شده اند.

اسلاید 3: سرآغاز معین کردن فرم های مختلفی که کارآفرینی سازمانی می تواند به خود بگیردکارآفرینی سازمانیکارآفرینی استراتژیکتجدید استراتژیکباز خلق حمایتیباز تعریف دامنهجوان سازی دوباره سازمانساختار سازی مجدد مدل کسب وکارریسک سازمانیریسک سازمانی داخلیریسک سازمانی مشترکریسک سازمانی بیرونیسرمایه گذاری ریسک پذیر سازمانی

اسلاید 4: مدل های مختلف ریسک سازمانیریسک سازمانی داخلی – کسب وکارهای جدید ایجاد شده و تصاحب شده توسط سازمان ریسک سازمانی مشترک – کسب وکارهای جدیدی که توسط سازمان ایجاد یا تصاحب می شوند همراه با یک یا تعدادی شریک توسعه بیرونیریسک سازمانی بیرونی – کسب وکارهای جدیدی که توسط بخش های بیرون از سازمان ایجاد می شوند و سپس سازمان در آنها سرمایه گذاری می کند یا آنها را تصاحب می کند.

اسلاید 5: ریسک سازمانی کسب وکار جدید چیست؟ماتریس استراتژی رشد سازمانیبازارهای جدیدبازارهای فعلی تمرکز بر محصول” وقتی که یک کمپانی خود را در حال معامله با انوع جدیدی از مشتریان می بیند و محصولاتی را به آنها می فروشد یا خدماتی را عرضه می کند که برای شرکت جدید هستند“استراتژی تمایزاستراتژی توسعه بازاراستراتژی توسعه محصولاستراتژی رسوخ در بازار

اسلاید 6: ریسک سازمانی دامنه کسب وکار جدید تمرکز بر بازار با آغازی کارآفرینانهخلق بازاربازار جدیدگسترش بازاربازار موجودمحصول موجود درصنعت فعلیگسترش محصول درصنعت فعلیمحصول جدید درصنعت فعلیورود به صنعت جدید یا ایجاد آنتمرکز بر محصول با آغازی کارآفرینانه

اسلاید 7: رییسک سازمانی محرک هایی برای ریسک سازمانی نفوذ کردن – بهره بردن از شایستگی های فعلی در محصول جدید یا صحنه بازاریادگیری – کسب دانش و مهارت های جدید که ممکن است در محصول موجود یا صحنه بازار مفید باشد.

اسلاید 8: ریسک سازمانی نفوذبرای بهره بردن از منابع تحت استفادهبرای استخراج ارزش بیشتر از منابع موجودبرای مطرح کرن فشار رقابت بر تامین کنندگان داخلیبرای توسعه ریسک و هزینه توسعه محصولبرای غیر فعال کردن فعالیت های غیر محوری

اسلاید 9: ریسک سازمانی یادگیری برای یادگیری درباره فرایند ریسک کردنبرای توسعه رقابت های جدیدبرای توسعه مدیران

اسلاید 10: ریسک سازمانیریسک سازمانی: سرمایه گذاری کردن مستقیم سرمایه شرکت برای شروع کسب و کارهای بیرونی.چارچوب چشبروگ برای متصل کردن سرمایه گذاریهای ریسک پذیر سازمانی با استراتژی در حال بزرگ شدن یک کمپانی می تواند در طبقه بندی های زیر قرار داده شود:1 ) اهداف آنها (استراتژیک یا مالی)2) درجه سرمایه گذاری انجام شده در کسب وکار جدید( بعنوان یک شروع) دارای ظرفیت های عملیاتی است.

اسلاید 11: ریسک سازمانیچهار نوع اصلی از سرمایه گذاری های ریسک پذیر سازمانی:1 ) سرمایه گذاری های تحریک کننده2) سرمایه گذاری های توانا کننده3) سرمایه گذاری های ناشی شونده4) سرمایه گذاری های منفعل

اسلاید 12: کارآفرینی استراتژیک:فرم کارآفرین استراتژیستتمرکز بر شروع های کارآفرینانهواقعه کارآفرینانهفراوانی تیپیکال واقعه کارآفرینانه

اسلاید 13: مدل کسب وکار بعنوان یک وسیله حمل کننده برای کارآفرینی سازمانیمدل کسب وکار یک شرکت:یک ارائه مختصر و مفید درباره اینکه چگونه یک مجموعه متغیرهای تصمیم مرتبط با هم در زمینه های استراتژی ریسک، معماری واقتصاد میتواند مخاطب قرار داده شود برای ایجاد مزیت های رقابتی حمایت کننده در بازارهای تعریف شده.

اسلاید 14: مدل کسب وکار بعنوان یک وسیله حمل کننده برای کارآفرینی سازمانییک مدل کسب وکار باید ناظر به شش سوال پایه باشد:چگونه یک شرکت ارزش خلق می کند.شرکت برای چه کسانی ارزش خلق می کند.منابع ما در مزیت های داخلی یا شایستگی محوری چیست؟چگونه شرکت خودش را در بازارها متمایز می کند؟مدل شرکت برای ایجاد درآمد چیست؟آرزوی رشد مدیریت شرکت چیست و این آرزو در چه دوره زمانی قابل تحقق است؟

اسلاید 15: مدل کسب وکار بعنوان یک وسیله حمل کننده برای کارآفرینی سازمانیتصمیم ها در این شش زمینه می تواند در سه سطح اتخاذ شود:سطح بنیادیسطح اختصاصی (وایسته به مالک)سطح قواعد

اسلاید 16: انقلاب نوآوری بازنوآوری باز – ” یک شرکت تنها بر منایع نوآورانه خودش برای تکنولوژی جدید، محصول، یا فرایند توسعه محصول متکی نیست. بلکه ، شرکت نیاز به ورودی های حیاتی برای نوآوری از منابع بیرونی دارد.“

اسلاید 17: انقلاب نوآوری بازبه چهار دلیل کمپانی ها به طور فزاینده ای دنبال کردن مدل های نوآوری باز را انتخاب می کنند :وارد کردن ایده های نو یک راه خوب برای تکثیر کردن بلوک های سازنده نوآوری است.صادر کردن ایده ها یک راه خوب برای بالا بردن نقدینگی و حفظ استعداد ها است.صادر کردن ایده ها به کمپانی ها یک راه برای اندازه گیری ارزش واقعی یک نوآوری می دهد و برای معلوم کردن اینکه تا چه حد سرمایه گذاری تضمین شده است.صادر کردن و وارد کردن ایده ها کمک می کند به کمپانی ها که روشن کنند که چه چیزی را بهتر انجام می دهند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید