علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

فصل ششم کتاب حسابرسی داخلی – تدارک حسابرسی

ketab-hesabrsi-dakhli

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل ششم کتاب حسابرسی داخلی – تدارک حسابرسی”

فصل ششم کتاب حسابرسی داخلی – تدارک حسابرسی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فصل ششم کتاب حسابرسی داخلیتدارک حسابرسی استاد محترم: دانشجو:بهار 98

اسلاید 3: حسابرسان پس از تعیین موضوع حسابرسی به تدارک انجام حسابرسی می پردازند.استاندارد شماره 410 از آنجایی که بررسی های مقدماتی اطلاعات ارزشمندی را درباره عملیات جاری قسمت مورد رسیدگی در اختیار ما قرار میدهد، آن را به عنوان گام اولیه حسابرسی مطرح می کند.طبق استاندارد ویژه 410 «برنامه ریزی حسابرسی»، تدارک حسابرسی شامل موارد زیر است که به تفصیل به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم:1- تعیین هدف های حسابرسی و دامنه رسیدگی:تدارک حسابرسی از آنجایی شروع می شود که حسابرسان تعیین می کنند چه می خواهند به دست بیاورند.

اسلاید 4: استاندارد عمومی 300، «دامنه رسیدگی» مقرر می دارد:« دامنه حسابرسی داخلی باید رسیدگی و ارزیابی کفایت و اثر بخشی سیستم کنترل داخلی واحد اقتصادی و کیفیت عملکرد آن را در ایفای مسئولیت های محول در بر گیرد.»تعیین هدف های حسابرسی:اساسا سه نوع رسیدگی ( حسابرسی) وجود دارد:بررسی: شامل انجام دادن کارهایی برای توصیف قسمت مورد رسیدگی و کمک به شناخت آن.رعایت: عبارت است از تعیین میزان رعایت قوانین و مقررات توسط قسمت مورد رسیدگی.

اسلاید 5: ارزیابی: عبارت است از قضاوت حسابرس در باره کیفیت حسابرسینکته:هنگام بیان کردن هدف های حسابرسی، هدف ها باید مستقیما به خطر سازمانی مربوط باشد.

اسلاید 6: به نگارش درآوردن هدف های حسابرسی باعث: 1- ایجاد درک بهتر از کارهایی که باید انچام شود می شود. 2- به انتقال اطلاعات به اعضای گروه حسابرسی کمک می کند. 3- بررسی مدیریت را آسانتر می کند و الزامات مستند کردن را برآورد می سازد.هدف های کلی و خاص حسابرسی:بررسی، رعایت و ارزیابی را می توان هدف های کلی حسابرسی دانست. حسابرسان معمولا برای هر هدف کلی حسابرسی، هدف های خاص حسابرسی نیز تعیین می کنند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید