سایر تحقیق و پژوهش

فصل۱-۲-۳رقص فیل ها

raghs-fil-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل۱-۲-۳رقص فیل ها”

فصل۱-۲-۳رقص فیل ها

اسلاید 1: فصل 1-2-3ارائه:

اسلاید 2: روز چهارم دسامبر ۱۹۹۲، تازه از یکی از آن میهمانی های شام خیریه ای که همیشه با انیت خیر برگزار می شود ولی به ندرت انگیزاننده است و جزئی از زندگی یک مدیر عامل ساکن نیویورک، از جمله خود من در مقام مدیرعاملی شرکت ار جي ار نابیسکو، می باشد، برگشته بودم. هنوز بیش از پنج دقیقه از ورودم به آپارتمان خود در خیابان پنجم نگذشته بود که تلفن زنگ زد تا نگهبان دم در ورودی پیغامی را به من برساند. ساعت حدود ده شب بود. نگهبان گفت: «آقای برک می خواهد هر چه زودتر امشب شما را ببیند.من که از این درخواست دیروقت در ساختمانی که همسایه ها حتی به یکدیگر تلفن هم نمی زنند غافلگیر شده بودم پرسیدم کدام آقای برک، الآن کجاست، آیا او واقعا می خواهد این موقع شب رودررو با من ملاقات کند؟

اسلاید 3: نگهبان پاسخ داد: « آقای جیم برک، او در آپارتمانی واقع در طبقات بالای این ساختمان زندگی می کند. بله، او اشتیاق زیادی دارد که همین امشب شما را ببیند.من آقای جیم برک را خیلی خوب نمی شناختم، ولی رهبری او در جانسون اند جانسون و نیز انجمن آمریکای معاف از دارو» را می ستودم. عملکرد او در سروسامان دادن به بحران زهرآگین تایلنوله در سال ها قبل، او را به صورت اسطوره ای در عالم کسب و کار در آورده بود. هیچ تصوری در مورد این که چرا او این وقت شب می خواهد با من ملاقات کند نداشتم. زمانی که به او زنگ زدم گفت که همین الآن به دیدارم خواهد آمد.

اسلاید 4: کارشناسان چه می گفتند؟من نوشته های آینده نگرها و دانشمندان و خبرگان رایانه در مطبوعات و وال استریت، و سیلیکون ولی را در مورد وضعیت آی بی ام در آن برهه ی زمانی، می خواندم. همه ی آن ها به طور قطع شک من، و تصور می کنم بسیاری از نامزدهای دیگر، را زیادتر می کردند. برجسته ترین افراد این گروه دو نفر به نام های چارلز موریس و چارلز فرگوسون بودند که به نظر می رسید در همه جا، در رسانه ها و در تلویزیون، حضور دارند. آنها کتابی به نام جنگهای رایانه ای نوشته و در آن آینده ی ترسناک و شومی را برای آی بی ام تصویر کرده بودند. آنها در کتاب خود گفته بودند که: «به احتمال قوی و جدی کار آی بی ام به عنوان نیرویی در صنعت رایانه تمام است. بیل گیتس، فرد بانفوذ و سرشناس نرم افزاری، که همه ی دست اندرکاران صنعت دوست دارند از او متنفر باشند، این موضوع را که در یک اظهارنظر غیررسمی کار آی بی ام را در هفت سال تمام شده دانسته، انکار کرد. ولی ممکن است حق با گیتس باشد. آی بی ام اکنون تقریبا در تمام زمینه های اصلی فن آوری رایانه ای مطرح شده از سال ۱۹۸۰ کار کرده است .... رایانه های بزرگ سنتی یک شبه از میان نخواهند رفت، ولی یک فن آوری کهنه هستند، و محدوده ی استفاده از آنها مرتبا در حال کاهش است. زمانی که پستانداران بر جنگلها چیره شدند، برونتوساروسها به اعماق ژرف تر باتلاقها پناه بردند، ولی بالاخره یک روز از باتلاقها بیرون زدند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید