صفحه 1:
۳ 1 0 C 0 ۱ ‏ل‎ yyy) Oc

صفحه 2:
ی مقدمه :كار آفرينى در كميانى ها به دو صورت معلوم مى شود ريسك سازمانى - افزودن كسب و كار جديد به سازمان كار آفرينى استراتزيك - نوآورى هاى خيلى مهم كه در مزيت هاى رقابتى مرتبط با حرفه شركت 3 منطبة شده اند.

صفحه 3:
م هاى که کار آفرینی سازمانی مى تواند به خود بكيرد كار أفرينى استراتؤيك *تجدید استراتژیک "باز خلق خمايتى *باز تعریف دامنه *جوان سازی دوباره سازمان *ساختار سازی مجدد مدل كنب وكا

صفحه 4:
خب ۱7 مدل های مختلف ریسک سازمانی #ریسک سازمانی داخلی - کسب وکارهای جدید ایجاد شده و تصاحب شده توسط‌سازبان #ریسک سازمانی مشترک - کسب وکارهای جدیدی که توسط سازمان ایجاد با تصاحب می شوند همراه با یک با تعدادی شریک توسعه بیرونی #ریسک سازمانی بیرونی - کسب وکارهای جدیدی که توسط بخش های بیرون از سازمان ایجاد می شوند و سپس سازمان در آنها سرمایه گذاری می کنذ یا آنها زا تصاحب می کنلء

صفحه 5:
‎٠‏ ریسک سازمانی کسب وکار جدید جیست؟ ‏ماتریس استراتژی رشد سازمانی ‏استراتژی توسعه بازار | استراتژی تمایز بازارهای جدید استراتژی رسوخ در بازار | استراتژی توسعه بازارهای فعلی محصول ‎ ‎ ‎ ‏تمرکز بر محصول " وقتی که یک کمپلنی خود را در حال معامله با انوع جدیدی از مشتریان عی بیند و محصولاتی رابه آنهامی فروشد یا خدملتی را عرضه عی کند که برای شرکت جدید هستند* ‎ ‎ ‎

صفحه 6:
00 ريسك سازمانى 5 دامنه كسب وكار جديد خلق بازار کسبو کار بازار جدید جع تمرکز بر بازار با آغازی کار آفرینانه گسترش بازار بازا 3 کسب بازار موجود ‎a‏ وکار ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏تمرکز بر محصول با آغازی کار آفرینانه ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
یب ‎wh)‏ ‏محرک هایی برای ربسک سازمانی ©نفوذ کردن - بهره بردن از شایستگی های فعلى در محصول جديد يا صحنه بازار © يادكيرى - كسب دانش و مهارت هاى جديد كه ممكن است در محصول موجود يا صحنه بازار مفيد باشد.

صفحه 8:
ونسك سازماة 9 ۰ نى نفون © براى بهره بردن از منابع تحت استفاده © براى استخراج ارزش بيشتر از منابع موجود یرای مطرح كرن فشار رقابت بر تامين كنندكان داخلی برای توسعه ریسک و هزینه توسعه محصول © برای غیر فعال کردن فعالیت های غیر محوری

صفحه 9:
= و ی بادگیری # برای بادگیری درباره فرایند ریسک کردن #برای توسعه رقابت های جدید #برای توسعه مدیران

صفحه 10:
۳۳ ريسك سازمانی ریسک سازمانی: سرمایه گذاری کردن مستقیم سرمایه شرکت برای شروع کسب و کارهای بیرونی. چارچوب چشبروگ برای متصل کردن سرمایه گذاریهای ریسک پذیر سازمانی با استراتژی در حال بزرگ شدن یک کمپلنی می تولند در طبقه بندی های زیر قرار داده شود: ۱) اهداف آنها (استراتژیک یا مالی) ۲ درجه سرمایه گذاری انجام شده در کسب وکار جدیدر بعنوان یک شروع) هارای ظرقیت های عملياتي است.

صفحه 11:
چهار نوع اصلی از سرمایه گذاری های ریسک يذير سازمانی: ۱) سرمایه گذاری های تحریک کننده ۲) سرمایه گذاری های توانا کننده ۲ سرمایه گذاری های ناشی شونده ۴ سرمایه گذاری های منفعل

صفحه 12:
فراوانی تبپیکال | واقعه کار آفرینانه | تمرکز بر شروع های واقعه کار آفرینانه ‎ere‏ ‏ای بل بليين تا متوسط انطباق با یک استراتزی جدید محصول موجود ه یک ‎Bi‏ ‏ری شرت دریک با موجو ریب یک عمده. نوآوری تمرکز ‎alpen cap elk‏ استراتژی مورد هدف قرار گرفته طراحی یک مدک کسب وکار جدید. یا بز طراحی یک مدل کسب وکار موجود : کار آفر د: معرفی یک محصول جدید به یک طبقه محصول موجود يا معرفى يك استراتژی شرکت محصولات توسط شکت به بزارهایی که خدمات داده می شود رائه می گردد ساختار سازمان, فرايتد هاء و ايت لي مدل كسب وكار شركت باز جوان سازی سازمانی ساختار دهی مجدد مدل كسب وكار

صفحه 13:
SS مدل کسب وکار بعنوان یک وسیله حمل کننده برای کار آفرینی سازمانی یک ارائه مختصر و مفید درباره اينکه چگونه یک مجموعه متغیرهای تصمیم مرتبط با هم در زمینه های استراتژی ریسک. معماری واقتصاد میتواند مخاطب قرار داده شود برای ایجاد مزیت ‎cla‏ رقابتی حمایت کننده در بازارهای تعریف ‎1 ‏شد ه.

صفحه 14:
مدل کسب وکار بعنوان یک وسیله حمل کننده برای کا رآفرینی سازمانی یک مدل كسب وكار بايد ناظر به شش سوال يايه باشد: ‎)١‏ جكونه يك شركت ارزش خلق مى كند. ۲) شرکت برای چه کسانی ارزش خلق می کند. ‎leet‏ مزیت های داخلی یا شایستگی محوری چیست؟ ۴ چگونه شرکت خودش را در بازارها متمایز می کند؟ ۵ مدل شرکت برای ایجاد د رآمد چیست؟ © آرزوی رشد مدیریت شرکت چیست و این ارزو در چه دوره زمانی قابل تحقق است؟

صفحه 15:
ee ‏مدل کسب وکار بعنوان یک وسیله حمل کننده برای‎ ‏کا رآفرینی سازمانی‎ ‏تصمیم ها در این شش زمینه می تواند در سه‎ ‏سطح اتخاذ شود:‎ ‏سطح بنیادی‎ )١ ‏سطح اختصاصی (وایسته به مالک)‎ ۲ ‏سطح قواعد‎ ۳

صفحه 16:
اح سس انقلاب نو آوری باز نوآوری باز - * لى تركت تنها بر متايع نوآورانه خودش برای تکنولوی جدید. محصول» يا فرايند توسعه محصول تکی نیست. بلکه » شركت نياز به ورودى هاى حياتى براى نوآورى از منابع بیرونی دارد."

صفحه 17:
انقلاب نو آوری باز به چهار دلیل کمپانی ها به طور فزاینده ای دنبال کردن مدل های نوآوری باز را انتخاب می کنند : ‎)١‏ وارد کردن ایده های نو یک راه خوب برای تکثیر کردن بلوک های سازنده نوآوری است. ۳ صادر کردن ایده ها یک راه خوب برای بالا بردن نقدینگی و حفظ استعداد ها است. ۳ صادر کردن ایده ها به کمپانی ها یک راه برای اندازه گیری ارزش واقعی یک نوآوری می دهد و برای معلوم کردن اينکه نا جه حد سرمایه گذاری تضمین شده است. ۴ صادر کردن و وارد کردن ایده ها کمک می کند به کمپانی ها که روشن کنند که چه چیزی را بهتر انجام می دهند.

62,000 تومان