سایر تحقیق و پژوهش

فصل دوم مدیریت استراتژیک و اثر بخشی سازمان

modirit-es3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل دوم مدیریت استراتژیک و اثر بخشی سازمان”

فصل دوم مدیریت استراتژیک و اثر بخشی سازمان

اسلاید 1: فصل دوم مدیریت استراتژیک و اثر بخشی سازمانارائه:

اسلاید 2: هدف از این فصل مدیریت عالی هدف را تعیین ، استراتژی را تدوین ودر راه دستیابی و اجرایی انها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کندو به سازمان جهت میدهد و ان را هدایت میکند.وهدف این فصل کمک به افراد برای درک بهتر هدف ها ودرک استراتژی ها است.

اسلاید 3: هدف سازمانینوعی وظعیت مطلوب است که سازمان قصد رسیدن به ان را دارد.هدف سازمانی نمایانگر یک نتیجه یا نقطه نهایی است که تلاش های سازمان در ان جهت صورت میگیرد.در هر سازمان چندین نوع هدف وجود داردوبرای تامین هریک باید کار به خصوصی انجام شود.هدف ها به دو دسته رسمی و عملیاتی تقسیم می شود که در مورد تامین انهاتفاوت عمده وجود دارد.هدف های عملیاتی ورسمی که هریک از انها خواسته یا ارمان ویژه ای را تامین میکند.مقصد هدف های رسمی مشروعیت بخشیدن به عمل است که برای به انجام رساندن ان سازمان متعهد میشود.مشروعیت بخشیدن به عمل : یک سازمان نوع ماموریت خود را مشخص و ان را به گروههای ذی نفع در داخل و خارج سازمان اعلان می نماید .

اسلاید 4: در صورتی که هدف های عملیاتیهدایت و انگیزش کارکنان، راهنمایی برای تصمیم گیری ، استاندارد های عملکردهدایت و انگیزش کارکنان :هدف موجب میشودکه عضو سازمان مسیر خود را مشخص کند وتعیین کننده کاری است که کارکنان و اعضای سازمان باید انجام دهند و موجب انگیزه ددر اعضای سازمان میشود.راهنمایی برای تصمیم گیری:مسیر تصمیم گیری کارکنان و اعضای سازمان به وسیله هدف ها و استراتژی ها تعیین میشود ،هدف هابه افراد کمک میکنند تادر فرایند تعیین ساختار سازمان نو اوری ها ؛ رفاه اعضا وکارکنان یا رشد و پیشرفت انان تصمیمات معقول ومناسب بگیرند.استاندارد های عملکرد:معیار ویا استاندارد سنجش وارزیابی عملکردها به وسیله هدف سازمان تعیین میشود.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید