کسب و کارفروش و بازاریابی

فروش موفق و فروشنده موفق

صفحه 1:
فروش موفق و فروشنده موفق

صفحه 2:
فروش موفق . فروشنده موفق حرفه فروش : با اکثر مشاغل متفاوت اما از یک نظر شبیه است. خیلی ها بر حسب اتفاق وارد این حرفه شده اند. اين حرفه نیازمند افرادی توفیق طلب.چالشگر.مثبت نگر. دارای ذهن باز, تلاشگر و برون گرا است. فعالیتی سخت.جذاب.انرژی بر. نتیجه گرا و پولساز است.

صفحه 3:
فروش موفق . فروشنده موفق حرفه فروش : ۴ slespevple wet ‏رن‎ poe pt 0 problew

صفحه 4:
فروش موفق » فروشنده موفق حرفه فروش : .GeP dsviplice

صفحه 5:
فروش موفق » فروشنده موفق حرفه فروش : Cowprttive uc

صفحه 6:
فروش موفق » فروشنده موفق راهبرد کلان فروش موفق : تمام تلاش ما و مطالبى كه ارائه خواهد شد در راستای پوشش سه راهبرد حیاتی است که بدون آنها نه فروشی موفق خواهد بود و نه فروشنده ای. احترام پیش از فروش اعتماد حين فروش لذت بعد از فروش

صفحه 7:
فروش » فروختن کالا نیست » خریدن اعتماد اس

صفحه 8:
فروش , فروختن کال یست » فروختن لذت است

صفحه 9:
فروش موفق . فروشنده موفق دیدگاه خود را در مورد فروش و فروشنده تغییر دهیم. چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشیم. چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم چگونه با مشتری رفتار کنیم چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم چگونه با مشتری مذاکره نماییم چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نعاییم

صفحه 10:
فروش موفق . فروشنده موفق جكونه به مشتريان خدمت كنيم؟ چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟ چگونه تبلیغات کنیم که منجر به فروش شود؟ چهل روش جذب مشتری را یاد بگیریم.

صفحه 11:
GELLIDG 16 ۶ GOMEOOE TO COY ۳8 600066660 ۳0866601۳۳۵۵ 06 YOOR 000۵ GOCW © OBY THOT YOOR OLIEOT GEEG TLE OEOEPT OF ®OV10G6 1T

صفحه 12:
01000 01,۷ ۷۸ PRODOCT CBO OO POR TUE COVER «DOO LOO TLE BOYER OW CECOEFIP PROD YOOR PROOOOCT PREPORE YOOR ۳660۳۵00 ۶ 2۳۷, LOGI, BOO PERCODPL COW Plea Gk, - Orctecratd Rack

صفحه 13:
فروش موفق . فروشنده موفق دیدگاه خود را نسبت به فروش فروختن کالابه هر قیمت دست خالی بیرون نرفتن مشتری از فروشگاه تحمیل تظرات به مشتری فروختن آنچه که در فروشگاه است و نه آنچه که مشتری نیاز دارد هدايت مشترى به سمت خريد غير لازم خاتمه يافته تلقى كردن تعهدات يس از خاتمه فروش حس برتری و انتقال حس نیازمند بودن به مشتری و ده ها مورد دیگر که همه ما با برخی از آنها روبرو شده ایم

صفحه 14:
فروش موفق . فروشنده موقق باورهای ذهنی فروشنده موفق : هدف من : ایجاد ارزش برای مشتری سازمان من : ارزش گرا؛پوبا و دوستار مردم روش من : ایجاد احترام.اعتماد و لذت برای مشتری

صفحه 15:
فروش موفق . فروشنده موقق فروشنده موفق : باید بتواند چیزی فراتر از انتظارات مشتری ارائه نماید. در زمانه ای که قیمت ها و کیفیت ها نزدیک هستند : تنها راهکار شما :سرعت بالا:توجه خاص تر و دوست شدن با مشتری است.

صفحه 16:
فروش موفق . فروشنده موقق فروشنده موفق : بايد بتواند جيزى فراتر از انتظارات مشتری ارائه نماید. در زمانه ای که قیمت ها و کیفیت ها نزدیک هستند : تنها راهکار شما :سرعت بالا:توجه خاص تر و دوست شدن با مشتری است.

صفحه 17:
فروش موفق . فروشنده موقق یک نکته : سازمان خود راکه شامل : محیط فروشگاه آراستگی پرسنل با این معادله بسنجید : نحوه برخورد با مشتری قیمت ابهاء- لذت مشتری نحوه معرفی محصول نحوه مذاکره با مشتری نحوه نگاه به مشتری

صفحه 18:
فروش موفق . فروشنده موقق فروشنده موفق : چیزی به نام فروشنده خوب نداریم . فروشنده باید عالی باشد. شما دوست عزير: کالا نمی فروشید.منافع.لذت و گره گشایی ناشی از آن را مى فروشيد.

صفحه 19:
فروش موفق . فروشنده موقق فروش : کمک کردن به مشتری جهت تامین آنچه که نیاز دارد فروش چهار مرحله اساسی دارد : ۱- درک نیاز های تصریحی و تلویحی مشتری ۲- یافتن راه حل برای رفع این نیاز ها با کمک مشتری ۳- کسب توافق قلبی مشتری ۴- مراقبت از مشتری

صفحه 20:
فروش موفق . فروشنده موقق فروشنده موفق کیست ؟ ۲ ویژگی برترین فروشن دکان دنیا تمایل به کسب درآمد دازد عقلایی تصمیم می گیرد ظاهری خوب و آراسته دارد سلامتی جسمانی دارد غرور شغلی و سازمانی دارد ریسک پذیر است و دوراندیش مهارت های ارتباطی دارد برترس غلبه می کند صادق.‌امین و صریح است انرژی مثبت ایجاد می کند مردم را دوست دارد خود اتکایی دارد حافظه خوبی دارد تمایل به ارزشیابی خودش دارد ‎ile ly oboe? cash‏ خود انتفادی سازنده دارد

صفحه 21:
فروش موفق . فروشنده موقق فروشنده موفق کیست ؟ فروشنده موفق حاصل ترکیب سه عامل است : توانمندی های ذاتی + توانمندى هاى اكتسابى

صفحه 22:
فروش موفق . فروشنده موفق فروشنده موفق و کار آمد را از دیگر فروشندگان چگونه می توان تشخیص ‎Solo‏ ۱- از استقامت آنها فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد در پروسه فروش مشکلات گوناگون پدید می آیند که نحوه برخورد با اين موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین می کند افزون بر اين فروشنده موفق روش روبه رو شدن با موانع را از قبل تجربه نموده و همواره در جستجوی راه حلهای جدید است . برای رسیدن به اهداف خود مستمراً لاش می کند و هرگز خسته و درمانده نمی شود

صفحه 23:
فروش موفق . فروشنده موفق فروشنده موفق و کار آمد را از دیگر فروشندگان چگونه می توان تشخیص داد؟ ۲- فروشندگان موفق برای دستیابی به هدف جدی هستند. فروشندگان موفق اهداف خود را می شناسند و برای 12 مشخص می کنند که چگونه باید به اهدافشان دست یاب روند ابی به آن نقشه می کشند .و هر روز بر آن مبنا پیش می ۳- فروشندگان مجرب در مورد کیفیت کاری که عرضه می کنند از مشتری سوّال می نمایند. بهترین فروشندگان از مشتری هایشان پرسشهایی می کنند تا کاملاً مشخص شود به جه چیزی احتیاج دارند. اين دسته از فروشندگان می دانند موثرترین روش معرفی محصول یا خدمات. کسب اطلاع از نیازهای مشتریهایشان است.

صفحه 24:
فروش موفق . فروشنده موقق ۴- فروشندگان موفق به مشتری گوش می دهند اکثر فروشندگان سوالی را از مشتری می پرسند و جواب می منتظر پاسخ باشند به صحبتشان ادامه می دهند. لیکن فروشندگان ماهر می دانتد اگر فرصت بدهتد مشتریها خود اطلاعات لازم را ارائه می دهند. از اين رو این دسته از فروشندگان آموخته اند که در برخی موارد سکوت کردن و گوش دادن به مشتری مفیدتر است ند. اما برخی از آنان به جای اینکه ۵- فروشندگان موفق به پیشرفت شرکت خود علاقه مند می باشند آنها به شرکت خود دلبستگی دارند و هنگامی که برای تولیدات و خدما این دلبستگی کاملاً در کلام آنها مشهود است. از اين روه هر جه بيشتر در حرفه خود شور و اشتیاق داشته باشند. شانس موفقیت آنها بیشتر است. دلیلش واضح است وقتی به آنچه انجام می دهند عشق می ورزند در کار خود تلاش بیشتری می کنند. وقتی درباره خدمات یا محصولاتی که عرضه می کنند شور و شوق دارند اشتیاق و علاقه آنان در هر گفت وگویی نمایان می شود. شرکت ها از وظایف محول شده به فروشنده ای که به کارش اشتیاق ندارد هیچ سودی نمی برند ان تبلیغ می کنند

صفحه 25:
فروش موفق . فروشنده موقق ۶- فروشندگان موفق پرشور و با انرژی اند. آنها هميشه دارای روحیه ای مثبت هستند حتی در زمان سختیها نگران و دلواپس نیستند. آنها به ندرت از نقاط ضعف کمپانی یا تجارت صحبت می کنند. هنگامی که با وضعیت ناخوشایندی رویه رو می شوند. به جای ناامیدی تفکر خود را روی نقاط و عناصر مثبت موضوع متمرکز می ‎DES‏ ۱ ۷- فروشند گان موفق مسئوا ایج کارشان را به عهده می گیرند. اگر در فروش سهمیه خود موفق نشوند. مسائل داخلی. کمپانی یا رقبا را مقصر نمی دانند. تنها عامل ناکامی را خود می دانند که نتایج کارشان را تعیین می کند و آنچه که لازم است انجام می ۸- فروشندگان موفق سخت کوش اند. بسیاری از فروشندگان ‎LAS‏ می خواهند موفق باشند اما برای کسب موفقیت چندان تلاش نمی نمایند.فروشندگان موفق منتظر نمی شوند تا شانس به طرف شان بیاید خودشان دنبال آن می روند. آنها اغلب زودتر از دیگر همکارانشان شروع به کار کرده و دیرتر از بقیه محل کار را ترک می کنند. بیشتر به مشتری تلفن می کنند. و در اين زمینه پیگیری می نمایند. با مردم بیشتر گفت وگو می کنند» و فروش بیشتری نسبت به همکارانشان دارند

صفحه 26:
فروش موفق . فروشنده موقق ‎-٩‏ فروشندگان موفق بیشتر در دسترس مشتری هایشان هستند. آنها می دانند ارتباط دائمی با مشتریها به حفظ مشتری کمک می کند متنوعی با آنها برقرار می کنند. ‏آنها کارت تشکر. تبریک تولد و تبریک سال نو برای مشتریها می فرستند. ‏تلفن می کنند و زمانبندی منظمی جهت در دسترس بودن به مشتریان خود اعلام می دارند. لیست قیمتها را برای مشتری هایشان ارسال می نمایند ‏پیوسته مراقبند راهیهای جدیدی را ابداع کنند تا نامشان در ذهن مشتری حفظ شود ‎ ‏ابراین. تماسهای ‏۰-فروشنده موفق در خریدار اشتیاق به خرید ایجاد می کند. تجارت جهانی امروزه بیشتر از گذشته در رقابت است. و بیشتر فروشندگان می پندارند قیمت تنها عامل انگیزه خرید است. ‏حال اینکه فروشندگان موفق گرچه تصدیق می کنند قیمت در هر فروشی عامل تعیین کننده است اما عوامل دیگری نیز برای به فروش رساندن کالاها درنظر می گيرند. ‏آنها می دانند که اطلاع رسانی مناسب به خریدار می تواند برای الا ایجاد جاذبه کند. ‏آنها می توانند با هر مشتری که روبه رو می شوند اين جاذبه را ایجاد کنند ‎

صفحه 27:
فروش موفق . فروشنده موقق نیاز ها و متافع مشتری پشت هر خریدی یک دلیل قوی نهفته است أين دلیل وایسته به یک نیاز از سلسله نیازهای انسانی است (هرم مازلو) مشتری منافع کالا را می خرد و این منافع عمدتاً روانی و حسی است منافع مورد انتظار از هر کالا کاملاً وابسته به نیازهای هر فرد است چیزی که در نظر یک مشتری مزیت یا منفعت است , لزوماً در نظر دیگری چنین نیست یک فروشنده حرفه ای موفق تنها از اه همدلی و همزینی با مشتری سعی در درک وشناسایی نیا های شخصی مشتریان می تماید

صفحه 28:
فروش موفق . فروشنده موقق نیاز ها و منافع مشتری هر فروشنده موفقی باید بتواند در کوتاهترین زمان و به درستی یک مدل از دودسته نیاز های مشتری در ذهن خود ترسیم نماید نیاز های عینی نوع محصول کیفیت محصول هزیتهاوپودچه زمان و محل تحویل حجم و تعداد تحویل نیز های ذهنی : امنیت عشق و محبت پرستیژ و کلاس کاری یا زندگی انطباق با همفکران و دوستان رقابت و حسادت هنر شما: کمک در بافتن بهترین گزینه براى رفع اين نيازها

صفحه 29:
فروش موفق . فروشنده موقق نیاز ها و منافع مشتری نکته مهم : برخی از نیاز ها عینی محدودیت تولید می کنند و فروشنده حرفه ای باید بتواند با مذاکره صادقانه اثر این محدودیت ها را بر فروش کم کند. در واقع او بايد بتواند با برجسته سازى ساير نیازها (علی الخصوص ذهنی ها) اين اثر را كمرنك نمايد و يا اين كه در خصوص ساير محدوديت ها انعطاف يذيرى نشان دهد

صفحه 30:
فروش موفق . فروشنده موفق نیاز ها و منافع مشتری ما از چه کسی خرید می کنیم؟ از کسی که محدودیت های ما را درک کند و به بهترین شکل به نیاز های ما پاسخ دهد. کسی که بتواند این کار را انجام دهد چه ویژگی دارد ؟ او دغدغه ها . محدودیت ها و علاقمندی هاپی شبیه ما دارد. این فروشنده چگونه باید این همذاتی را نشان دهد؟ از ما در مورد نياز هايمان سوال باز ببرسد. مشتاقانه به حرف هاءنكرانى ها و تمايلات ما كوش كند. نشان دهد كه نياز هاى ما را درك و به آنها احترام مى كذارد. علايق و عقايد مشتركمان را بيان نمايد. با ما همزیان شود. در قالب یک مشاور امین « بهترین پیشنهاد را ارئه کند.(پوشش دهنده نیازهای تطبیقی و ترجیحی)

صفحه 31:
فروش موفق . فروشنده موقق ‎pou‏ این محصول و کالای شما نیست که در ذات خود قوت و ضعف دارد بلکه : این نیاز ها و برداشت های مشتری است که تعیین کننده مزیت ها و محدودیت های کالای شما است

صفحه 32:
فروش موفق . فروشنده موقق ضوش نار رافاه كام به كام به گام. منطقی,جذاب.کارامد و اثربخش که مشتری را تشویق به خریدمی نماید نیازهای واقعی مشتری را در زمان مناسب برای فرشنده و مشتری آشکار مى كند ارتباط محصول را با نيازهاى مشترى برقرار مى نمايد كنترل و هدايت فرآيند فروش امكانيذير مى كردد فروشنده رااز نظر مشترى يك فرد متخصص و حرفه اى جلوه مى دهد

صفحه 33:
فروش موفق . فروشنده موفق كام اول :تماس و اإتباط با مشترق اين كار سخت ترين مرحله فروش محسوب مى كيدد ؛ جرا كه : سابقه شنيدن " نه "از مششتريان قبلى سد بزركى مقابل جريان اعتماد به نفس ايجاد مى كند جون بايد با دنياى جديدى از ازهاءمحدوديت ها و ييجيدكى ها روبرو شوند جون احتمال مى دهند با ياسخ منفى روبرو ثسوند واين امر روحيه انها را خراب مى كند در هر حال جاره اى نيست جون شما اين شغل را انتخاب كرده ايد . بس از اين دنياى جديد لذت ببريد و آن را به مثابه یک دوره آموزشی کوتاه مدت محسوب نمایید.

صفحه 34:
فروش موفق . فروشنده موقق کار ول اس وراه ‎toa‏ مراحل برقراری تماس : تعیین هدف از تماس : دنبال چه هستید ؟چه اطلاعاتی را باید جمع آوری نمایید؟ غلبه بر ترس : هر جواب منفی به معنای نخواستن ال نیست .جواب منفی را فردی تلقی نکنی تنظیم صدا و گفتار : گرم.با محبت,واضح وشمرده صحبت نمایید.تن صدا باید متناسب با موضوع تغییر کند.باید علاقه و احترام در صدای شما موج بزند. بان به دلیل گرفتاری شغلی وقتی جهت تماس ندارند ولی تماس مستمر با مشتری جزء لاینفک شغل شما است. پیگیری و مدیریت زمان را در تماس با مشتری فراموش نکنید.

صفحه 35:
فروش موفق . فروشنده موقق كام اول:تماس و ارتاط با مشتری بعد از سلامی گرم و محکم و عرض خسته نباشيد خود را معرفی نمایید دلیل تماس ما بیان نمایید (جمله وا به شکلی بیان نکنید که مخاطب با بله یا خیر جواب دهد) اگر احساس نمودید که مخاطب ناراحت و مضطرب است علت را جویا شوید و آنها را رفع نمایید جملات خود را به شکلی آرایش دهید که شما متقاضی کمک جلوه کنید : آيا شما می توانید ما را راهنمایی نمایید؟ ما مشکلی داریم که فقط به دست شما حل می گردد. نشان دهید که مشاوری دلسوز هستید نه اتلاف کننده وقت مراضب منش ها . مسلولين دضائر و تتفلو ها بأشيد .آنها مى تواللد مالع رسيدن شما بت مديران ولا

صفحه 36:
فروش موفق . فروشنده موقق ‎NTR ap 95‏ رک ها در حال حاضر چه محصولی؛چه سایزی,چه مارکی و.... استفاده می کنید؟ از این محصول در کجا می خواهید استفاده کنید؟ تا حالا با چه مشکلاتی در کاربرد این محصول داشته اید؟ کدام ویزگی محصول از همه جذابتر بوده است؟ چقدر محدودیت در بودجهءزمان و تعداد دارید؟ چه چیزی شما را نگران می کند؟ و صدها سوال دیگر. ‎ul ngs LAD‏ ین تست ده ای از لت ‎Ug fy ll cu‏ ین ات اتود شرا هرد ری کال

صفحه 37:
فروش موفق . فروشنده موقق كام سوم .«صول اطميلان ار درك صميم رها يس شسما مايكروفرى نياز داريد كه بتوانيد همزمان من اینطور برداشت كردم كه شما بايد اين سيستم كامييوترى را حداكثر تا تاريخ درواقع شما می خواهید ببینید که مى توانيد همين كيفيت را با قیمتی پاییتر پس آنچه که خیلی برای ما اهمیت دارد خاص بودن و جلوه گری این لباس ... فروشنده حرفه اى بايد يتواند يس از طرح پرسشها وبا استفاد از نيازهاى عينى و ذهنى يك جمله ساده آماده و ارائه تمايد نكته مهم : اكر محصول شم ويزكى ذارد كه احتمالآ در باخ هل بعنوان یک مزیت خاص و یک متا ویژ رای مشتری یا نماييد . ری یافت نشد. پس از ذکر جمله اتنباطی از آنها

صفحه 38:
فروش موفق . فروشنده موقق که ور کلب تمود رای رد دوست دارید شلوار مورد نظر را پرو نمایید؟ تمایل دارید تا نحوه عملکود یخچال را برای شما شرح دهم اجازه می دهید گوشی تلفن همراه را با هم امتحان کنیم؟ دوست داريد جه زمانى كالا به دست شما برسد؟ سرويس خواب مورد نظردر جه محدوده قيمتى باشد شما خريد مى نماييد؟ عواب مور ار چ بوده قیمتی خريد مى نمايي به نظر می رسد این دستگاه فتوکپی مناسب کار سما باشد . نظر شما چیست؟ باس اين سوت باکر میزان تفیل و تعهد مشترى به فزيد فيا بلألا

صفحه 39:
فروش موفق ۰ فروشنده موفق كام بهارم .كسب تعهد براي فريد در مقابل ياسخ هاى منفى جه كنيم ؟ جه زمانى براى شما مناسب است ؟ دوست دارید نمونه را برای شما ارسال کنم ؟ با توجه به گفته های شما و نیازهای مشابه مشتریان قبلی مطمئن هستم که برای شما مفید خواهد بود به نظر می رسد ارزش چند دقیقه وقت صرف کردن را داشته باشد مى توانیم در مورد نیازهای آینده شما صحبت شما محصول را ارزیابی کنید « در بقیه وارد به توافق می رسیم اگر باز هم پاسخها منفی بوددر نهایت احترام هر آنچه را مشتری می خواهد برايش اجرا كنيد جرا كه در اینصورت او حتما روزی از شما خرید خواهد کرد.شاید این روز در پایان پاسخ های منفی باشد

صفحه 40:
فروش موفق . فروشنده موقق كار يسم زات سسصول اين لحظه اوج شكوفايى هنر يك فروشنده حرفه اى است جایی که پیچیده ترین تطابق انسانی باید صورت بگیرد نیازهای مشتری هنر فروشنده ویژگیهای کالا

صفحه 41:
فروش موفق . فروشنده موقق كم يبوم اه حول در کمال آرامش با اعتقاد قلبی به کالا با امید به فروش و کسب درآمد با حوصله و دقت محدودیت های ناشی از نیازهای عینی را برطرف نموده یا کم اثر کنید به آن دسته از ویژگی های مرتبط با نیازهای ذهنی اشاره نمایید ویژگی های خاص محصول یا شرایط ويؤه خود را بعنوان امتياز مطرح نمایید

صفحه 42:
فروش موفق . فروشنده موقق کب ارات سصول چند خطر : خوب منتقل نشدن موارد مهم و اساسی وجود نگرانی هابی که هنگام ارائه کالا به هر نحو بیان نشده باشد از دست دادن موقعیتهایی کع بتوان علاقه مشتری را به محصول جلب کرد کم حوصله شدن مشتری راهکار : هر ۱۵ انیه با سوالاتی توجه . اشتیاق . مشارکت و تاییدیه مشتری را اخذ کنید اینطور نیست ؟ به نظر شما جالب نیست ؟ آیا منطقی نیست ؟ می خواهید کاتالوگ را ببینید ؟ می خواهید سری به سايت تولید کننده بزنیم؟ دوست دارید نگاهی به نقطه نظرات مشتریان قبلی بیاندازیم؟برای شما که زمان حتماً مهم است؟

صفحه 43:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش این مرحله حساس ترین گام در امر فروش است » چرا که حاصل کلیه تلاشها و مذاکرات باید در چند دقیقه منتح به فروش سودآور گردد. اگر فروش را به موقع پایان ندهید در واقع مانع تصمیمکیری مشتری شده اید قبل از این که مشتری تصمیم بگیرد با طرح سوالاتی نظر او را جویا شوید : نظرتان در مورد محصول ما چیست؟ آیا مورد دیگری وجود دارد که قبل از تصمیم گیری بخواهید توضیح دهم؟ به نظر شما کدام ویژگی نقطه قوت محصول ما است؟(آنها را یادداشت کنید)

صفحه 44:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش در تحقیقی از فروش های ناکام علت کثیری از آنها علیرغم وجود محصول عالی.مشتری نیازمند و متمایل به خرید و ارائه محصول حرفه ای مشخص گردید : اکثر آنها در آخرین مرحله از مشتری درخواست خرید نکرده اند به همین لااکی۱

صفحه 45:
كروس موكق ء ‎Sey Ie‏ كم شف ناتس فروش شايد شما ارائه خوبى داده باشيد ولى به ياد داشته باشيد كه كاركردان اين سناريو شما هستيد و نقش مشترى را فراموش نكنيد : او منتظر است تا اورا دعوت به خرید کنید طراحی فر آیند فروش با شما بوده است و مشتری نمی داند خاتمه کجاست تا از او نخواهید که محصول را بخرد . او حس زیبای تصاحب و مالکیت را ندارد. اکثر مردم به صورت ذاتی باید تشویق به انجام کاری شوند اگر از مشتری درخواست نکنید . نمی توانید از حس او نسبت به کالا و خودتان باخبر شوید . شاید سوء تفاهمی مانع خرید شود. اگر از مشتری درخواست نکنید . شما اورامتقاعد كرده ايد كه به كالاى شما نياز دارد و رقيب شما فقط كافى است از او بخواهد كه بخرد

صفحه 46:
فروش موفق . فروشنده موفق كام تنش نفاتس فروش جرا به فروش خاتمه نمى دهيد : اعتماد به نفس نداريد به محصول اعتماد نداريد از جواب منفى مى ترسيد از مخالفت با مشترى مى ترسيد از قطع رابطه با مشترى نكرانيد يك ضرب المثل آلمانى : بايان ومشتلات بيتر ار ومشت بی پایان است

صفحه 47:
فروش موفق . فراو کل ووفق كم شف ناتس فروش نشانه هاى تمايل به خريد : زمانى كه مشترى مى يذيرد كه محصول مناسب با نيازهاى او است. زمانى كه مشترى مى خواهد تا به ايراد يا ابهامى ياسخ دهيد. زمانی که مشتری محصول را با دقت وارسی و امتحان می کند زمانی که صدا و قیافه مشتری مثبت و مشتاق می شود زمانی که مشتری در مورد سایر مشتریان شما سوال می پرسد زمانی که مشتری در مورد تخفیفشرایط فروش و... سوال می پرسد

صفحه 48:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش حالا نوبت شما است : جسورانه و با اعتماد به نفس درخواست خرید کنید اگر مشتری بخواهد خرید کند(امروز یا فردا) از شما خواهد خرید

صفحه 49:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش تکنیک ها و راهکارهای خاتمه : به جای "شما" از "ما" استفاده کنید به جای "خرید" از "سفارش" استفاده كنيد در مرحله درخواست اینکار را گرم » صمیمانه و بدون فشار انجام دهید پس از درخواست دیگر سخن نگوبید » مگر تکرار درخواست اگر فرصت را مناسب می دانید یک خاتمه فرضی را بیان نمایید: خوب چه رنگی را ترجیح می دهید؟ آخر هفته برای نصب مناسب است ؟

صفحه 50:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش تکنیک ها و راهکارهای خاتمه : پس از یک جمع بندی مختصر و ذکر تواقفات خاتمه دهید از خاتمه انتخابی استفاده کنید . پرداخت نقدی برای شما راحتتر است يا از طریق چک؟ يس از رفع يك ايراد يا ابهام فروش را خاتمه دهيد خاتمه با ارائه يك بيشنهاد ويزه خاتمه شرطى اكر اين مشكل را برطرف كنيم شما سفارش را كى ارائه مى كنيد؟

صفحه 51:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش موانع و راه های غلبه بر آنها : همگی شما این جملات را بارها و بارها شنیده اید : باید در مورد آن فکر کنم! الان خيلى مطمئن نيستم! بايد اين مسئله را با شركايم در ميان بكذارم! نمى توانم تصميم بكيرم بهترين كزينه كدام است! مطمئن نيستم كه بتوانم اين تعهد مالى را بيذيرم!

صفحه 52:
فروش موفق . فروشنده موقق كم شف ناتس فروش موانع و راه های غلبه بر آنها : اين موانع ناشی از ترس و نگرانی مشتری است : آيا این تصمیم موجب پشیمانی بعدی من نمی شود؟ شاید مشتری میل به تغییر ندارد شاید حس می کند که شرایط تحمیلی است شاید حس می کند که قیمت بیشتر از بهاء است تنها راهکار عبارقست از : ذكر رابطه نیازها و ویژگی های پیشنهاد .اطمینان خاطر دادن به مشتری,یادآوری امتیازات ویژه, همدلی عقب نشینی به موقع

صفحه 53:
فروش موفق . فروشنده موقق کم شش غات فروش موانع و راه های غلبه بر آنها : اد در مور أن فكر كنم کاملاً درست است (حس تایید) این یک تصمیم مهم برای شما است (حس احترام) شما بايد تمام جوانب را در نظر بگیرید(حس اعتماد) بيايبد يكبار ديكر تمام جنبه های این موضوع را بررسی کنیم(حس اطمینان) راستی شما از این....(حس مالکیت.حس نبودن محدودیت و حس اقناع نیازها)

صفحه 54:
فروش موفق . فروشنده موقق اكات ضرورى براى هر فرونالهه مرف ‎Wal‏ کارفرمایان در جستجوی داوطلبانی هستند که بلند پروازء خلاق و داراى سابقه ای مفید در زمینه فروش باشنده آنها به دنبال افرادی سرسخت. دارای فابلیت حل مساله و توانایی گوش فرا دادن و تحلیل اطلاعات نيز هستند. با پرسیدن سوالات زیر از خودتان. می توانید دریابید که آیا در زمینه فروش» استعداد داريد يا خير و آيا فرد موفقی در این زمینه خواهید بود؟

صفحه 55:
فروش موفق . فروشنده موقق ) آیا دیگران اعتقاد دارند که شما شنونده خوبی هستید؟ شما دو كوش و يك زبان داريد. يك مدير فروش حرفه ای متناسب بین شنیدن و حرف زدن را رعایت می کند. یعنی بیشتر گوش می دهد و به اندازه. صحبت می کند. یکی از رازهای موفقیت مدیران فروش در توانایی آنها برای برطرف نمودن نیاز مشتری نهفته است. بى بردن به اين نياز هم مستلزم خوب كوش فرا دادن به خواسته هاى بيدا و ينهان مشترى و هم در نهايت برأودن أن نيازهاست . اكر در اين زمينه مهارت لازم را نداريد بايد بياموزيد كه دهان خود را بسته و كوش هاى خود را باز كنيد تا مهارت هاى شنيدارى شما تقويت شود

صفحه 56:
فروش موكق ء كرو ضنداة #ومق ۲)آیا شما توانايى حل مساله را داريد؟ یافتن راهکارهایی برای برطرف کردن نیازهای مشتری همان چیزی است که مدیران فروش را به سمت موفقیت سوق می دهد. یک مدیر فروش حرفه ای توانایی مرتبط نمودن کالا و یا خدمات موجود را با نیاز مشتری دارد. در حین گفتگویی که با مشتری انجام می دهد به نیازهای او پی برده و راهکارهایی را پیش روی او قرار می دهد تا او بتواند از طریق محصول یا خدماتی که شرکت مذکور ارائه می دهد نیاز خود را بر طرف سازد. چنین مدیر فروشی سعی می کند ارزانترین و مناسبترین راه را به مشتری معرفی کند. ۳) آیا دارای روابط عمومی خوبی هستید؟ يك مدير فروش زرنگ در عین حالی كه بايد بايد برخوردار باشد ین مهارت ها شامل به کارگیری دستور زيان صحيح, داشتن بيانى ششيوا. برقرارى ارتباط كرم و دوستانة مى شود كه به شما در متقاعد كردن مشترى كمك ميكند. دست دادن با مشتری و نگاه کردن به چشمان او به طور مستقیم. رای او بدین معناست که شما کالای خود را به خوبی می شناسید و به هنگام فروش آن کمال صداقت را دارید كوش فرا دهد ار مهارت هلى ارتباطى بالابى نيز

صفحه 57:
فروش موفق . فروشنده موفق توجه دارید؟ ارائه جزئیات به مشتری بسیار مهم است تی از قبیل سفارش های قبلی, نیازهای بعدی؛ تعداد مکالمات انجام شده ارائه اطلاعات دقیق و ... می تواند در معرفی شما به عنوان یک فرد دقیق بسیار حائز اهمیت باشد. پر کردن فرم های برنامه ریزی برای ملاقات های حضوری برنامه هایی برای سفرهای هفتگیء آگاهی از میزان بودجه. هزینه های حمل و نقل و اطلاعات مالی همگی از جمله فعالیت هایی هستند که یک مدیر فروش حرفه ای ملزم به انجام آنهاست ۵) آیا فرد انعطاف پذیری هستید؟ موفقیت در سمت مدير فروش به کمی انعطاف پذیری نیازدارد.به استتنای فروشندگان فروشگاه ها بیشتر نمایندگان فروش اوقات خودرا در سفر هستند تا با خریداران احتمالی خود ملاقات های حضوری داشته باشند آنها برای بازدید از نمایشگاه های تجاری به شهر ها و کشورهای مختلف رفته و گاهی ۲ الی ۵ روز و شاید هم مدتی طولانی دور از خانواده هستند. بعضی اوقات هم ناچار می شوند تعطیلات آخر هفته را به ملاقات های حضوری بامشتریان خود اختصاص دهند. به همین دلیل بسیاری از شرکتهاء برای افزایش میزان فروش به افرادی نیاز دارند که هر زمانی قابل دسترس باشند.

صفحه 58:
كروس موكق ء ‎Sey Ie‏ ") آيا حقيقتا به اين شغل علاقه منديد؟ مدیران فروش موفق افرادی سخت کوش هستند و می دانند که اين سخت کوشی بخش مهمی از کار آنهاست. نمایندگان فروش باید مشتریان را ردیابی کنند خواه از طريق مشتريان ديكر خواه از طریق آگهی روزنامه ها . از هر مدير فروشى كه سوال كنيد به شما خواهد كفت كه شسما بايد درهای بسیاری را بزنی ميليون ها تلفن كرده و راه هاى زيادى را برويد تا شخصى را كه خواهان جنس شسما باشد, بيدا كنيد. ۷ میزان ریسک پذیری شما از لحاظ مالی چه اندازه است؟ در آغاز کار ممکن است درآمد ضیفی داشته باشید. ممکن است چند هفته اول اصلا درآمدی نداشته بشید اگر صبور و مقاوم باشی. نتیجه و سود نخستین فروش محصولات را دريافت خواهید موفق ترین نمایندگان فروش افرادی هستند که اهل رقابت بوده و درکمین فرصتهای جدید هستند. پس اگر فردی سرسخت » مقاوم و انعطاف پذیر هستید و اعتماد به تفس بالایی دارید شانس موفقیت در امر فروش بسيار زياد است. 4

صفحه 59:
فروش موفق . فروشنده موقق اكات كليدى براى فروش و فروشده موفق :

صفحه 60:
فروش موفق . فروشنده موقق توصیه های برترین فروشندگان دنیا

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان