سایرتحقیق و پژوهش

فصل چهارم نیازها و رفتار خریداران

صفحه 1:
فصل جزم نيازها و رفتار خريداران اسقلا: 1 5 BD

صفحه 2:
رابطه يين خدمت به مشترى و سوداوری كل ‎QD‏ حفظ مشتری و وفاداری او نمودار زنجیره خدمت - سود

صفحه 3:
(- ایجاد مشتریان شیفته و وفادار ۲- دانستن اینکه : نو امروژی کهنه فرداست همانطوری که کهنه امروزی نو دیروزی بوده است

صفحه 4:
معبارهای سه گانه پرای شناسایی نوع بازار ‎-١‏ شور و شوق و علاقه و اشتياق مشتريان !- نقدينكى و قدرت خريد أنان ‏۳- ميزان نياز و احنياج خريداران

صفحه 5:
نواع بازار با توجه به معيارهاى سه كانه (Active Market) Jus ‏بازار‎ -( (Possible Market ) ‏بازار محتمل‎ -١ (Potential Market ) osill ‏بازار‎ -۳ (Latent ۱۷۵۳16۲ ( ‏بازار ینهان‎ -۴ 9

صفحه 6:
بازار فعال Pdi Bile VS a os ahs gh ja aS caus ib ‏هم علاقه و هم این که قدرت خرید کالا را دارند و‎ ‏عملا به خريد كالا مى يردازند‎

صفحه 7:
بزار محتمل بازاریست که د رآن نیاز و علاقه وجود دارد ولی تنها مشكل موجود بر سر راه خرید کال » نداشتن قدرت خريد افراد می باشد

صفحه 8:
بازار بالقوه بزاریست که د رآن افراد ول لازم را برای خرید دارند ء به کالا هم نیازمند هستند ولی در آن زمان با مکان علافه لازم را ندارند 9

صفحه 9:
بازار پنهان بازاری که د رآن افراد پول و علاقه لازم را برای خرید الا دارند ولی د رآن مقطع نیازی به محصول مورد نظر ما ندارند

صفحه 10:
‎cae‏ 0(أو ) بازاريابى ‎5--) ‎6-- ‎7--¥ ‎occupants ‎operations ‎objects ‎occasions ‎objectives ‎outiets

صفحه 11:
انواع بازاريابى ‎-١‏ بازاريابى ييش بين ‏“!- بازاريابى نيا زافرين ‎ad

صفحه 12:
بازاربابی واکنشی این بازاربابی حالت انفعالی داشته و برای شناسایی و ارضاء نیارهایی بکار می رود که روشن و اشکار بوده و نمود عینی دارند ae

صفحه 13:
بازاريابى بيش بين مخصوص زمانی است که نیاژ هنوز بطو رآشکار بروز ننموده ولی با توجه به تغبیر و تحولات موجود جامعه پیش بینی می شود که به زود یآشکلر شود ao

صفحه 14:
بزاریبی نیا زآفرین یعنی عرضه محصولی به بازا رکه قبل ا زآن هیچ کس منقاضی آن نبوده و حتی وجود چنین کالا با خدمتی به ذهنشان هم خطور نکرده بود ag

صفحه 15:
مار سلسله مانب نیز در بازرهای توس نبافنه نیازهای/ خود شکوفایی نیازهای تأمين و امنيت نيازهاى مادى و فيزيولوزيكى

صفحه 16:
لمودار سلسله رابنا در بازرهی نیم توعد بان نیازهای تأمين و امنيت

صفحه 17:
ور سم مرب 9 ‎cl a‏

صفحه 18:
‎wd ۷‏ ۸ ۰8+ 2 « النظارات مصرف کنندگان از مسب ‎ee ee‏ ‎-١‏ تطابق كالا با نياز ‏۲- دریافت کالا مطابق ویژگی های مورد نظر ۳- دریافت محصولات سالم ‏۴- قیمت مناسب ‏۵- کیفیت مطمئن ‏۶- تحویل سریع و بموقع ‎=e‏ ضمانت و خدمات پس از فروش

صفحه 19:
محرک های پیش روی خریداران 1- محرک های بازاریابی ء که به 413 يا آمیخته های بازاریابی مشهور هستند ۳۲- محرک های محیطی ء که شامل عوامل و شرایط اقتصادی ء اجنماعی » فرهنكى و . . . مى باد

صفحه 20:
نمودارفرآیندرفتار مصرف کنندگان عكس العمل محرک های | محرك هلى ‎Hie‏ ‏خریدار ‎a‏ 0 بازاريابى اسب حول 3 اقتصادی ‏ | محصول انتخاب نامى خا ‎a‏ فلت و اب نامی خاص لجنا | قبت تصمی مگیری | ویژگی های خريدا, مصرف کننده انتخاب وقت خرید 7 فرهنكى ‏ | بيشبرد فروش تح رو و2

صفحه 21:
نموذار عوامل مو 1 لر در رقتار مصرف کننده خريدار eq عوامل روانی انگیزش در یادگیری رها و مان عوامل فرهنگی عوامل اجتماعی فرهنگ عوامل شخصی فامیل سن ومرطه کی كروه هلى مرجع ‎ae‏ ‎Eu | oe,‏ شرایط اقتصادی فردی | وظیفه و نقش اجتماعی شخصيت و تصور نت شخصی

صفحه 22:
۲ بازاربابی صفاتو ویژگیهاءمتعلقبع) ۲۲۵02 -1 (محصول (قیمسمحصول] ۳۲6 -2 (مکا و کانا |جایتونیع) ۳۱۵66 -3 فعا يتهاومربوط بع) ۳۳۵0۳۱۵/0 -4 ‎sce)‏ ی

صفحه 23:
AiO این عبارت اول سه کلمه , ۸/۷/65 ‎bb cwlké x» Interests , Opinions‏ » دلیستگی ها و افکار فردی است که تحت عنوان سبک و شیوه زندگی باعث رفتارهای مصرفی

صفحه 24:
ghia

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان